Analiza Campaniei Ziua Barbatului - Bergenbier

Extras din referat Cum descarc?

Tema / Oportunitatea
Specificul companiei:
InBev Romania este filiala locala a concernului multinational InBev, numarul 1 in topul mondial al producatorilor de bere. Prezenta de 13 ani pe piata, InBev Romania produce marcile Stella Artois, Beck's, Bergenbier, Lowenbrau si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden. Bergenbier este motorul principal de crestere pentru InBev Romania.
Marca Bergenbier a fost lansata in 1995. Bergenbier este din 1998 "berea fotbalului romanesc" si ,,berea barbatilor". La finele lui 2006, intr-un studiu realizat de Brandient si D&D Research, Bergenbier a fost desemnata ,,cel mai valoros brand romanesc de bere".
Problema specifica abordata:
Intr-o lume in care numai femeile au dreptul la cadouri, aniversari si atentii speciale, era nevoie de cineva care sa inteleaga barbatii si problemele lor. Cine altcineva ar fi putut face acest lucru intr-o maniera mai potrivita, daca nu Bergenbier, cea mai masculina voce de pe piata? Pornind de la identitatea puternic masculina a brandului, am dorit sa cream o legatura si mai stransa cu consumatorii. Acest lucru a fost realizat printr-un concept puternic si inovator, Ziua Barbatului.
Cercetarea
Teritoriul masculin al berii Bergenbier a fost identificat in urma cu trei ani pe baza insight-urilor masculine ale consumatorilor, adunate prin metode riguroase de cercetare - focus grupuri, analiza competitiei, un studiu realizat de Synovate, consumer tracking dar si metode neconventionale de interactiune cu consumatorii. Bergenbier a inteles ca barbatilor le lipseste un moment in care sa fie in centrul atentiei. In aceste conditii, conceptul Zilei Barbatului a venit in mod natural, ca o complementaritate la Ziua Femeii.
Planificarea 
Obiectivele programului:
- Campania de PR si-a propus sa "pregateasca" publicul pentru aceasta sarbatoare, creand o stare de dorinta si nerabdare cu privire la ceea ce li se pregatea barbatilor
- Ne-am propus sa ajutam publicul masculin sa constientizeze nevoia unei zile a barbatului
- Campania a intentionat sa atraga sprijinul personalitatilor, al liderilor de opinie care sa inteleaga spiritul sarbatorii
- Atragerea interesului mass media in jurul celor 3 faze ale programului, pentru ca in acest mod sa ii facem pe oameni sa dezbata o idee inedita, sarbatorirea Zilei Barbatului in Romania
- Campania de PR a avut rolul de a amplifica impactul campaniei de advertising pentru Ziua Barbatului.
Criterii de evaluare: numar de jurnalisti prezenti la conferinta de presa de lansare (target: 15), numar de articole publicate (target: 50), numar de cititori ne-unici (target: 1.000.000), numar de cititori online (target: 1.000.000).
Identificarea publicului tinta: lideri de opinie (personalitati din show-biz, sport, marketing), care au rolul de de "modele" pentru public, mass-media, publicul larg.
Formularea mesajelor comunicate grupurilor tinta


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Campaniei Ziua Barbatului - Bergenbier.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!