Studiu de caz - Magazinul Plus Discount Concept

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Plus Discount Romania este o retea de magazine de tip discount apartinand concernului german Tengelmann, grup cu vechime si experienta la nivel mondial. Divizia Plus este deja existenta cu peste 7.500 de magazine si 40.000 de angajati in 16 tari din intreaga lume. In prezent, in Romania exista 72 de magazine.

1. Amplasament

Una din cerintele indispensabile ale localizarii unui magazin consta in stabilirea amplasamentului in cadrul celor mai importante artere, caracterizate prin trafic pietonal maxim. S-a tinut cont de aceasta cerinta si la amplasamentul magazinului Plus in zona Pietei Virtutii: trafic pietonal mare, vad comercial deja existent, statia de metrou "Crangasi"

Concurentii din apropiere, piata Virtutii, Mallul de peste Drum si Carrefour Orhideea nu sunt o piedica pentru Plus Virtutii ci o provocare pe care Plus o castiga prin practicarea unor preturi intotdeauna mai mici. Specificul cumparatorilor din zona este potrivit magazinului de tip discount. Comunicarea se face prin cataloage de cate 4 pagini in cutiile postale ale potentialilor clienti din aria de atractie a magazinului.

2. Design interior si design exterior

Magazinul Plus nu are vitrina exterioara ci doar zona din dreptul intrarii si a caselor de marcat este cu perete din geam transparent, permitand luminii naturale sa intre inauntru.

Atat exteriorul cat si interiorul sunt in armonie colorate in alb, portocaliu si albastru. Firma este amplasata atat langa intrarea in magazin cat si la iesirea din statia de metrou, fiind astfel foarte vizibila.

Desingnul interior respecta culorile din exterior, peretii si rafturile fiind vopsite portocaliu, alb si albastru, pardoseala si plafonul fiind albe.

Iluminarea se face cu ajutorul neoanelor dar si prin lumina naturala din dreptul caselor de marcat.

Accesul in magazin se face prin partea dreapta a acestuia, iar casele de marcat sunt in latura din stanga.

3. Organizarea pe raioane a magazinului

Magazinul Plus este organizat pe raioane. Acestea contin marfuri de acelasi tip, respectandu-se astfel vecinatatea marfurilor. Amenajarea de ansamblu in magazin este tip grila: grupele de produse sunt expuse liniar, pe tipuri de culuare paralele, intrerupte de culuare asezate perpendiculare pe primele, culoarele fiind largi, de aproximativ 1,5 m.

4. Asortimentul de marfuri

Plus ofera un sortiment permanent de aproximativ 1.500 de produse, incluzand atat produse alimentare, cat si produse nealimentare tip 1 (detergenti, cosmetice, hrana de animale), o gama variata de legume si fructe proaspete, produse - lactate, refrigerate, congelate - si de panificate.

Pe langa aceste produse, saptamanal Plus cuprinde in oferta si game de produse nealimentare tip 2: articole de uz casnic, electrice, electrocasnice, textile si articole de petrecerea timpului liber.

Sortimentul Plus include atat produse premium, apartinand unor marci de renume, dar si produse marca Plus, importate in mare parte din Germania.

5. Echipamente comerciale

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Studiu de caz - Magazinul Plus Discount Concept.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
3 pagini
Imagini extrase:
3 imagini
Nr cuvinte:
599 cuvinte
Nr caractere:
3 541 caractere
Marime:
9.87KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Comerț
Tag-uri:
magazin, produse
Predat:
la facultate
Materie:
Comerț
Sus!