Centrul Diecezan Caritas Iasi, impreuna cu studentii voluntari din cadrul Universitatii ,,Al.I.Cuza", specializarea Comunicare sociala si relatii publice, au realizat o strategie de relatii publice in vederea cresterii generale a vizibilitatii Centrului in randul publicurilor tinta din municipiul Iasi. Centrul a luat decizia implementarii acestei campanii datorita problemelor cu care se confrunta in perioada actuala in ceea ce priveste imaginea sa publica. Printre acestea se numara insuficienta informatiilor livrate de catre Centru populatiei, precum si o serie de confuzii, cu privire la activitatea si obiectivele urmarite. Aceasta strategie de relatii publice are ca scop comunicarea eficienta cu o audienta cat mai vasta, in vederea recunoasterii la nivel local a organizatiei. Obiective: Aceasta campanie de relatii publice, desfasurata de Centrul Diecezan Caritas Iasi, in luna decembrie, are urmatoarele obiective: - Sensibilizarea populatiei si incurajarea lui sa intreprinda o actiune - schimbarii opticii si a unui anumit comportament la nivelul publicului tinta - Dezvoltarea simtului civic si a implicarii populatiei in activitatile desfasurate de catre organizatie - Sprijinirea strategiei de marketing integrat a Centrului, pentru a determina strangerea de fonduri - Cresterea vizibilitatii Centrului in randul publicului cheie din municipiul Iasi - Dezvoltarea organizationala, ca factor decisiv in stabilirea perceptiei externe a organizatiei Sensibilizarea populatiei si incurajarea lui sa intreprinda o actiune Obiectivul principal al campaniei vizeaza sensibilizarea cetatenilor asupra situatiei dificile a copiilor care provin din familii cu probleme sociale si financiare grave din regiunea Moldovei - beneficiari ai programelor Centrului Diecezan Caritas Iasi. Am dorit sa facem publicul tinta sa constientizeze existenta acestei probleme dificile a celor institutionalizati in cadrul Centrului. Am considerat ca pentru a aduce la indeplinire acest fapt cea mai adecvata modalitate este chiar de a face cunostinta publicului cu cei care au nevoie de ajutorul lor. Prin aceasta campanie se incearca si determinarea populatiei judetului Iasi sa contribuie din punct de vedere financiar la sprijinirea copiilor din Centrul Diecezan Caritas. De aceea, obiectivul sensibilizarii populatiei este in directa legatura cu cel al incurajarii lui sa intreprinda o actiune, donarea de bani, reprezentand, in cele din urma finalitatea urmarita a actiunii noastre. Schimbarii opticii si a unui anumit comportament la nivelul publicului tinta S-a incercat si determinarea schimbarii opticii populatiei si a reactiei sale cu privire la copiii institutionalizati, subliniindu-se ideea ca ei au
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).