Comunicarea eficientă în relațiile publice crearea mesajelor și relațiile sociale

Extras din referat Cum descarc?

Comunicarea eficienta in relatiile publice reprezinta una dintre cele mai importante lucrari atat pentru specialistii domeniului cat si pentru toti cei interesati de eficientizarea interactiunilor cu ce din jur. Manualul cuprinde tehnici si strategii elaborate dupa ani si ani de cercetare, cu scopul de a pune la dispozitia comunicatorilor si nu numai instrumentele necesare sustinerii unui discurs in orice context, fie el de natura profesionala sau personala.
Primul capitol ,,Marca proprie-cine suntem'' propune o calatorie profunda la nivel intrapersonal, o autocunoastere care, de altfel, este strict necesara pentru a obtine succesul in munca de PR, cu atat mai mult cu cat relatia de comunicare cu cei din jur constituie unul dintre cele mai importante aspecte in domeniul relatiilor publice. Ne sunt prezentate notiuni ce fac referire la convingeri si valori, harti mentale si perceptii, autorul accentuand inca o data importanta calitatii modului de gandire.
Capitolul doi ,,Coeficientul comunicational-resursele gandirii noastre'', contine o informatie extrem de valoroasa si anume formula celor 4 Q. Mai exact: coeficientul de inteligenta( IQ), coeficientul de inteligenta emotionala( QE), coeficientul de viziune(QV) si coeficientul de adversitate(QA). Pe parcursul acestui capitol autorul explica detaliat fiecare coeficient si, in acelasi timp invita cititorul la o mai profunda lecturare a informatiilor furnizate astfel incat cel din urma sa aiba curajul si iscusinta de a armoniza cei 4Q in vederea obtinerii unui echilibru.
De exemplu, un locutor de succes nu se va prezenta niciodata in fata unui public fara o viziune clara asupra mesajului pe care il va transmite, fara sa fie capabil sa adopte o pozitie flexibila in cazul aparitiei bruiajelor de orice tip, bruiaje ce ar putea schimba contextul in care are loc comunicarea intr-o maniera contradictorie asteptarilor initiale. 
Capitolul al III-lea ,,Capacitatile interpersonale'' prezinta cititorului o gama larga de modalitati si tehnici studiate de-a lungul timpului cu scopul eficientizarii relatiilor interumane. Se pune accentul pe cat de importante sunt abilitatile personale de comunicare si relationare, constientizarea profunda a naturii umane in toata complexitatea si diversitatea sa reprezentand unul dintre cei mai importanti piloni in procesul de transmitere a mesajelor autentice si eficiente.
In capitolul al IV-lea ,,Crearea mesajelor, memelor si manipularea'' autorul aduce din nou in prim plan ideea conform careia felul in care un mesaj este transmis este de cele mai multe ori mai imprtant chiar decat mesajul in sine. Bineinteles ca vorbim de o situtie complementara, situatie in care semnificatia mesajului este completata, imbogatita de contextul in care mesajul este transmis. Fara dar si poate insa, de cele mai multe ori contextul, mediul este cu mult mai important decat mesajul in sine intrucat mesajul imbraca diverse nuante in functie de volumul de informatii receptionat la nivel inconstient de interlocutor iar aici facem referire la elementelele paraverbale si nonverbale ale comunicarii precum si la contextul spatio-temporal in care comunicarea are loc.


Fisiere in arhiva (1):

  • Comunicarea eficienta in relatiile publice crearea mesajelor si relatiile sociale.docx

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!