Analiza Reclama Milka

Extras din referat Cum descarc?

Modelul  ales:Modelul liniar al lui Harold D.Lasswell
Subiectul de analiza:reclama Milka
Bine ati venit in lumea magica Milka!Ca in orice alta lume magica,trebuie sa credeti ca sa puteti intra
"In Alpi,aerul este mai curat,apa este mai pura si iarba mai verde.De aceea vacutele dau cel mai bun lapte.Din cel mai bun lapte,se produce cea mai buna,cea mai fina ciocolata."Aceasta sintagma a deschis calea vacutei mov din Alpi si de atunci este esenta reclamelor  Milka.Inspirata din motto-ul "Apropie-ti departarile,indeparteaza-te de toate cele cunoscute" -vacuta a primit culoarea mov,atragand atentia din primul moment asupra ciocolatei.
Si daca tot suntem la capitolul ciocolata,probabil ca multi se intreaba cand "a luat nastere" acest minunat deliciu.Ei bine,anul 1901 este anul nasterii faimoasei marci Milka.De atunci,publicul din numeroase tari se bucura atat de ciocolata cat si de mult inspiratele reclame si slogane Milka 
Asadar,cine nu isi aminteste de faimoasa sintagma:"si marmota invelea ciocolata in staniol"?...Totul a inceput de la reclama Milka,in care ni se prezinta,prin viziunea unui turist ratacit intr-un cadru alpin,"fabrica de ciocolata Milka".Acesta ramane surprins de modul in care se produce ciocolata:lapte proaspat,animalute care ajuta la producerea ciocolatei,totul atat de natural si bineinteles,simpatica marmota care invelea ciocolata in staniol.Ancorat in realitate,barbatul incearca sa-si convinga sotia ca ceea ce vazuse el in


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Reclama Milka.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.



Hopa sus!