a) Acest exercitiu este folosit in comunicarea organizationala a unei multinatonale. Forma acestui joc reprezinta o modalitate de imbunatire a comunicarii in grup si intre departamente (grupuri). Poate face parte dintr-un training de lucru in echipa, un training de comunicare sau dintr-unul axat pe managementul conflictelor, vizand dezoltarea unor abilitati soft (nontehnice). b) Resursele necesare: sala, o masa rotunda cu 10-12 scaune pentru toti participantii, suport de flipchart si foi, markere de diferite culori, durata optima: 35 minute. c) Obiectivele care se doresc atinse: - sa constientizeze ca oamenii adopta diferite stiluri de comunicare - sa invete sa comunice si sa perceapa rapid informatiile ca sa poata da rapid un feedback - sa treaca peste barierele comunicarii: diferentele de perceptie, stereotipurile, lipsa de cunostere, emotii , lipsa de interes d) Numarul optim de participanti: 12 participanti, e) Modul de desfasurare a jocului : In primul rand le prezentam participantilor cateva caracteristici ale comunicarii organizationale. Astfel oamenii indiferent de gradul de cultura comunica diferit in orice organizatie.Comunicarea in cadrul organizatiei poate fi intalnita la nivel interpersonal dar si la nivel organizational. 1. comunicarea interpersonala - se refera la transmiterea de informatiei cetrata pe individ: comunicare, scrisa, orala, nonverbala, ascultare activaa, comportament asertiv, furnizarea feedback-ului. 2.comunicare organizationala - transmiterea se incadreaza in mai multe directii cum ar fi : sef-subordonat, subordonat-sef si la acelasi nivel( care vizeaza relatii de colaborare ) Solicitam din randul participantilor sprijinul a tuturor, care sa se implice activ in joc. Impartim jucatorii "actori" in 2 perechi, rezultatul fiind 2 echipe a cate
Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.