Plan de Afaceri SC Roge 96 SRL

Cuprins referat Cum descarc?

I. Descrierea afacerii
1) Descrierea ideii de afaceri
2) Descrierea societatii
3) Descrierea produselor si serviciilor
4) Localizarea restaurantului
II. Planul de marketing
1) Descrierea pietei
2) Trendul pietei
3) Concurenta si alte influente
III. Plan operational
IV. Managementul afacerii
1) Descrierea echipei manageriale
2) Cosultantii - cheie
3) Proprietarii afacerii
4) Organizarea afacerii


Extras din referat Cum descarc?

I. Descrierea afacerii
1. Descrierea ideii de afaceri 
Prin intermediul magazinului pe care il detine S.C. "ROGE'96" S.R.L. presteaza servicii de alimentatie publica. Portofoliul sau de clienti cuprinde in special persoane fizice sau juridice din zona de vest a municipiului Bucuresti, ca rezultat al localizarii magazinului.
Obiectivul general urmarit de managementul companiei este de crestere a volumului activitatii si implicit a profitabilitatii.Pe baza cunostintelor dobandite, succeselor anterioare si tipului serviciilor oferite, strategia viitoare a afacerii va fi una de diferentiere calitativa fata de oferta concurentei.
Afacerea isi propune sa se distinga ca exponent de marca pentru tipul de servicii oferit. Recunoasterea acestei pozitii se va face prin atingerea in interval de 2 ani a unui volum al cifrei de afaceri de 40.000.000.000 lei.Conform studiilor de piata efectuate, o asemenea cifra de afaceri va asigura firmei o cota de piata de aproximativ 10% din piata-tinta.
Calitatea serviciilor va fi asigurata si imbunatatita prin mentinerea unui control strict din partea managerului, organizarea de pregatiri periodice pentru personalul ce va fi nou angajat si pentru cel deja existent.
2. Descrierea societatii
S.C. "ROGE'96" S.R.L. este persoana juridica romana cu sediul in str. Tolbei, nr. 4, sector 6, Bucuresti, fiind infiintata in actuala forma juridica- societate cu raspundere limitata- si sub actuala denumire la data de 15.06.1996.
Obiectul principal de activitate il constituie " comercializarea de marfuri alimentare cu amanuntul", conform codului CAEN 5211.
In prezent societatea dispune de un capital social de 1.000.000.000 lei. Finantarea activitatii sale se face predominant din surse proprii.
Tendintele pietii pe care evolueaza afacerea sunt favorabile expansiunii planificate de aceasta. Potrivit cercetarii de piata efectuate, clientii-tinta isi manifesta tot mai evident inclinatia de a frecventa magazinele mici din apropierea casei.
3. Descrierea produselor si serviciilor
Magazinul ROGE'96 ofera o gama diversificata de produse, clientii avand posibilitatea de a alege din aceasta gama larga de produse. 
Obiectivul unitatii este de a satisface pe deplin exigentele clientilor, avand in vedere ca preocuparea oamenilor pentru o alimentatie sanatoasa si hranitoare este in crestere in ultimii ani.
Magazinul este renumit pentru calitatea si diversitatea produselor oferite clientilor .
Cea mai buna dovada a atractivitatii si calitatii ofertei magazinului o reprezinta frecventarea acestuia de un numar mare de personalitati. 
Asigurarea calitatii este principalul avantaj competitiv al magazinului, deoarece firma si-a dezvoltat un program performant de asigurare a acesteia prin:
- dotarile si echipamentele moderne;
- controlul strict al respectarii normelor interne de functionare.
O persoana din conducerea unitatii (seful de magazin) va supraveghea in permanenta respectarea standardelor sanitare si de calitate a produselor, precum si modul de deservire a clientilor. Aceiasi persoana se va ocupa si de relatiile cu furnizorii, stabilind necesarul de materii prime, negociind modalitatile si termenele de livrare si plata.
4. Localizarea restaurantului 
Magazinul ROGE'96 se afla amplasat in apropierea Parcului Sergiu Celibidache, ceea ce-i ofera un vad comercial deosebit. Magazinul beneficiaza de vecinatatea unui loc intens circulat si de faptul ca in aporpiere se afla numeroase centre de afaceri.
II. Planul de marketing
1. Descrierea pietei
In cadrul sectorului zertiar serviciile de alimentatie publica ocupa locul 16 la nivel national, vanzarile anuale fiind de aproximativ 4.000.000.000 lei. In aceste conditii activitatea magazinelor private reprezinta aproximativ 90% din totalul activitatii de alimentatie publica.
Conform cercetarii de piata comandate de societatea ROGE'96, romanii cheltuiesc in medie 10% din venituri pentru a cumpara produse


Fisiere in arhiva (1):

  • Plan de Afaceri Sc Roge 96 SRL.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 5 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!