Campanie de relații publice

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Comunicare
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 12 în total
Cuvinte : 3097
Mărime: 22.28KB (arhivat)
Publicat de: Xenia Paraschiv
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Adela Rogojinaru

Extras din referat

Departamentul de Relații Publice din cadrul Universității din București dorește să deruleze o campanie de comunicare în care să prezinte un proiect specific, unic – Serile culturale în Universitatea din București.

- Campania de comunicare va urma modelul în 8 pași prezentat în manualul ”Relații publice – Strategii și tactici”, Dennis L. Wilcox, Glen T. Cameron, Phillip H. Ault, Warren K. Agee - Ed. Curtea Veche, 2009 :

1. Situaţia

2. Obiectivele

3. Audienţa

4. Strategia

5. Tacticile

6. Fixarea calendarului de lucru

7. Stabilirea bugetului

8. Stabilirea procedurilor de evaluare

1. Analiza situației și a UNIVERSITĂȚII DIN BUCUREȘTI

1. Care este misiunea Universității din București?

2. Cum vede publicul organizația?

3. Care sunt programele de învățământ ale organizației?

4. Ce situație am identificat?

5. Care sunt consecințele care au apărut în urma situației?

6. Care e competiția?

MISIUNEA UNIVERSITĂȚII DIN BUCUREȘTI. ”Universitatea din Bucureşti este una din cele mai importante instituţii de învăţământ superior din România. În cei 147 de ani de existenţă, ea a ajuns să aibă un solid prestigiu naţional şi internaţional. În toate marile domenii ale activităţii academice şi ştiinţifice s-au afirmat şcoli de renume.

Universitatea din București, prin ridicatul standard al demersului academic ce se asigură la nivelul tuturor catedrelor, își propune ca foarte curînd să devină cea mai importantă instituție de învățământ superior din România. Principalul obiectiv al Universității din București este de a obține cea mai înaltă calitate a serviciilor educaționale și a activității de cercetare, menținând standarde competitive, de nivel internațional și manifestând o preocupare continuă pentru asigurarea calității, colaborare interdisciplinară, leadership și excelența activității profesorilor și angajaților. Poziția ocupată în topurile naționale și internaționale Ceea ce impune Universitatea din București în peisajul academic românesc este efortul constant al colectivelor didactice de formare tradițională – în sensul cel mai bun și mai actual al termenului – de bună calitate, gradul ridicat de inovare și implicarea tot mai activă în cercetarea științifică axată pe aspecte de anvergură. Este și motivul pentru care… - Clasamentul Times Higher Education Supplement a plasat timp de trei ani Universitatea din București între primele 600 de universități ale lumii.”

CUM VEDE PUBLICUL UNIVERSITATEA DIN BUCUREȘTI. ”Mulţi dintre absolvenţii Universităţii s-au afirmat ca personalităţi de seamă: profesori şi cercetători la majoritatea marilor universităţi ale lumii, membrii ai Academiei Române şi ai unor academii din alte ţări, scriitori, politicieni (parlamentari, miniştri, prim-miniştri, preşedinţi), diplomaţi etc. În mod obişnuit, în ţară şi în străinătate, Universitatea din Bucureşti este considerată cea mai importantă instituţie de învăţământ, cercetare şi cultură din România. Astfel, Universitatea din București se remarcă nu doar în România prin prestigiu și admirație din partea celor care doresc să-și continue studiile într-un cadru universitar” . Publicul are acces la informațiile legate de tot ceea ce oferă Universitatea din București cu ajutorul social media, asigurând o deschidere mai mare pentru viitorii și actualii studenți. Informațiile sunt la îndemâna publicului, comunicarea este transparentă, iar datele sunt ușor de receptat. Site-urile oficiale și paginile de web ale Universității în care se observă strategia de comunicare clară sunt:

Pagina oficială a Universității din București: www.unibuc.ro

Platforma de educație non-formală a Universității din București: www.startub.unibuc.ro

Știrile Universității din București: www.media.unibuc.ro/

Revista online a Universității Top UB: www.topub.unibuc.ro

Platforma de admitere la Universitatea din București: www.admitere.unibuc.ro

Pagina de Facebook a Universităţii din Bucuresti: www.facebook.com/pages/Universitatea-din-Bucuresti

Pagina de Twitter a Universității din București: www.twitter.com/Univ_Bucuresti

Blog Multimedia UB: www.media.unibuc.ro

PROGRAMUL DE ÎNVĂȚĂMÂNT AL UNIVERSITĂȚII DIN BUCUREȘTI

Universitatea din Bucureşti şi-a consolidat poziţia ca actor esenţial în procesul educaţional românesc prin două acţiuni: iniţierea consorţiului Universitaria (alături de Universitatea „Babeş-Bolyai” din Cluj, Universitatea din Vest din Timişoara, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi) şi poziţia sa în clasamentul The Times Higher Education Supplement.

Preview document

Campanie de relații publice - Pagina 1
Campanie de relații publice - Pagina 2
Campanie de relații publice - Pagina 3
Campanie de relații publice - Pagina 4
Campanie de relații publice - Pagina 5
Campanie de relații publice - Pagina 6
Campanie de relații publice - Pagina 7
Campanie de relații publice - Pagina 8
Campanie de relații publice - Pagina 9
Campanie de relații publice - Pagina 10
Campanie de relații publice - Pagina 11
Campanie de relații publice - Pagina 12

Conținut arhivă zip

  • Campanie de Relatii Publice.doc

Te-ar putea interesa și

Promovarea Imaginii Companiei prin Campanii de Relații Publice

INTRODUCERE Am ales ca temă a lucrării de disertaţie „promovarea imaginii companiei prin campanii de relaţii publice” datorită multiplelor...

Campania de relații publice desfășurată pentru un produs bancar

INTRODUCERE Lucrarea intitulată CAMPANIA DE RELAŢII PUBLICE DESFĂŞURATĂ PENTRU UN PRODUS cuprinde: Capitolul I, TEZE DE BAZĂ PRIVIND RELAŢIILE...

Plan de campanie de relații publice în Autoritatea Națională a Vămilor

I. Planul de Relatii Publice Planul de relatii publice este un instrument,al carui scop este a face o legatura intre organizatie si publicurile...

Campanie de Relații Publice în Situație de Criză BCR România

Introducere Relaţiile publice se dovedesc un instrument original şi eficace pentru a răspunde provocărilor cu care orice organizaţie se confruntă....

Campaniile de relații publice

Marketingul administraţiei publice este un proces sistematic de cercetare care duce, în final, la cunoaşterea prealabilă a pieţei. Pentru orice...

Campanii de relații publice

INTRODUCERE Campania de relaţii publice reprezintă totalitatea operaţiilor coordonate de comunicare, derulate într-o perioadă de timp determinată,...

Campanie de relații publice

I. Introducere Compania Aplast este cea mai importantă companie producătoare de ferestre şi uşi din pvc din România, aflată într-o continuă...

Campanie de relații publice

În 1992 apare primul cabinet veterinar privat din Iasi si Moldova, înfiintat de Prof. Dr. Vasile Clipa si Dr. Edmond Stecyk, sub denumirea de...

Ai nevoie de altceva?