Necesita efort si timp pentru planificare, resurse umane si financiare pentru implementare. Dar daca
atunci cand tragem linie si evaluam ajungem la concluzia ca rezultatele sunt mult sub asteptari? Tot
ce putem face este sa acordam etapei de planificare importanta pe care o merita, intrucat practica a
demonstrat ca mare parte din esecut unei campanii de PR se datoreaza unei planificari defectuoase.
Cum putem planifica in mod corect o campanie de PR? Asta nu inseamna decat ca trebuie sa ne facem
temele si sa respectam cativa pasi esentiali, care ne pot asigura succesul pe termen lung.
Unde ne aflam in prezent?
Aceasta este prima intrebare la care trebuie sa respundem. Nu putem construi ceva daca nu stim de
unde pornim. Nu putem stabili cu precizie unde trebuie sa ajungem daca nu stim unde ne aflam in
prezent. Pentru a putea determina insa situatia curenta, este esentiala etapa de cercetare. Printre
cele mai utilizate si utile instrumente in etapa mentionata, se numara analiza SWOT (Strenghts,
Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.