Referate pentru domeniul Comunicare pagina 1 din 72

doc

Comunicarea de masă în spațiul public actual - rolul mass-media în spațiul public

O societate contemporana poate functiona corect si normal din punct de vedere social, administrativ, politic si economic doar cu ajutorul mass-mediei. Fara ea, societatea este de neconceput, pentru ca reprezinta acea informare colectiva de care omul are nevoie. Fara puterea mass-mediei de a difuza mesajele, n-ar exista ,,spectacolul colectiv" al societatii la care iau parte sute sau chiar mii de oameni, care nu se cunosc, care poate nu s-au vazut sau nu si-au spus niciun cuvant vreodata, isi impartasesc aceleasi emotii, ganduri si reactii, vin in contact cu aceleasi informatii si aceleasi o... vezi detalii

pptx

Publicitatea înșelătoare

"Inseamna orice forma de prezentare a unei activitati comerciale, industriale, artizanale sau liber-profesioniaste, avand ca scop promovarea vanzarii de bunuri si servicii , de drepturi si obligatii, dupa cum cum consemneaza Legea publicitatii". Ce prevede Legea Publicitatii? "Publicitatea trebuie sa fie decenta, corecta si elaborata in spiritul responsabilitatii sociale. Ea trebuie sa respecte principiile constitusionale si sa respecte demnitatea umana fara a discrimina sau a incuraja comportmanete care prejudiciaza mediul." "Publicitatea bazata pe informatii false, care urmareste sa induc... vezi detalii

doc

Metode manageriale de dezvoltare economică

1.1. Conceptele de sistem si metoda In practica economica, metoda de management este acea modalitate ale carei faze si componente sunt precis conturate si riguros structurate intr-un ansamblu functional ce faciliteaza exercitarea unor componente ale procesului managerial cu implicatii asupra continutului si eficacitatii muncii unuia sau mai multor manageri. Metoda manageriala presupune intotdeauna modificari in caracteristicile relatiilor de management la nivelul unora din componentele firmei. Intotdeauna trebuie facuta distinctia intre metodele de management si metodele utilizate in mana... vezi detalii

doc

Sistema de Comutatie Si-2000 Elaborată de Firma IscraTEL

1. Caracteristicile tehnice a sistemei de comutatie Si-2000 Sistema Si-2000 este elaborata de firma IscraTEL (Slovenia), si de asemenea in colaborare cu IscraUralTek (Ecaterinburg). Centralele sistemei Si-2000 asigura toate functiile de baza a telefoniei (legaturi locale, de intrare, de iesire si tranzit), si de asemenea un numar foarte mare de servicii adaugatoare (linie de abonat cu formarea numarului prin impulsuri / frecvente, repetarea ultimului numar format, interzicerea legaturii de intrare / iesire, legatura conferinta, determinarea apelului intentionate, readresarea apelurilor, ap... vezi detalii

doc

Gestionarea Crizei de Imagine

Gestionarea Crizei de imagine Stadiul de cunoastere: Criza a fost definita, de Barry McLonglin (1996) ca "o perioada in dinamica unui sistem, caracterizata prin acumularea accentuata a dificultatilor, izbucnirea conflictuala a tensiunilor, fapt ce face dificila functionarea normala, declansandu-se puternice presiuni (asupra organizatiei - n.a.) spre schimbare." "o perioada, in dinamica unui sistem,caracterizata prin acumularea accentuata a dificultatilor, izbucnirea conflictuala a tensiunilor, fapt care face dificila functionarea sa normala, declansandu-se puternice presiuni spre schimba... vezi detalii

doc

Tehnici de influențare socială

Nivelul social colectiv Gustave Le Bon este cel care pune bazele teoriei despre comportamentul colectiv prin aparitia in 1895 a lucrarii "Psihologia multimilor". Teoria sa despre comportamentul social se poate explica cel mai bine printr-un enunt de tip cauzal stimul - contagiune. Pentru a intelege mai bine trebuie sa pornim de la definitia data de autor multimilor: "Multimea este o reuniune de indivizi oarecare, indiferent de nationalitate, profesie sau sex, indiferent de imprejurari care ii aduna impreuna". Inca de la aceasta definitie se poate intui cu usurinta conceptia lui Gustave Le... vezi detalii

doc

Teoria comunicării - campaniile Danone

Discursul publicitar a schimbat perceptia si raportarea noastra la mediul ce ne inconjoara. Convertindu-ne imaginatia si finalizand transmiterea mesajului publicitar catre un public definit sau nedefinit, comunicarea publicitara are un rol important in viata a fiecarui individ oferindu-i astfel posibilitatea de a alege. Perceptia noastra cu privire la codurile si canalele prin care este comunicat fiecare mesaj in parte este intr-o permanenta schimbare datorita rapiditatii cu care piata mondiala se dezvolta in zilele noastre.Asfel incepem sa consideram spoturile anilor 50-60 ca fiind spotur... vezi detalii

doc

Stratificarea Socială

STRATIFICAREA SOCIALA Teoriile despre stratificare sunt destinate analizei ierarhiilor sociale ale indivizilor si grupurilor.Ele incearca sa explice nivelurile existente in diferite comunitati si relatiilor acestora cu stabilitatea sau schimbarea sociala. Majoritatea teoriilor pornesc de la premisa ca toate societatile cunosc sisteme variate de stratificare sociala ( nu exista societati fara ierarhii sociale).In general se pleaca de la conceptia lui Max Weber care definea stratificarea ca ,,sansa"(probabilitatea) pe care o au indivizii -dupa situatia lor sociala- de a primi mai multe sau ... vezi detalii

docx

Campanie Corporate Social Responsability

Campanie de tip Corporate Social Responsibility privind replantarea de paduri in anumite zone defrisate excesiv din Romania. Cercetarea: - Compania care organizeaza campania: Telekom Romania Comunications. Telekom Romania Communications este o companie de telecomunicatii din Romania, care s-a lansat in anul 2014. Compania, este o subsidiara a Deutsche Telekom, si opereaza in Romania sub acest nume din septembrie 2014 atunci cand prin comasarea clientilor Cosmote si Romtelecom a ajuns pe primul loc ca numar de clienti pe piata romaneasca de telecomunicatii. Principalele domenii de activi... vezi detalii

doc

Comunicare în Administrația Publică

1. PREZENTARE INSTITUTIE Primaria Sector 1, Bucuresti este organizata si functioneaza conform Legii administratiei publice locale nr. 215/2001. Primaria Sector 1, Bucuresti duce la indeplinire hotararile Consiliului Local Sector 1 si dispozitiile Primarului pentru solutionarea problemelor curente ale colectivitatii locale. Primarul Sectorului 1 este asistat de un Viceprimar ales din randul consilierilor. Noua structura organizatorica a aparatului de specialitate al Primarului cuprinde 10 directii coordonate de cate un director executiv, o directie generala - coordonata de un director g... vezi detalii

docx

Profilul Relaționistului

Relationistul trebuie in primul rand sa fie capabil sa gandeasca, sa reflecteze, sa analizeze si sa prevada consecintele care decurg din orice situatie. Specialistul in comunicare dintr-o agentie sau companie se confrunta mereu cu un univers schimbator, tratand cu notiuni complexe, interactionand cu persoane cu vederi si cunostinte diferite. Specialistului in comunicare i se va cere sa schimbe comportamentele societatii, sa faca fata diverselor crize pe care organizatia le traverseaza, sa implanteze noi idei, sa propovaduiasca spiritul civic, toleranta, deschiderea spre lume si, in acelas... vezi detalii

doc

Pozițiile de viață

De la o varsta frageda ne formam un punct de vedere in ceea ce priveste valoarea noastra in relatiile cu ceilalti si "adoptam pozitii". Cand adoptam aceste pozitii, s-ar putea sa gandim unul din urmatoarele lucruri despre propria persoana: Fac bine multe lucruri. Tot ce fac este gresit. Nu merita sa traiesc. Sunt la fel de bun ca si oricine altcineva. Nu pot gandi pentru propria-mi persoana. Sunt foarte destept. De asemenea, s-ar putea sa gandim despre ceilalti: Oamenii sunt minunati. Nimeni nu are valoare. Oamenii ma vor ajuta. Toti ma sapa. Oamenii sunt la baza onesti. Nu pot... vezi detalii

doc

Comunicarea în negociere

Situatia mea personala de negociere a fost atunci cand am vrut sa imi achizitionez o masina printr-un dealer specializat in asa ceva, o persoana care importa aceste masini noi de la fabrica direct. Masina pe care doream sa mi-o achizitionez a fost un Hyundai Tucson. Negocierea s-a facut la fata locului, in showroom-ul din judetul Calarasi, judetul din care provin, de altfel. Am notat cu "V" numele vanzatorului din dialog si cu "E" numele meu, si anume Oasa Ruxandra. V : Buna ziua! Bine ati venit in showroom-ul nostrum! Cu ce va putem ajuta? E : Buna ziua ! As dori sa achizitionez un autot... vezi detalii

doc

Comunicarea Politică

Succesul in relatiile interumane tine astazi, in mare masura, de modul in care te comunici sau iti comunici intentiile. Comunicarea este stiinta care te scoate din anonimat, care produce transformari, evolutii. Comunicarea nu se reduce doar la un simplu transfer de informatii de la un ,,emitator" catre ,,receptor", prin intermediul unui canal, asa cum sustine modelul informational al comunicarii. Prin contrast, modelul constructivist al comunicarii stipuleaza ca interventia verbala sau non-verbala devine ,,comunicare" nu atat prin ceea ce se comunica, ci prin modul in care anumite informat... vezi detalii

docx

Retorică și argumentare

Despre ce credeti ca vom vorbi azi? Putin suspans pentru a lasa misterul sa se asterne pe gandurile noastre. Subiecte pot fi mii si mii, dar pentru moment as vrea sa ne raportam la ceva cat mai actual. Cum ar fi daca ati fi acum in vacanta voastra de vis, v-ati relaxa si ati uita de tot si toate? Parca aud nerabdarea si extazul arzand in interiorul vostru. N-o sa dezbatem ce vacante sunt in voga ci, vom analiza ce beneficii au acestea in viata noastra si cat de important este sa avem aceasta libertate de a alege cum si unde ne petrecem timpul liber. Masurile guvernamentale din perioada pan... vezi detalii

Hopa sus!