Comunicare organizațională

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Comunicare
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 3059
Mărime: 23.21KB (arhivat)
Publicat de: Angel Marin
Puncte necesare: 5

Extras din referat

Prezentarea generală a firmei

Activitatea firmei

SC.INTERNATIONAL CONNECTION.SRL a fost înfiinţată în anul 1997, înregistrată în data de 6 martie 1997, număr de la Registrul Comerţului de J22/303/1997, Cod Unic de Identificare RO 9227571, şi are ca obiect de activitate producerea, achiziţia şi comercializarea en-gros şi en-detail de confecţii textile (altceva decât lenjerie intimă), încălţăminte şi accesorii (poşete, mănuşi, bijuterii, eşarfe, şepci).

Societatea SC.INTERNATIONAL CONNECTION.SRL este o societate cu răspundere limitată,cu sediul în Şoseaua Păcurari nr.116 A, ce îşi desfăşoară activitatea conform legislaţiei în vigoare, a contractului de societate şi a statutului de organizare şi funcţionare.

Societatea are o durată de funcţionare nelimitată şi poate înfiinţa pe parcursul activităţii:magazine, spaţii de desfacere şi producţie, agenţii, filiale, depozite, ferme, sau orice alte unităţi necesare realizării obiectului de activitate, în ţară, cu profilul care se regăseşte în obiectul de activitate al societăţii, înscris la „forma juridică” din contractul de societate.

Exerciţiul economico-financiar se desfăşoară în cadrul legislaţiei în vigoare cu începere de la 1 ianuarie şi se termină la 31 decembrie al fiecărui an.

Angajarea de personal a societăţii se face în funcţie de necesităţile impuse de volumul de activitate iar nivelul salariilor şi obligaţiile salariaţilor se stabilesc prin contractele individuale de muncă de către administrator.

Profitul societăţii se stabileşte prin bilanţul aprobat de către administrator.Din profit preluându-se anual o cotă de 5% pentru formarea fondului de rezervă.

Obiectul de activitate

Conform statutului, societatea SC.INTERNATIONAL CONNECTION.SRL, desfăşoară următoarele activităţi:

- Obiect principal de activitate:producerea,achiziţia şi comercializarea en-gros si en-detail de:

o confecţii textile,altceva decât lenjerie;

o accesorii( bijuterii, poşete, mănuşi, eşarfe, şepci);

o încălţăminte.

Societatea îşi realizează obiectul de activitate principal, producerea de confecţii textile în sediul propriu din Şos. Păcurari nr. 116 A, respectiv la Hârlău unde s-a deschis o altă secţie de producţie, iar comercializarea produselor achiziţionate sau produse în regim propriu se face prin intermediul distribuţiei proprie, prin intermediul magazinelor proprii: Iulius Mall din Iaşi, etajul I, magazin“ Be You” şi în Iulius Mall din Suceava, etaj. I , magazin “Be You”, “ Magazinul “Be You” din Vaslui şi pe site-ul propriu destinat vânzării on-line www.beyoutrend.ro.

Rolul grupurilor în dinamica internă a firmei SC.INTERNATIONAL CONNECTION.SRL

Firma SC.INTERNATIONAL CONNECTION.SRL dispune de un personal relativ tânăr,foarte bine instruit,pregătit şi motivat.Angajaţii sunt deschişi la tot ce este nou,fiecare asumându-şi responsabilităţile şi îndeplinind cu stricteţe toate sarcinile ce îi revin.Din acest punct de vedere nu există o rezistenţă la schimbare,ce are putea să împiedice productivitatea,eficienţa şi creativitatea.

Fiecare angajat are un rol bine definit şi delimitat în cadrul firmei.Pentru a preîntâmpina eventualele neînţelegeri sau conflicte între angajaţii firmei,acesta a decis să întocmească un raport de ordine interioară neoficial,care să stabilească un set comun de reguli.Acesta prevede norme şi conduit etice,clauza de confidenţialitate faţă de activităţile desfăşurate în cadrul firmei,reguli de comportament faţă de clienţii firmei.

Societatea dispune de angajaţi ce sunt împărţiţi în cadrul departamentelor,a secţiilor de producţie,distribuitori în ţară şi personal la magazinele din Iasi,Suceava,Vaslui.

Directorul general, administrativ şi economic,caracterizaţi şi ca lideri foarte buni, promovează un stil de comunicare deschis,permisiv în care angajaţilor li se permite să-şi spună părerile fără a avea sentimentul de frică,de reţinere sau de inferioritate şi pentru a-şi exprima punctele de vedere deschis.De asemenea antreprenorul,directorul general, s-a axat încă de la înfiinţarea firmei pe sentimentul de încredere şi pe libertate de exprimare,fapt pentru care a existat dintotdeauna o comunicare facilă atât între angajaţi cât şi între director şi angajaţi.

Astfel, societatea dispune nu doar de un manager bun,cât şi de un lider bun,prin prisma faptului că nu se ocupă doar de situaţiile financiare ci şi de angajaţi,alocând timp motivării acestora,soluţionării conflictelor şi creării mijloacelor eficiente de comunicare.

Grupurile ajută la îndeplinirea obiectivelor societăţii,o productivitate crescută şi implicit a profitului.În cadrul firmei se constată influenţa benefică a angajaţilor,repartizaţi în grupuri,atât în activitatea de producere,de promovare,cât şi de comercializare.Un rol deosebit pe care-l au grupurile este constatat şi în privinţa creativităţii,a inovării,în urma gestionării ideilor şi propunerilor acestora.

Preview document

Comunicare organizațională - Pagina 1
Comunicare organizațională - Pagina 2
Comunicare organizațională - Pagina 3
Comunicare organizațională - Pagina 4
Comunicare organizațională - Pagina 5
Comunicare organizațională - Pagina 6
Comunicare organizațională - Pagina 7
Comunicare organizațională - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Comunicare Organizationala.docx

Te-ar putea interesa și

Comunicarea organizațională - studiu asupra comunicării organizaționale în societatea Policolor

Introducere Motivaţia subiectului. Structura lucrării Această lucrare îşi propune, prin procedee precum descrierea, caracterizarea şi analiza,...

Specificul comunicării în Administrația Publică Locală - studiu de caz - Primăria Comunei Munteni, Judetul Galați

INTRODUCERE Fascinantă şi omniprezentă, comunicarea este o dimensiune fundamentală a existenţei şi dezvoltării umane din cele mai vechi timpuri....

Comunicare Organizațională

CAP. I. GENERALITĂŢI Organizaţia este un sistem deschis, adaptiv, ţinând seama de faptul că este o componentă a unor sisteme mai mari cu care are...

Funcțiile Conducerii în Organizații

INTRODUCERE Într-o organizaţie, rolul conducătorului este deosebit de complex, dacă ţinem seama de faptul că situaţii diferite necesită...

Comunicarea Organizațională

I. Procesul de comunicare 1. Comunicare şi informaţie „Comunicare“ şi „informaţie“ sunt două concepte atât de înrudite astăzi, încât nici o...

Comunicarea Organizationala. Studiu de Caz SC Gym Construct

Comunicarea organizaţională este un schimb de mesaje între emiţător şi receptor,cu scopul de a efectua schimbări,de a modifica...

Comunicarea organizatională. studiu asupra comunicării organizaționale în societatea Novacolor

Introducere Motivaţia subiectului. Structura lucrării Această lucrare îşi propune, prin procedee precum descrierea, caracterizarea şi analiza,...

Comunicarea Organizațională

1. Note introductive Prin definitie, comunicarea reprezintă “contact, relație, legătură”. Comunicarea este o componentă esenţială a vieţii,...

Ai nevoie de altceva?