Campanie de Relatii Publice

Extras din referat Cum descarc?

1. Tip Campanie- Campanie de Constientizare
2. Scopul campaniei- Atragerea atentiei asupra fenomenului de obezitate manifestat in randurile copiilor
3. Publicul Tinta:
Public 1- Parintii cu varste cuprinse intre 25-40 de ani
Public 2- Bunici
Public 3- Persoane cu varste peste 30 de ani ( public ales pentru o responsabilitate crescuta in ceea ce priveste problema in cauza) 
Public 4- Elevii cu varste cuprinse intre 11 si 13 ani ( public secundar atins prin actiuni specifice de relatii publice- detalii la Plan pe Obiective Operationale)
4. Analiza Situatiei- Analiza tip S.W.O.T
Strenghts (Puncte tari)
1. Campanie ce trateaza o problema de interes general
2. Modul de abordare a problemei
3. Noutatea abordarii acestei probleme4. Weakness (Puncte slabe)
1. Noutatea problemei
2. Experienta redusa in plan aplicativ
3. Modalitatile de a intra in legatura cu publicul tinta, deoarece este vorba despre un aspect sensibil (Copilul)
Opportunities (Oportunitati)
1. Apropierea de public prin sensibilizare
2. Legatura cu campanii de informare despre sanatate si nutritie
3. Numarul mare de cazuri Threats (Amenintari)
1. Reticenta din partea unor categorii de public
2. Campania poate fi considerata manipulatoare
3. Indiferenta
4. Problema poate fi considerata ca fiind mai putin importanta in comparatie cu altele
5. Strategie de comunicare: Tip- S (Strenghts)-O (Opportunities)
6. Obiective:
Obiectivul 1: Publicul sa fie constient de importanta unei nutritii corecte a copiilor
- Subobiectiv 1: Furnizare de informatii exacte
- Subobiectiv 2: Furnizare unor pliante cu informatii
- Subobiectiv 3: Organizarea unui eveniment
Obiectiv 2: Intarirea atitudinii parintilor fata de problema greutatii corporale la copii
- Subobiectiv 1: Trimiterea de pliante la gradinite, scoli
- Subobiectiv 2: Comunicate de presa care contin informatii despre greutatea normala a unui copil, in functie de varsta
Obiectiv 3 : Motivarea catre actiune a publicului tinta
- Subobiectiv 1: Informatii prezentate in mediile de interes
- Subobiectiv 2: Planificare conferinte de presa
- Subobiectiv 3: Actiune desfasurate in incinta scolilor
7. Slogan- Implica-te ! E copilul tau !
8. Axa campaniei: 
Concepte Cheie 
1. Orice parinte este responsabil de sanatatea copilului sau.
2. Parintele este responsabil de viata copilului sau.
3. Sanatatea copilului este pe primul loc in familie
4. Nutritia unui copil este foarte importanta
9. Mesaje
1. Pentru a fi considerat un parinte adevarat trebuie sa te implici in cresterea copilului
2. Tii cu adevarat la sanatatea copilului tau - Daca da, atunci informeaza-te !
3. Viata copilului depinde de modul in care parintele se preocupa de sanatatea lui.
4. Parintele isi poate ajuta copilul in ceea ce priveste nutritia si sanatatea lui, fiind o persoana responsabila si preocupata de copil.
5. Actiunea in sensul campaniei desfasurate trebuie sa inceapa cat mai repede posibil.
6. Implicarea pe cale emotionala atat a parintilor cat si a bunicilor. 
7. Nimeni nu vrea ca propriul copil sa aiba probleme de sanatate


Fisiere in arhiva (1):

  • Campanie de Relatii Publice.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești.
După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare.
Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!