Extras din referat
1. Tip Campanie- Campanie de Conştientizare
2. Scopul campaniei- Atragerea atenţiei asupra fenomenului de obezitate manifestat în rândurile copiilor
3. Publicul Ţintă:
Public 1- Părinţii cu vârste cuprinse între 25-40 de ani
Public 2- Bunici
Public 3- Persoane cu vârste peste 30 de ani ( public ales pentru o responsabilitate crescută în ceea ce priveşte problema în cauză)
Public 4- Elevii cu vârste cuprinse între 11 şi 13 ani ( public secundar atins prin acţiuni specifice de relaţii publice- detalii la Plan pe Obiective Operaţionale)
4. Analiza Situaţiei- Analiza tip S.W.O.T
Strenghts (Puncte tari)
1. Campanie ce tratează o problemă de interes general
2. Modul de abordare a problemei
3. Noutatea abordării acestei probleme4. Weakness (Puncte slabe)
1. Noutatea problemei
2. Experienţă redusă în plan aplicativ
3. Modalităţile de a intra în legătură cu publicul ţintă, deoarece este vorba despre un aspect sensibil (Copilul)
Opportunities (Oportunităţi)
1. Apropierea de public prin sensibilizare
2. Legătura cu campanii de informare despre sănătate şi nutriţie
3. Numărul mare de cazuri Threats (Ameninţări)
1. Reticenţa din partea unor categorii de public
2. Campania poate fi considerată manipulatoare
3. Indiferenţa
4. Problema poate fi considerată ca fiind mai puţin importantă în comparaţie cu altele
5. Strategie de comunicare: Tip- S (Strenghts)-O (Opportunities)
6. Obiective:
Obiectivul 1: Publicul să fie conştient de importanţa unei nutriţii corecte a copiilor
- Subobiectiv 1: Furnizare de informaţii exacte
- Subobiectiv 2: Furnizare unor pliante cu informaţii
- Subobiectiv 3: Organizarea unui eveniment
Obiectiv 2: Întărirea atitudinii părinţilor faţă de problema greutăţii corporale la copii
- Subobiectiv 1: Trimiterea de pliante la grădiniţe, şcoli
- Subobiectiv 2: Comunicate de presă care conţin informaţii despre greutatea normală a unui copil, în funcţie de vârstă
Obiectiv 3 : Motivarea către acţiune a publicului ţintă
- Subobiectiv 1: Informaţii prezentate în mediile de interes
- Subobiectiv 2: Planificare conferinţe de presă
- Subobiectiv 3: Acţiune desfăşurate în incinta şcolilor
7. Slogan- Implică-te ! E copilul tău !
8. Axa campaniei:
Concepte Cheie
1. Orice părinte este responsabil de sănătatea copilului său.
2. Părintele este responsabil de viaţa copilului său.
3. Sănătatea copilului este pe primul loc în familie
4. Nutriţia unui copil este foarte importantă
9. Mesaje
1. Pentru a fi considerat un părinte adevărat trebuie să te implici în creşterea copilului
2. Ţii cu adevărat la sănătatea copilului tău - Dacă da, atunci informează-te !
3. Viaţa copilului depinde de modul în care părintele se preocupă de sănatatea lui.
4. Părintele îşi poate ajuta copilul în ceea ce priveşte nutriţia şi sănătatea lui, fiind o persoană responsabilă şi preocupată de copil.
5. Acţiunea în sensul campaniei desfăşurate trebuie să înceapă cât mai repede posibil.
6. Implicarea pe cale emoţională atât a părinţilor cât şi a bunicilor.
7. Nimeni nu vrea ca propriul copil să aibă probleme de sănătate
Preview document
Conținut arhivă zip
- Campanie de Relatii Publice.doc