Pelerinaj în Țara Sfântă

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Comunicare
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 1887
Mărime: 8.74KB (arhivat)
Publicat de: Leopoldina Cîrstea
Puncte necesare: 5
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Nuţ Daniel

Extras din referat

Trăim într-o societate în care schimbările se succed cu o mare rapiditate şi în care, pentru lumea afacerilor, provocările şi obligativitatea schimbării aparţin de domeniul normalităţii. În primul rând a trebuit să reflectez asupra unor condiţii ca cele ce urmează, dar şi altele:

- scara proiectului trebuie să fie de dimensiuni reduse pentru a evita riscul şi obstacole neprevăzute;

- sunt necesare ipoteze clare şi realiste despre capacităţile partenerilor şi posibilităţile lor;

- este importantă susţinerea ;

- încrederea şi controlul reciproc din partea tuturor partenerilor trebuie să devină o normă de activitate comună;

- sunt obligatorii contracte cu angajamente şi drepturi clare, mecanisme eficiente de control;

- calendar de lucru bine determinat;

- transparenţa procedurilor legale, administrative şi financiare vă creează un climat favorabil colaborării;

- încurajarea competiţiei în alegerea partenerilor reprezintă garantul performanţei.

Rezolvarea problemelor reprezintă un proces complex care este constituit din mai multe etape. Luarea deciziilor este una din etapele cele mai importante. Valorificarea oportunităţilor şi exploatarea lor de asemenea reprezintă un proces care are la bază luarea deciziilor. Fără a avea o planificare, nu ştii unde vrei să ajungi şi de aceea nu vei şti niciodată în ce direcţie să mergi. Este important, ca înainte de toate să se elaboreze un set de activităţi.

Nivele de planificare:

Există trei nivele de planificare diferenţiindu-se prin complexitate şi derularea în timp.

1. Planificarea unui proiect – poate avea o durată cuprinsă între 1 săptămână şi un an.

2. Planificarea operaţională – în care sunt incluse activităţile şi strategiile de dezvoltare pentru maxim 5 ani.

3. Planificarea strategică – conţine strategia de dezvoltare pe termen lung.

Planificarea în sine este o activitate care necesită timp, informaţii, cunoştinţe, capacitate de previziune. Ea conţine un plan care trebuie urmărit, completat pe parcurs şi modificat dacă conjunctura o cere. Analiza tendinţelor externe şi analiza internă, ce cuprinde punctele forte şi punctele slabe, corelând datele obţinute, permit trecerea la realizarea planului. Rezultatele aşteptate sunt produsele şi serviciile oferite beneficiarilor în urma implementării proiectului.

Având în vedere că termenul de pelerinaj apare în atât de multe culturi şi contexte istorice, nu îi poate fi atribuit un singur înţeles, însă pot fi identificate numeroase aspecte comune pentru diferite religii. În general, prin pelerinaj se înţelege acea călătorie (individuală sau în grup) la un mormânt sau loc sfânt, cu scopul de a primi ajutor divin, de a mulţumi divinităţii ori în semn de căinţă, sau ca manifest al credinţei şi evlaviei. Pelerinii înalţă rugăciuni şi cinstesc locurile sfinte, cunoscute pentru miracolele şi semnele divine care nu fac decât să întărească credinţa şi speranţa omului. Aflat pe pământ sfânt, creştinul se simte mai aproape de Dumnezeu, atât cu trupul cât şi sufleteşte, aflând răspunsuri la întrebările care-l macină şi leac pentru durerile sale.

Din cele mai vechi timpuri, începând cu Avraam care a pornit în căutarea pământului făgăduinţei, oamenii au pornit în căutarea sfinţeniei la Locurile Sfinte.

Ţara Sfântă, caracterizată de contraste stridente ce pun în evidenţă culorile şi nuanţele acestui ţinut care fascinează - munţii aspri, arizi, stâncoşi, oaze verzi luxuriante, plantaţii de citrice, deşertul cu sărăcia lui etc., prin istoria şi tradiţiile sale, printr-o participare emotivă intensă a pelerinilor, face ca acest loc al Orientului Mijlociu să fie o răspântie fundamentală a câtorva dintre religiile monoteiste universale: creştinismul, iudaismul şi islamismul, care îşi au aici rădăcina religioasă comună.

Preview document

Pelerinaj în Țara Sfântă - Pagina 1
Pelerinaj în Țara Sfântă - Pagina 2
Pelerinaj în Țara Sfântă - Pagina 3
Pelerinaj în Țara Sfântă - Pagina 4
Pelerinaj în Țara Sfântă - Pagina 5
Pelerinaj în Țara Sfântă - Pagina 6
Pelerinaj în Țara Sfântă - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Pelerinaj in Tara Sfanta.doc

Alții au mai descărcat și

Comunicarea în Cadrul Grupului

Oamenii traiesc organizati în grupuri deoarece sunt fiinte sociale. Un grup social reprezinta un ansamblu de indivizi între care exista relatii...

Comunicare verbală și non-verbală

COMUNICAREA NONVERBALA Intr-un sens foarte larg acest termen desemneaza orice proces prin care o informatie este transmisa de la un element la...

Te-ar putea interesa și

Strategii și Politici de Marketing în Cadrul Agenției Marshal Turism

INTRODUCERE Tranziţia la economia de piaţă aduce schimbări substanţiale în modul de desfăşurare a activităţii agenţilor economici; agenţii...

Muntele Sfintei Treimi de la Nușfalău

Argument Am ales ca temă pentru lucrarea de licenţă „Muntele Sfintei Treimi de la Nuşfalău.Tu- rismul de pelerinaj” din mai multe motive. Trăim...

Ierusalimul - izvor al lumii creștine

INTRODUCERE Turismul – noţiuni şi definiţii Călătoriile şi turismul reprezintă la ora actuală o piaţă globală, de dimensiuni uriaşe, unde se...

Turism religios Maramureș

INTRODUCERE SCURT ISTORIC RELIFGIOS AL REGIUNII Pe fondul unei majoritati ortodoxe, viata religioasa a Maramuresului nu a fost simpla de-a lungul...

Mixul de marketing al agenției Marhal Turism

Capitolul 1. MEMORIU JUSTIFICATIV Cercetarea de marketing,cât şi promovarea vânzărilor în România se afla într-un punct în care pentru a avea...

Impactul Culturii Asupra Marketingului

CAPITOL 1.Cultura in marketing 1.1 INTRODUCERE.Definirea culturii Interdependenţa economică, accentuarea schimburilor comerciale internaţionale,...

Politica de marketing la societatea de turism Atlantic Tour

CAPITOLUL I PREZENTAREA SOCIETATII „SC ATLANTIC TOUR SRL” 1.1. Scurt istoric Organizarea activitatilor turistice se realizeaza de catre diversi...

Turism internațional

CAP 1. Prezentarea formelor de turism alese Turismul este o dorinta si o necesitate a timpurilor noastre. Agentia noastra doreste sa aduca...

Ai nevoie de altceva?