Campanie privind Imbunatatirea Imaginii Agentiei Municipale pentru Ocuparea Fortei de Munca, Bucuresti

Extras din referat Cum descarc?

Motivarea campaniei:
Situat in partea de sud-vest a Bucurestiului , cu prelungiri in zona judetului Ilfov, care conduc spre orasele Giurgiu si Alexandria, Sectorul 5 se invecineaza la Est cu Sectorul 4, la Nord cu Sectoarele 1 si 3 , si la Vest cu Sectorul 6. Pornind ca si celelalte sectoare exact din centrul capitalei, respectiv Piata Unirii, sectorul 5 contureaza si el o parte din desenul unei flori cu sase petale care se deschid spre toate punctele cardinale. Relieful plat de campie este strabatut in zona nordica de o portiune a raului Dambovita , care avea pe malul ei drept Dealul Mihai Voda ( cunoscut sub numele de Dealul Spirei sau Dealul Arsenalului ) unde isi avea salasul zona istorica a capitalei dominata de stravechea Manastire Mihai Voda , monument emblematic al Bucurestiului .Tot in partea nordica a Sectorului 5 se afla Dealul Cotrocenilor, odinioara acoperit de intinsele paduri ale Vlasiei, de livezi si de culturi de vita de vie care se prelungeau pana spre Dealul Patriarhiei Radu Voda, Dealul Vacarestilor si actuala Sosea a Viilor, alcatuind renumita ,, Podgorie a Bucurestiului ,, .
In ceea ce priveste localizarea Agentiei Municipale pentru Ocuparea Fortei de Munca, aceasta este situata pe Strada Spataru Preda nr. 12, in sectorul 5, Bucuresti .
Conducerea executiva a agentiei este asigurata de catre Domnul Director Executiv, Dumitru Pelican, Doamna Director Executiv Adjunct, Mariana Bucalet si Domnul Director Executiv Adjunct, Dan Stanciu.
A.M.O.F.M. Bucuresti, fiinteaza in subordinea Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, ca unitate cu personalitate juridica, ca serviciu public deconcentrat constituit la nivelul municipiului Bucuresti. In ceea ce priveste atributiile acesteia, A.M.O.F.M. Bucuresti asigura, potrivit legii, implementarea masurilor de prevenire a somajului, a masurilor de stimulare a ocuparii fortei de munca, protectia sociala a persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca, organizeaza si realizeaza activitatea de ocupare si de formare profesionala a fortei de munca. 
Campania de fata isi propune sa imbunatateasca imaginea acestei institutii ale carei misiuni si activitati sunt indispensabile pentru mentinerea unui echilibru in cadrul societatii, institutie care in momentul de fata prezinta multe neajunsuri si deficiente in realizarea atributiilor sale.
1. Analiza situatiei si diagnosticul
Imaginea actuala a A.M.O.F.M. este afectata de urmatoarele aspecte:
- o dimensionare a personalului necorespunzatoare in raport cu numarul de clienti deserviti- beneficiari ai serviciilor
- o lipsa a personalului pentru deservirea beneficiarilor din toate comunitatile, in unele comunitati, nivelul mic al somerilor, precum si disponibilizarile masive de personal au dus la nejustificarea infiintarii unor noi puncte de lucru in cadrul agentiilor judetene
- lipsa unei consilieri personalizata pentru clientii apartinand unor grupuri tinta: someri de lunga durata, persoane cu handicap, persoane peste 45 de ani, persoane de etnie rroma
- capacitate limitata de a elabora analize si prognoze privind piata muncii pe termen mediu si lung
- spatiile detinute de agentie nu sunt, in toate cazurile, corespunzatoare activitatii specifice lucrului cu clientii si nici nu exista pe termen scurt, resurse financiare suficiente pentru achizitionarea sau inchirierea de spatii adecvate, desfasurandu-si activitatea in spatii inchiriate sau in spatii care apartin autoritatilor locale, iar pentru altele se platesc chirii foarte mari si presupun cheltuieli de intretinere ridicate.
- Sunt insuficient dezvoltate serviciile de tip auto-servire
- Serviciile oferite se concentreaza pe someri in detrimentul celor oferite angajatilor
- Pregatire insuficienta si inegala a personalului propriu pentru implementarea cerintelor rezultate din procesul de integrare in UE
- Nu exista structuri ale agentiilor de ocupare in toate comunitatile
- Fluctuatie mare de personal
- Motivare insuficienta a personalului 
Avand in vedere existenta unui numar considerabil de lipsuri si deficiente ale imaginii actuale a A.M.O.F.M devine necesara trasarea unor directii clare de actiune , in acest moment activitatea institutiei desfasuransu-se pe baza unui cadru juridic instabil determinat de frecventele schimbari din mediul economic si social; a unor proceduri birocratice de accesare a serviciilor de formare profesionala; a unei lipse de flexibilitate a sistemului bugetar care nu permite redistribuirea operativa a resurselor financiare in functie de schimbarile de pe piata fortei de munca.
Totusi, exista posibilitatea imbunatatirii imaginii agentiei printr-o mai mare implicare a acesteia in organizarea de diferite activitati privind specificul acesteia, printr- o promovare mai intensa si o informare corespunzatoare a cetatenilor cu privire la activitatea pe care aceasta o desfasoara.


Fisiere in arhiva (1):

  • Campanie privind Imbunatatirea Imaginii Agentiei Municipale pentru Ocuparea Fortei de Munca, Bucuresti.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!