Campanie de Relatii Publice

Extras din referat Cum descarc?

Departamentul de Relatii Publice din cadrul Universitatii din Bucuresti doreste sa deruleze o campanie de comunicare in care sa prezinte un proiect specific, unic - Serile culturale in Universitatea din Bucuresti.
- Campania de comunicare va urma modelul in 8 pasi prezentat in manualul "Relatii publice - Strategii si tactici", Dennis L. Wilcox, Glen T. Cameron, Phillip H. Ault, Warren K. Agee - Ed. Curtea Veche, 2009 :
1. Situatia
2. Obiectivele
3. Audienta
4. Strategia
5. Tacticile 
6. Fixarea calendarului de lucru 
7. Stabilirea bugetului
8. Stabilirea procedurilor de evaluare
1. Analiza situatiei si a UNIVERSITATII DIN BUCURESTI
1. Care este misiunea Universitatii din Bucuresti?
2. Cum vede publicul organizatia?
3. Care sunt programele de invatamant ale organizatiei?
4. Ce situatie am identificat?
5. Care sunt consecintele care au aparut in urma situatiei?
6. Care e competitia?
MISIUNEA UNIVERSITATII DIN BUCURESTI. "Universitatea din Bucuresti este una din cele mai importante institutii de invatamant superior din Romania. In cei 147 de ani de existenta, ea a ajuns sa aiba un solid prestigiu national si international. In toate marile domenii ale activitatii academice si stiintifice s-au afirmat scoli de renume. 
Universitatea din Bucuresti, prin ridicatul standard al demersului academic ce se asigura la nivelul tuturor catedrelor, isi propune ca foarte curind sa devina cea mai importanta institutie de invatamant superior din Romania. Principalul obiectiv al Universitatii din Bucuresti este de a obtine cea mai inalta calitate a serviciilor educationale si a activitatii de cercetare, mentinand standarde competitive, de nivel international si manifestand o preocupare continua pentru asigurarea calitatii, colaborare interdisciplinara, leadership si excelenta activitatii profesorilor si angajatilor. Pozitia ocupata in topurile nationale si internationale Ceea ce impune Universitatea din Bucuresti in peisajul academic romanesc este efortul constant al colectivelor didactice de formare traditionala - in sensul cel mai bun si mai actual al termenului - de buna calitate, gradul ridicat de inovare si implicarea tot mai activa in cercetarea stiintifica axata pe aspecte de anvergura. Este si motivul pentru care... - Clasamentul Times Higher Education Supplement a plasat timp de trei ani Universitatea din Bucuresti intre primele 600 de universitati ale lumii." 
CUM VEDE PUBLICUL UNIVERSITATEA DIN BUCURESTI. "Multi dintre absolventii Universitatii s-au afirmat ca personalitati de seama: profesori si cercetatori la majoritatea marilor universitati ale lumii, membrii ai Academiei Romane si ai unor academii din alte tari, scriitori, politicieni (parlamentari, ministri, prim-ministri, presedinti), diplomati etc. In mod obisnuit, in tara si in strainatate, Universitatea din Bucuresti este considerata cea mai importanta institutie de invatamant, cercetare si cultura din Romania. Astfel, Universitatea din Bucuresti se remarca nu doar in Romania prin prestigiu si admiratie din partea celor care doresc sa-si continue studiile intr-un cadru universitar" . Publicul are acces la informatiile legate de tot ceea ce ofera Universitatea din Bucuresti cu ajutorul social media, asigurand o deschidere mai mare pentru viitorii si actualii studenti. Informatiile sunt la indemana publicului, comunicarea este transparenta, iar datele sunt usor de receptat. Site-urile oficiale si paginile de web ale Universitatii in care se observa strategia de comunicare clara sunt:
Pagina oficiala a Universitatii din Bucuresti: www.unibuc.ro
Platforma de educatie non-formala a Universitatii din Bucuresti: www.startub.unibuc.ro
Stirile Universitatii din Bucuresti: www.media.unibuc.ro/
Revista online a Universitatii Top UB: www.topub.unibuc.ro
Platforma de admitere la Universitatea din Bucuresti: www.admitere.unibuc.ro
Pagina de Facebook a Universitatii din Bucuresti: www.facebook.com/pages/Universitatea-din-Bucuresti
Pagina de Twitter a Universitatii din Bucuresti: www.twitter.com/Univ_Bucuresti
Blog Multimedia UB: www.media.unibuc.ro
PROGRAMUL DE INVATAMANT AL UNIVERSITATII DIN BUCURESTI 
Universitatea din Bucuresti si-a consolidat pozitia ca actor esential in procesul educational romanesc prin doua actiuni: initierea consortiului Universitaria (alaturi de Universitatea ,,Babes-Bolyai" din Cluj, Universitatea din Vest din Timisoara, Universitatea ,,Alexandru Ioan Cuza" din Iasi) si pozitia sa in clasamentul The Times Higher Education Supplement.


Fisiere in arhiva (1):

  • Campanie de Relatii Publice.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!