Referate pentru domeniul Comunicare

pptx

Comunicare Manageriala

In cel mai recent raport "pulsul profesiei", 2013, s-a descoperit ca cel mai de succes factor in managementul proiectelor este comunicarea eficienta cu toate partile proiectului (cu toti partenerii). Studiul a mai aratat ca eficienta comunicarii conduce la mai multe proiecte de succes, lucru care permite organizatiei sa atinga performanta. In acelasi raport este explicat faptul ca nu toate proiectele vor avea succes. In medie, doua din 5 proiecte nu isi ating tinta initiala iar unul din aceastea doua da gres din cauza ineficientei in comunicare. (figura: din cauza unei comunicari... vezi detalii

doc

SC In Invest SRL

PREZENTAREA COMPANIEI: SC IN Invest SRL este o companie romaneasca de intermediere financiara. Ne aflam pe piata din 2003 si oferim atat servicii de brokeraj financiar cat, servicii de consultanta financiara, 2 portofolii de investii proprii cu grade diferite de risc dar avem si o baza de data proprie cu analize financiare. Actionam in special pe BVB si SIBEX, dar actionam si pe piete mai cunoscute precum NYSE, AMEX, TSE, FSE, LSE etc. Compania are un capital social subscris si integral varsat de 3.000.000 RON detinut in mod egal de catre cei 2 asociati: Neagoe Simina si Iancu Elena. De l... vezi detalii

docx

Argumentarea ca Pragma-Dialectica

Era aproape de neconceput ca, in aceasta diversitate de interpretari cu privire la argumentare, sa nu fie resuscitat interesul pentru injelesul antic al demersului, acela de dialectica (,,arta a discufiei"), in care accentul cade pe disputa comunicativa si rezolvarea conflictelor de idei pe baza confruntarii dintre parteneri. Modelul autorilor olandezi Frans van Eemeren si Rob Grootendorst, profesori la Universitatea din Amsterdam ia nastere din necesitatea evaluarii argumentelor utilizate intr-o incercare de solutionare pe cale discursiva a conflictelor de opinii. In acest cadru de in... vezi detalii

ppt

Procesul Comunicarii

Comunicarea este o caracteristica fundamentala a existentei. Toate functiile manageriale sunt realizate cu ajutorul comunicarii, ca un proces de intelegere intre oameni cu ajutorul transferului de informatie. Prin comunicare se intelege un proces de transmitere a informatiilor, sub forma mesajelor simbolice, intre doua sau mai multe persoane, unele cu statut de emitator, altele cu statut de receptor, prin intermediul unor canale specifice. - MESAJ: ideea, informatia care trebuie transmisa receptorului. - EMITATOR- RECEPTOR: comunicarea implica prezenta a cel putin doua persoane fara de c... vezi detalii

doc

Campanie de informare publica - Panouri solare

Campania de Relatii Publice pe care o vom desfasura este una atat de constientizare cat si de informare, deoarece prin aceasta se intentioneaza informarea publicului cu privire la necesitatea folosirii energiei solare si la programul initiat de Ministerul Mediului, precum si modalitatea prin care pot beneficia de acest program. Acest tip de campanie implica selectarea mijloacelor de implementare cele mai adecvate pentru a impune aceasta tema: prin media si prin organizare de evenimente. II. Obiectivele campaniei Obiectivele principale vizate prin realizarea acestei campanii promotionale ... vezi detalii

doc

Campanie Copiii Nevazuti

Campania "Copiii nevazuti" a fost desfasurata intre 15 septembrie- 20 noiembrie 2006., si acasta dorea sa sensibilizeze lumea adultilor in problemele cu care se confrunta copiii si si de asemenea sa ii informeze pe copii despre drepturile pe care le au sis a ii ajute sa indentifice orice forma de abuz. Ideea campaniei a pornit de la filmul " All the Invisible Children", un film despre copiii lipsiti de copilarie. In Romania s-a dorit ca filmul sa fie insotit de o campanie. Pe langa filmul de mai sus campania mai avea doua componente: un concurs de jurnalism social num... vezi detalii

doc

Publicitatea si Mass Media

PUBLICITATEA SI MASS-MEDIA MASS-MEDIA isi vand asdar ; parte din spatiu , care este destinata sa primeasca mesaje publicitare. Ele procedeaza astfel cu atat mai mult cu cat incasarile pe care le au din aceasta actiune le indispensabile supravietuirii. Adesea, mass-media negociaza direct publicitatea care provine de la ofertantii locali, dar companiile nationale sunt incredintate unor reguli de publicitate. O regie se insarcineaza sa promoveze spatiul publicitar al unuia sau mai multor suporturi si sa!-l vanda agentiilor de publicitate. Ea poate sa faca parte dintr-o intreprindere media... vezi detalii

pdf

Analiza Tranzactionala

viata in teatru pe cat teatru este in viata. Asemenea zeitatilor hinduse cu trei fete, fiecarei persoane sanatoase la minte si la trup ii sunt la `ndem^n infatisari si comportamente felurite. Cand emotia smulge masca ratiunii de pe chip, face fete-fete Cand observam o persoana care-si iese din fire., pierzand stapanirea de sine, vizualizam o defilare de expresii si masti. Logica ascunsa a hormonilor le schimba precum telecomanda canalele televizorului. Constient sau nu, jucam roluri, infatisam fatete ale personalitatii si schimbam o sumedenie de masti. O mie de roluri, de fatete, ... vezi detalii

docx

Evolutia Alfabetului Chirilic in Spatiul Romanesc

Alfabetul chirilic sau kirillita (????????, ?????????, ???????? Cirilita), zis Azbuche (a????? azbuka) dupa denumirea traditionala a primelor doua litere (az, buche), este un alfabet creat de fratii Chiril si Metodiu pe baza alfabetului grecesc vechi. Alfabetul chirilic a fost folosit la scrierea textelor redactate in limba slava veche (paleoslava), incepand din secolul al IX-lea, apoi in medioslava, precum si in limba romana, incepand din secolul al XVI-lea pana in secolul al XIX-lea. Are 43 de semne slave, din care 27 au si valoare numerica (slavo-cifre). Inceputurile literaturii slavil... vezi detalii

docx

Comunicarea in Situatii de Criza - Tarom

1. Prezentarea companiei: Compania TAROM - Transporturile Aeriene Romane - a fost infiintata la 18 septembrie 1954. La cativa ani dupa lansare, TAROM opera deja catre aproape toate tarile europene. In 1966 TAROM a efectuat primul zbor peste Atlantic. Incepand cu anul 1974 a realizat primul zbor catre Sydney via Calcutta si a introdus zboruri regulate spre New York si Beijing. In anul 1990, in vederea alinierii la criteriile de performanta ale economiei libere de piata, TAROM a dat startul unui nou program strategic. Competitia mondiala a reprezentat un real stimulent pentru TAROM, fapt c... vezi detalii

doc

Comunicarea in afaceri

Comunicarea este o caracteristica fundamentala a existentei umane.Toate functiile manageriale sunt realizate cu ajutorul comunicarii,ca un process de intelegere intre oameni cu ajutorul transferului de informatii.De aici rezluta cele 3 aspecte semnificative ale comunicarii: -IDEE-adica ceea ce rebuie transmis receptorului -EMITATOR-RECEPTOR-comunicarea implica prezenta a cel putin 2 persoane fara de care nu ar avea sens -CUVANT-INTELEGERE-utilizarea cuvintelorastfel incat sa fie intelese de catre participantii la procesul comunicarii Caracteristicile unui proces de comunicare: Procesul... vezi detalii

doc

Relatiile Publice si Planul Campaniei de PR

A devenit aproape un truism faptul ca omenirea intra, incepand cu sfarsitul acestui secol, intr-o noua era - era informationala. Deocamdata, era informationala se profileaza mai degraba ca o promisiune a viitorului decat ca o realitate matura. Pana si cele mai dezvoltate societati se gasesc inca in tranzitie catre o noua forma de organizare, cumuland elemente ale vechii randuieli si ale celei emergente. Dar tendinta de innoire este evidenta. Consecintele implicite ale trecerii la societatea informationala au fost si sunt discutate de numerosi ganditori. Astfel, in 1983, Luigi Dadda1 sustine... vezi detalii

doc

Comunicatiile

De-a lungul timpului, Pamantul a avut mereu un rol determinant in dezvoltarea tehnologiilor de comunicare. In zilele noastre, satelitii si internetul permit comunicarea instantanee si la distante lungi, timp ce oamenii de stiinta urmaresc ca Pamantul sa continue si in viitor sa joace un rol vital in realizarea comunicarii. Oamenii comunica in diverse moduri: prin expresia fetei, prin limbajul corporal, cum este, de exemplu, strangerea mainii, prin sunete cum este rasul, sau tipete. Oamenii comunica si prin mijloace mult mai complexe, prin limbaj, care cuprinde atat exprimarea verbala car s... vezi detalii

doc

Etica si Relatiile Publice

In afaceri si in societate,morala specialistilor in relatii publice este pusa la indoiala, iar standardul etic este din ce in ce mai scazut. Daca etica specialistilor in relatii publice este pusa sub semnul intrebarii, nu se poate presupune ca acest lucru s-a intamplat peste noapte sau ca a fost realizat exclusiv din cauza disperarii unora. Totusi, reflecta foarte mult timpurile in care traim. Relatiile publice au fost descrise ca intruchiparea ,, generatiei eu", pentru ca exista o vadita preocupare pentru aprecierea de sine, auto-constientizare si egocentrism. In anii '90, principii... vezi detalii

doc

Rolul Imaginarului Politic in Conflictele Interetnice din Europa Postcomunista

Responsabilitatea sociala-politica a studiilor despre etnicitate este un aspect tot mai mult accentuat in literatura de specialitate, apreciindu-se ca aceste studii pot deveni complice ale ideologiilor nationaliste/ etnicizante, sau, din contra, pot contribui la constituirea unei atitudini critice fata de ele. Dincolo de recunoasterea acestei responsabilitati este, desigur, importanta gasirea metodelor si perspectivelor de abordare, care asigura tratarea non-esentialista a fenomenelor ce tin de domeniul relatiilor si identitatilor etnice.Terminologia utilizata in cercetarile romanesti si in... vezi detalii

Hopa sus!