Campanie de relații publice

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Necesita efort si timp pentru planificare, resurse umane si financiare pentru implementare. Dar daca

atunci cand tragem linie si evaluam ajungem la concluzia ca rezultatele sunt mult sub asteptari? Tot

ce putem face este sa acordam etapei de planificare importanta pe care o merita, intrucat practica a

demonstrat ca mare parte din esecut unei campanii de PR se datoreaza unei planificari defectuoase.

Cum putem planifica in mod corect o campanie de PR? Asta nu inseamna decat ca trebuie sa ne facem

temele si sa respectam cativa pasi esentiali, care ne pot asigura succesul pe termen lung.

Unde ne aflam in prezent?

Aceasta este prima intrebare la care trebuie sa respundem. Nu putem construi ceva daca nu stim de

unde pornim. Nu putem stabili cu precizie unde trebuie sa ajungem daca nu stim unde ne aflam in

prezent. Pentru a putea determina insa situatia curenta, este esentiala etapa de cercetare. Printre

cele mai utilizate si utile instrumente in etapa mentionata, se numara analiza SWOT (Strenghts,

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Campanie de relatii publice.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
7/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
3 pagini
Imagini extrase:
3 imagini
Nr cuvinte:
907 cuvinte
Nr caractere:
5 116 caractere
Marime:
10.42KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Comunicare
Tag-uri:
Campanie de relatii publice, marketing
Predat:
la facultate
Materie:
Comunicare
Sus!