Analiza de Reclama - Sapunul Dove

Extras din referat Cum descarc?

Publicitatea de convingere devine tot mai importanta pe masura ce concurenta se intensifica. In aceasta situatie, obiectivul firmei este acela de a crea o cerere selectiva.
Mesajul reprezinta ideea care sta la baza comunicarii. Atunci cand concep mesajul, specialistii trebuie sa tina seama de publicul vizat caruia ii este adresat) si de obiectivele publicitatii (felul raspunsului sugerat de mesaj celor care-l receptioneaza). 
Impactul produs de mesaj depinde nu doar de ce se spune, ci si cum se spune. 
Pe piata romaneasca, Dove s-a lansat in 1997, cu produsul care este, si astazi, "inima marcii": sapunul-crema care curata si hidrateaza in acelasi timp, mentinand pH-ul si bariera naturala a pielii impotriva deshidratarii. In decursul anilor urmatori, Dove a lansat si alte produse, astfel incat in prezent portofoliul Dove cuprinde patru categorii : produse pentru ingrijirea personala, produse pentru ingrijirea corpului, produse pentru ingrijirea parului, deodorante.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza de Reclama - Sapunul Dove.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.



Hopa sus!