Tehnici Promotionale la SC Crescento Print SRL

Cuprins referat Cum descarc?

Pag.
Argument 4
CAPITOLUL I- Analiza activitatii de promovare la S.C.,,CRESCENTO PRINT"S.R.L 6
1.1 Obiect de activitate 6
1.2 Clasificarea activitatilor promotionale desfasurate la
S.C."CRESCENTO PRINT"S.R.L. 6
1 3 Publicitatea 7
CAPITOLUL II -Tehnici de promovare a vanzarilor 9
2.1Promovarea vanzarilor la S.C. CRESCENTO PRINT S.R.L 10
2.2. Relatiile publice 10
2.3 Manifestarile promotionale 12
2.4 Vanzarea personala 13
2.5 Fundamentarea politicii de promovare la S.C. "CRESCENTO PRINT" S.R.L 14
CAPITOLUL III. -Elaborarea mixului promotional la S.C. "CRESCENTO PRINT" S.R.L 21
BIBLIOGRAFIE 27


Extras din referat Cum descarc?

Argument
Politica de produs si politica de pret au ca obiective esentiale satisfacerea intereselor cumparatorilor si maximizarea castigului vanzatorului intr-un mediu economico-social existent sau anticipat. Interesele cumparatorului sunt satisfacute prin gradul in care caracteristicile de calitate ale bunului economic se ridica la nivelul cerintelor sale si pretul pe care trebuie sa-l plateasca nu depaseste efortul pe care acesta este dispus sa-l faca pentru satisfacerea unei anumite categorii de trebuinte.
Obiectivul vanzatorului se realizeaza daca acesta gaseste cumparatori care sa achizitioneze intr-o anumita perioada de timp o cantitate cat mai mare din oferta sa la un pret care sa-i asigure un profit sperat pe unitatea de oferta. Privite prin prisma pretului, cele doua categorii de interese sunt contradictorii, motiv pentru care trebuie gasit punctul de echilibru, adica acel nivel al pretului la care ambii parteneri sa considere ca se afla in castig.
Pietele actuale pe care sa existe un singur ofertant sunt putine si nesemnificative sau reduse ca intindere. In majoritatea situatiilor, pe piata se prezinta mai multi producatori care realizeaza acelasi tip de produs sau produse care reprezinta alternative de satisfacere a acelorasi nevoi, fiecare urmarind atragerea clientelei de partea sa si obtinerea unor anumite preturi. Apare astfel lupta de concurenta in care, in mod normal, ar trebui sa invinga cei care ofera produse superioare calitativ si care manifesta elasticitate in politica de pret. Practica demonstreaza insa ca nu intotdeauna se intampla asa si ca, mai ales in conditiile ritmului actual al schimbarilor si al cresterii si diversificarii concurentei, intervine tot mai mult un alt factor care stabileste invingatorii: activitatea sau politica promotionala.
Un cumparator avizat, corect informat si care are deja o anumita convingere sau incredere intr-o anumita firma sau un anumit produs nu va mai actiona la intamplare, ci va merge in cautarea produsului respectiv. De realizarea acestei convingeri sau increderi se preocupa tot mai mult producatorii competitivi ai zilelor noastre.
Intr-o forma sau alta, diferite componente ale activitatii promotionale se utilizeaza de mai mult timp in practica de comercializare, dar mai ales ca actiuni independente, uneori ocazionale.
Primele actiuni promotionale au aparut odata cu aparitia productiei de marfuri si a targurilor in care producatorii veneau cu marfurile lor, le expuneau pentru a atrage atentia cumparatorilor si le faceau in special o 
reclama vorbita sau faceau demonstratii practice pentru a evidentia utilitatea lor. 
Expunerea marfurilor in preajma marilor cetati sau cu ocazia unor targuri organizate saptamanal, anual, ori cu prilejul unor sarbatori religioase este probabil prima forma de actiune promotionala care a insotit marfurile. Ulterior, aceasta activitate s-a specializat realizandu-se intr-o forma organizata, beneficiind de aportul organismelor locale, nationale si internationale si al unor specialisti in materie.
Nevoia de reclama a aparut odata cu expansiunea populatiei si dezvoltarea oraselor, cu magazinele universale, cu productia de masa in fabrici, cu soselele si caile ferate pentru transportul marfurilor si cu ziarele in care se face reclama. Cantitatile mari de bunuri produse erau popularizate cu ajutorul reclamei; asa erau instiintati clientii aflati departe de locul de fabricatie. In tarile industrializate, acest proces a inceput cu cateva secole in urma.
Activitatea de reclama a luat amploare o data cu dezvoltarea mijloacelor de comunicare in masa, cum ar fi ziarele si cu aparitia agentiilor de publicitate.
Lumea moderna depinde de reclama. Fara ea, producatorii si distribuitorii nu ar putea sa vanda; cumparatorii nu ar cunoaste produsele si serviciile si nu ar continua sa-si aminteasca de ele, iar lumea industriala moderna ar intra in colaps. Daca se doreste ca productia fabricilor sa ramana profitabila, activitatea de reclama trebuie sa fie puternica si continua. Productia in masa cere consum in masa; la randul sau, acesta are nevoie de o reclama adresata pietei largi, prin mass-media.
Progresul in domeniul artei vizuale marcat de inventarea imaginii fotografice si apoi a, filmului a insemnat un pas important in diversificarea mijloacelor pentru realizarea actiunilor promotionale.
Urmeaza progresele insemnate in domeniul electronicii marcate de aparitia radioului, a televiziunii, a tehnicii electronice de calcul, mijloace care au fost adoptate inca de la aparitie pentru efectuarea unor actiuni promotionale de mare diversitate si stil.
Perioada actuala este caracterizata de o adevarata explozie de mijloace si tehnici promotionale, de un volum tot mai mare de informatii si actiuni cu scop promotional considerate uneori de populatie sau potentialii consumatori ca fiind prea ofensive, abuzive sau chiar agasante.
Cu toate remarcile critice, actiunile promotionale sunt indispensabile pentru producatori si utile pentru cumparatori, asa incat, problema care se pune este legata in special de perfectionarea lor, de imbinarea si alegerea celor mai adecvate mijloace si momente de transmitere catre public.
Viziunea moderna a marketingului trateaza aceste activitati prin mijloace stiintifice si le recunoaste intr-o componenta distincta a mixului de 
marketing, care se alatura celorlalte pentru a asigura realizarea in cat mai bune conditii a obiectivelor firmei.
Capitolul I. Analiza activitatii de promovare la 
S.C. ,,CRESCENTO PRINT" S.R.L.
1.1 Obiect de activitate
Firma CRESCENTO PRINT a acceptat in 1994 provocarea de a intra pe piata productiei publicitare, sub conducerea directorului Grigore Vasilica. Pornind cu resurse modeste, angajatii firmei au descoperit treptat tainele serigrafiei, pe care o considera mai mult decat pe o tehnologie de tiparire, o arta. Ulterior, prin reinvestirea aproape totala a profitului, firma si-a dezvoltat capacitatile de productie, inclusiv in tehnologia off-set.
La acestea se mai adauga o serie de obiecte promotionale: pixuri, brelocuri, deschizatoare, brichete, scrumiere, ceasuri fabricate de firme de prestigiu care garanteaza calitatea lor si personalizate prin inscriptionari cu cerneluri care asigura o buna aderenta.
Motivele pentru care produsele si serviciile firmei Crescento Print sunt cerute pe piata sunt urmatoarele:
o Produsele sunt realizate cu o grafica deosebita, care le asigura succesul pe piata;
o Sunt acordate conditii de plata convenabile pentru clienti, conditii care sunt negociate in contracte;
o Comenzile sunt onorate in timp cat mai scurt;
o Se pastreaza relatiile de parteneriat cu clientii (scrisori de multumire);
o Produsele sunt personalizate, fiind create in concordanta cu interesele clientilor si exigentele de calitate cerute de clienti. Firma obtine materia prima din import, prin intermediul unor reprezentanti ai firmelor importatoare pe piata Romaniei.
1.2Clasificarea activitatilor promotionale desfasurate la 
S.C."CRESCENTO PRINT"S.R.L.
Activitatile promotionale ale firmei CRESCENTO PRINT pot fi grupate in: publicitate, promovarea vanzarilor, relatiile publice, manifestarile promotionale, vanzarea personala.
Aceste componente, diferite ca mod de actiune, formeaza impreuna continutul unei politici promotionale unitare orientata spre atingerea obiectivelor strategice ale intreprinderii:
1. Publicitatea reprezinta orice forma platita de prezentare a bunurilor si serviciilor. 
2. Promovarea vanzarilor se constituie dintr-un ansamblu de tehnici care stimuleaza achizitionarea bunurilor de catre client si impulsioneaza activitatea 
intermediarilor;
3. Relatiile publice reprezinta o comunicare neplatita care are ca scop influentarea opiniei publice in favoarea firmei si a produselor sale. 
4. Manifestarile promotionale presupun utilizarea, pe perioade de timp determinate, a unei intregi game de tehnici si actiuni promotionale cu efecte economice imediate si de durata;
5. Vanzarea personala reprezinta o prezentare orala intr-o conversatie cu unul sau mai multi cumparatori potentiali facuta cu scopul de a vinde. 
1 3 Publicitatea
Prin actiunile publicitare, firma urmareste realizarea unei informatii cuprinzatoare a consumatorilor potentiali in legatura cu activitatea, produsele si serviciile sale, cu marcile sub care acestea sunt prezente pe piata si astfel sa convinga si sa determine actul de cumparare.
1. Categorii de reclama
Reclama se poate clasifica din mai multe puncte de vedere:
A. Dupa obiect, reclama poate fi:
a) Publicitatea institutionala, care are ca obiect promovarea numelui si imaginii organizatiei si este folosita pentru incurajarea investitorilor, angajarea de salariati competenti, facilitarea vanzarilor personale. 
b) Publicitatea de produs, este acea care promoveaza anumite bunuri si servicii specifice.


Fisiere in arhiva (2):

  • Tehnici Promotionale la SC Crescento Print SRL.doc
  • Tehnici Promotionale la SC Crescento Print SRL.ppt

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!