Fabrica de dulciuri Bucuria

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Comunicare
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 15 în total
Mărime: 2.20MB (arhivat)
Publicat de: Toma Kovacs
Puncte necesare: 7
UNIVERSITATEA “V. ALECSANDRI” BACĂU

Extras din referat

“Bucuria” şi-a început activitatea în 1946, în Chişinău. În acea perioadă fabrica funcţiona pe ruinele micilor manufacturi de produse de cofetărie, marea parte a dulciurilor fiind produse la aragaze sau la lumina lămpilor cu gaz. De-a lungul timpului reprezentanţii fabricii au început să importe utilaje şi materie primă din diferite ţări, demarând lucrările pentru  construcţia fabricii propriu-zise.

În prezent SA „Bucuria” este cea mai mare întreprindere specializată în fabricarea producţiei de cofetărie. Volumul de producere constituie aproape 90 % din volumul producţiei de bomboane din Republica Moldova. 

Punctele forte ale activităţii întreprinderii sunt:

disponibilitatea materiei prime şi materialelor;

reţeaua ramificată de magazine specializate care menţine activ desfacerea producţiei;

lansarea unui asortiment larg de producţie

tehnologia de folosire a componentelor primare naturale, ceea ce deosebeşte avantajos producţia SA „Bucuria” de producţia întreprinderilor străine, unde adesea este folosită o cantitate însemnată de conservanţi;

Misiunea principală a companiei rezidă în denumirea ei  - «Bucuria»!

Noi suntem destinaţi să dăruim bucurie oamenilor! Însă aceasta nu e tot!

Fabrica SA “Bucuria” mai are şi misiunea de:

a promova produse sănătoase şi calitative

a crea adevărate opere de ciocolată

a lucra, a ne dezvolta şi a dărui oamenilor sărbătoare

a propune un produs perfect şi o deservire comodă

a fi alături în cele mai importante momente ale vieţii Dumneavoastră: la nuntă, jubileu, petrecere corporativă

Conținut arhivă zip

  • Fabrica de Dulciuri Bucuria.ppt

Alții au mai descărcat și

Comunicarea în Cadrul Grupului

Oamenii traiesc organizati în grupuri deoarece sunt fiinte sociale. Un grup social reprezinta un ansamblu de indivizi între care exista relatii...

Comunicare verbală și non-verbală

COMUNICAREA NONVERBALA Intr-un sens foarte larg acest termen desemneaza orice proces prin care o informatie este transmisa de la un element la...

Te-ar putea interesa și

Caracteristicile firmei și strategiile de investire in străinătate

INTRODUCERE Fiecare dintre noi își începe ziua preocupat de propriile interese. Totuși, în “ haosul” urmăririi propriilor interese lucrurile...

Activitatea de Obținere a Produselor de Panificatie

Activitatea de obţinere a produselor de panificatie,reprezintă una din cele mai vechi preocupări ale omului şi totodată una din ramurile principale...

Planul de Marketing - O Abordare Teoretică

Introducere Fiecare om din societate, are un plan în viaţa lui, şi anume ce vrea sa realizeze pe plan profesional şi personal, pentru realizarea...

Perfecționarea Activității de Marketing a Întreprinderii Bucuria în Baza Studiului Preferințelor Consumatorilor

Capitolul 1. 1. 1. Noţiuni generale privind cercetarea de marketing şi importanţa ei. Cercetarea de marketing reprezintă o noţiune complexă, prin...

Gestiunea unității de alimentație și catering - cofetăria Vera

Cap 1. Prezentare generală Cofetăria Vera îşi are locaţia la parterul unui bloc, pe strada Petre Tutea, în oraşul Iaşi, în vecinătatea parcului...

Brand Audit - Kandia

Introducere Sunt puţine alimente cu o istorie aşa de bogată şi intrigantă precum cacaua şi ciocolata. Povestea ciocolatei îşi află începuturile...

Analiza Magazinului Bucuria - Tehnicile și Metodele de Merchandising la Nivelul Acestui Magazin

Prezentarea generală a magazinului 1.1 Istoria magazinul “Bucuria” a Marca comercială aS.A “Bucuria” este cartea de vizită a Moldovei.Astăzi...

Analiza Activității de Marketing a Socetății Comerciale SC Kandia Dulce SA

Cap. 1 Prezentarea firmei 1.1 Date de identificare a firmei Numele complet: Kandia Dulce SA Nume anterioare: - CADBURY ROMANIA (2010) -...

Ai nevoie de altceva?