Tehnici Promotionale - SC Cotnari SA

Extras din referat Cum descarc?

Analiza preliminara a produsului
COMPANIA COTNARI
- 1948 - a luat fiinta SC.COTNARI.SA , ca sectie a unei ferme de stat, avand la vremea respectiva 128 de hectare cu plantatii de vie;
- 1956 - devine unitate de sine statatoare;
- 1966-1968 - construieste un combinat modern;
- 2000 - incepand cu acest an, SC.COTNARI SA. se privatizeaza prin metoda MEBO (Management-Employees Buy-Out).
Vinurile de Cotnari sunt apreciate la nivel mondial , fiind puse alaturi de Sauternes , Tokaj , Ruster Ausbruch sau Trockenbeerenauslesen.
Sortimentele podgoriei sunt constituite din cele mai vechi timpuri, numai din soiurile autohtone: 35 % Grasa de Cotnari, 35 % Feteasca Alba, 20 % Francusa si 10% Tamaioasa Romaneasca (Busuioaca de Moldova).
La vinul tanar, convingatoare sunt aromele sale de caise uscate si fagure de miere , gustul ofera o combinatie complexa de nuci , stafide si o nuanta fina de migdale dulci.
La Cotnari se produc 4 soiuri de vin: Vinul soi Feteasca alba ; Vinul soi Francusa de Cotnari ; Vinul soi Grasa de Cotnari ; Vinul soi Tamaioasa Romaneasca.
Pe langa acestea, la Cotnari, se mai produc 2 sortimente de vin (cupaje): Vinul Voievodal ;Chateau Cotnari.
Firma COTNARI este una dintre cele mai cunoscute firme de productie si distributie a vinurilor din Romania.Compania va alege intotdeauna calitatea in detrimentul cantitatii 
Firma detine personal calificat capabil sa implementeze o noua oferta.
Pentru reclama compania doreste sa se foloseasca de urmatorii colaboratori : in primul rand personalul firmei , televiziuni,radiouri , ziare , posta , primarii , panouri publicitare , reclame pe fatadele blocurilor.
Micromediul 
Daca ne referim la piata consumatorilor de vinuri, putem spune ca aceasta a evoluat, oferta de produse la nivelul intregii piete continand vinuri super premium, premium, si medii, fiecare segment avand consumatori dedicati.
Piata produsului nostru cuprinde:
- Nonconsumatori absoluti - persoane care nu vor cumpara niciodata vin; acestia au un procent destul de redus, circa 8%. Din aceasta categorie fac parte persoanele carora le este interzis alcoolul sau care sunt impotriva acestuia (de ex. din motive religioase).
- Nonconsumatori relativi - persoane care ar consuma produsul, dar din anumite motive nu o fac: fie din lipsa banilor, fie ca nu au consumat niciodata si nu cunosc gustul vinului (de ex. copii). Procentul acestora este de aproximativ 15%.
- Consumatori efectivi - persoane care consuma vin. Conform Statisticilor Asociatiei Producatorilor de Vin 78,67% din totalul populatiei consuma vin. Piata tinta este formata din consumatorii de bauturi alcoolice, cu varsta cuprinsa intre 18-60 de ani, cu venitul mediu spre mare.Potrivit cercetarii pietii vinului s-a aratat faptul ca barbatii consuma preponderant soiuri seci, iar femeile prefera soiurile demiseci si demidulci. Interesant de subliniat este faptul ca, pentru consumatorii de peste 35 de ani, soiurile dulci "dispar" din optiunile de consum, iar in cazul grupei de varsta de peste 64 de ani, preferintele se incadreaza in tipurile sec si demisec.
Macromediul 
Factorii externi care pot influenta vanzarea " Vinului Cotnari" sunt:
- Factori economici: puterea de cumparare a consumatorilor, inflatia, criza financiara, evolutia pretului produsului
- Factori politico-juridici: normele si reglementarile juridice cu privire la interzicerea consumarii de bauturi alcoolice de catre persoanele care nu au implinit 18 ani, cresterea accizei, a taxelor.
- Factori socio-culturali : persoanele care nu pot consuma bauturi alcoolice implicit vinul pentru ca sufera de anumite boli, persoanele care au o anumita religie, nivelul educatiei
Factori interni : resursele financiare : cinci milioane de euro in marirea suprafetei cultivate cu 300 de hectare de vita-de-vie si pentru achizitionarea de tractoare si masini agricole.


Fisiere in arhiva (1):

  • Tehnici Promotionale - SC Cotnari SA.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!