Comunicarea Institutii - Mass-media

Cuprins referat Cum descarc?

1. RELATIA CU PRESA, PARTE INTEGRANTA A RELATIILOR PUBLICE
2. TRASATURILE RELATIILOR PUBLICE
3. COMUNICAREA - NOTIUNE, SCOPURI SI FORME
4. ATRIBUTII SI RESPONSABILITATI SPECIFICE ALE STRUCTURILOR DE RELATII PUBLICE IN RELATIA CU MASS-MEDIA
5. GENURI DE ABORDARE A RELATIILOR CU MASS-MEDIA
a. Abordarea activa 
b. Abordarea reactiva 
6. CARACTERISTICILE MATERIALELOR FURNIZATE MASS-MEDIEI
7. MODALITATI DE TRANSMITERE A INFORMATIILOR CATRE PRESA
A. STIREA DE PRESA
B. COMUNICATUL DE PRESA
C. CONFERINTA DE PRESA
D. BRIEFING-UL DE PRESA
E. DOSARUL DE PRESA


Extras din referat Cum descarc?

COMUNICAREA INSTITUTII - MASS-MEDIA
1. RELATIA CU PRESA, PARTE INTEGRANTA A RELATIILOR PUBLICE
Termenul de "relatii publice" este relativ nou in vocabularul institutiilor romanesti, fiind, nu de putine ori, confundat cu termenul de "relatii cu publicul".
Adeseori relatiile publice sunt definite prin utilizarea acelor tactici si tehnici care sunt cele mai vizibile, cum ar fi posibilitatea aparitiei in presa scrisa, interviurile de televiziune cu un purtator de cuvant sau aparitia unei personalitati intr-un eveniment special.
Ceea ce nu se intelege intotdeauna este faptul ca relatiile publice reprezinta un proces care include cercetarea si analizarea, formarea politicilor, construirea de programe, comunicarea in relatia in dublu sens cu numeroase tipuri de public 
Conform Asociatiei Internationale a Relatiilor Publice, relatiile publice "constituie o functie principala a conducerii, bazata pe o activitate continua si sistematica, cu ajutorul careia institutiile cauta sa obtina intelegerea, simpatia si sprijinul acelora cu care au relatii in prezent sau vor avea in viitor .
Scott M. Cutlip si Allen H. Center, autorii lucrarii "Effective public Relations", arata ca relatiile publice "inseamna functia manageriala care se identifica, stabileste si mentine relatii reciproc avantajoase intre organizatie si diverse tipuri de public de care depinde succesul sau esecul sau" . 
Alte publicatii arata ca relatiile publice cuprind tot ceea ce tine de crearea si intretinerea imaginii, iar cei care lucreaza in acest sector sunt creatori de imagine.
2. TRASATURILE RELATIILOR PUBLICE
Pentru intelegerea principalelor trasaturi ale relatiilor publice, este necesar sa nuantam semnificatia urmatorilor termeni :
a. Deliberat
Activitatea de relatii publice este intentionata. Ea este menita a influenta, pentru a obtine intelegerea, pentru a oferi informatii si pentru a obtine feed-back .
b. Planificat
Relatiile publice eficiente se bazeaza pe polticile si performantele existante. Nici un efort de relatii publice nu va genera o atitudine pozitiva sau vreun sprijin pentru o institutie care nu reactioneaza la preocuparile comunitatii.
c. Interes public
Activitatea de relatii publice trebuie sa fie reciproc avantajoasa atat pentru institutie cat si pentru public ; aceasta presupune alinierea intereselor specifice ale institutiei cu preocuparile si interesele publicului.
d. Comunicare in doua directii
Relatiile publice reprezinta mai mult decat o simpla diseminare unidirectionala a materialelor informationale, feed-back-ul fiind deosebit de important.
e. Functia de management
Relatiile publice sunt mai eficiente atunci cand sunt integrate in structurile de conducere ale unei institutii.
In concluzie, putem afirma ca activitatea de relatii publice: 
- este deliberata;
- este planificata;
- serveste interesului public;
- este eficienta doar atunci cand comunicarea are loc in ambele sensuri;
- se bazeaza pe activitatea de management.


Fisiere in arhiva (1):

  • Comunicarea Institutii - Mass-media.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!