Organizarea Evenimentelor

Extras din referat Cum descarc?

Organizarea evenimentelor
In DEX, gasim urmatoarele definitii: ,,eveniment = intamplare importanta (din viata sociala sau particulara), fapt de mare insemnatate, intamplare remarcabila". Evenimentele tipice, organizate cu un anumit prilej sunt: Jubileul si aniversarile, Inaugurarea, reinaugurarea, Receptia, Adunarea generala anuala, Targurile/evenimentele expozitionale, Demararile proiectelor, campaniilor etc.
Evenimente care urmaresc un anumit obiectiv, scop, o sarcina fixata in prealabil:
OBIECTIVUL COMUNICARII TIPUL EVENIMENTULUI
FORMAREA AUTOPERCEPTIEI o Manifestatie in scopul informarii
o Manifestatie cu prilejul inceputului de campanie
EMOTIONAREA SI ACTIVAREA o Toate formele de eveniment, in special petreceri
o Manifestatii in scopul motivarii
o Evenimente in scopul stimularii
INFORMAREA SI COMUNICAREA o Congrese
o Forumuri
o Manifestatii
o Simpozioane
o Conferinte
o Workshopuri
COMUNICAREA CU PRIVIRE LA PRODUS o prezentarea produsului
o evenimente, tururi promotionale
o evenimente la locurile de vanzare
o expozitii
o targuri
COMUNICAREA CU PRIVIRE LA INTREPRINDERE o ziua portilor deschise
o prezentarea intreprinderii
o adunarea generala anuala
o targuri
CONTACTUL CU DIFUZORII MESAJULUI o evenimente dedicate presei
o evenimente PR
o evenimente VIP
o intalniri cu comerciantii
FORMAREA IMAGINII o Toate formele de eveniment
OBIECTIVE INDIRECTE o Sponsorizarea
o Cooperarea
Procesul de constientizare: In intreprinderi este uneori necesara schimbarea modului de perceptie, de gandire
Sensibilizarea si activarea: Pentru realizarea acestor obiective pot fi folosite urmatoarele evenimente: Toate formele de eveniment, in special petreceri, Manifestatii in scopul motivarii, Evenimente in scopul stimularii
Informarea si comunicare: Informatiile pot fi aduse la cunostinta prin: Congrese, Forumuri, Manifestatii, Simpozioane, Conferinte,Workshopuri
Comunicarea cu privire la produs Informatiile se pot transmite prin: prezentarea produsului, evenimente, tururi promotionale, evenimente la locurile de vanzare, expozitii, targuri.
Comunicarea cu privire la intreprindere: ziua portilor deschise, prezentarea intreprinderii, adunarea generala anuala, targuri.
Formarea imaginii Evenimentele ofera posibilitatea ca imaginea organizatiei sa se: Profileze, Intretina, Imbunatateasca, Sa fie pusa in evidenta
Abordarea difuzorilor de mesaje: Acestui scop ii slujesc: evenimente dedicate presei, evenimente PR, evenimente VIP, intalniri cu comerciantii
Obiective indirecte Pe langa rolul nemijlocit al unei intreprinderi sau al unei institutii ca organizator de evenimente, exista posibilitatea ca aceasta sa participe ca Sponsor, In cadrul cooperarii la evenimentul unui alt organizator.
2. Dupa amploare (marime, dimensiune) evenimentele se clasifica in:
o Evenimente majore: campionate sportive
o Mega-evenimente: Jocurile Olimpice, FIFA World Cup.
o Evenimente ,,Hallmark": Carnavalul de la Rio, Turul Frantei, Oktoberfest in Munchen
o Evenimente locale
Dupa forma sau continut Evenimentele pot fi clasificate in:
o Evenimente culturale: Festivalul de Teatru de la Sibiu
o Evenimente de afaceri: conferinte, expozitii, tururi promotionale
o Evenimente sportive
Conceptul unui eveniment: continut si forma exterioara
Conceptul este o parte esentiala a unui eveniment. De aceea, el trebuie sa fie platit adecvat, chiar daca, din pacate, acest lucru nu este de la sine inteles. In general, se face distinctie intre onorariile pentru prezentare si onorariile pentru concept. Onorariul pentru prezentare se plateste agentiei pentru intocmirea si prezentarea conceptului. Drepturile de folosinta raman la autor, daca nu s-a convenit altceva. Onorariul pentru concept se plateste in cazul in care agentia este delegata sa lucreze in continuare
Briefing-ul: In cadrul briefing-ului trebuie gasite raspunsuri la urmatoarele intrebari: Care este grupul-tinta? Care este prilejul pentru care se organizeaza evenimentul? Unde trebuie sa aiba loc evenimentul? Care este momentul planificat pentru desfasurarea evenimentului? Cat trebuie sa dureze evenimentul? Cat de mare este bugetul? Ce rezultate trebuie sa aiba evenimentul?
Elemente mai putin importante ale briefing-ului sunt: Care este misiunea evenimentului? Care sunt obiectivele evenimentului? Cum se incadreaza in comunicarea globala? Ce probleme exista? Ce ajutoare exista? Ce mai trebuie avut in vedere?
Elemente ce alcatuiesc continutul conceptului:
Grupul-tinta sau cine?
Pentru a ne defini corect grupul-tinta trebuie sa raspundem la urmatoarele intrebari:Cine sunt participantii?Cat de multi sunt?De unde vin?Ce doresc ei?Ce limbi vorbesc?Carei culturi, carui domeniu de activitate ii apartin?


Fisiere in arhiva (1):

  • Organizarea Evenimentelor.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!