Studiu de caz - Magazinul Plus Discount Concept

Extras din referat Cum descarc?

Plus Discount Romania este o retea de magazine de tip discount apartinand concernului german Tengelmann, grup cu vechime si experienta la nivel mondial. Divizia Plus este deja existenta cu peste 7.500 de magazine si 40.000 de angajati in 16 tari din intreaga lume. In prezent, in Romania exista 72 de magazine.
1. Amplasament
Una din cerintele indispensabile ale localizarii unui magazin consta in stabilirea amplasamentului in cadrul celor mai importante artere, caracterizate prin trafic pietonal maxim. S-a tinut cont de aceasta cerinta si la amplasamentul magazinului Plus in zona Pietei Virtutii: trafic pietonal mare, vad comercial deja existent, statia de metrou "Crangasi"  
Concurentii din apropiere, piata Virtutii, Mallul de peste Drum si Carrefour Orhideea nu sunt o piedica pentru Plus Virtutii ci o provocare pe care Plus o castiga prin practicarea unor preturi intotdeauna mai mici. Specificul cumparatorilor din zona este potrivit magazinului de tip discount. Comunicarea se face prin cataloage de cate 4 pagini in cutiile postale ale potentialilor clienti din aria de atractie a magazinului.
2. Design interior si design exterior
Magazinul Plus nu are vitrina exterioara ci doar zona din dreptul intrarii si a caselor de marcat este cu perete din geam transparent, permitand luminii naturale sa intre inauntru.
Atat exteriorul cat si interiorul sunt in armonie colorate in alb, portocaliu si albastru. Firma este amplasata atat langa intrarea in magazin cat si la iesirea din statia de metrou, fiind astfel foarte vizibila.
Desingnul interior respecta culorile din exterior, peretii si rafturile fiind vopsite portocaliu, alb si albastru, pardoseala si plafonul fiind albe.
Iluminarea se face cu ajutorul neoanelor dar si prin lumina naturala din dreptul caselor de marcat.
Accesul in magazin se face prin partea dreapta a acestuia, iar casele de marcat sunt in latura din stanga.
3. Organizarea pe raioane a magazinului
Magazinul Plus este organizat pe raioane. Acestea contin marfuri de acelasi tip, respectandu-se astfel vecinatatea marfurilor. Amenajarea de ansamblu in magazin este tip grila: grupele de produse sunt expuse liniar, pe tipuri de culuare paralele, intrerupte de culuare asezate perpendiculare pe primele, culoarele fiind largi, de aproximativ 1,5 m. 
4. Asortimentul de marfuri
Plus ofera un sortiment permanent de aproximativ 1.500 de produse, incluzand atat produse alimentare, cat si produse nealimentare tip 1 (detergenti, cosmetice, hrana de animale), o gama variata de legume si fructe proaspete, produse - lactate, refrigerate, congelate - si de panificate.
Pe langa aceste produse, saptamanal Plus cuprinde in oferta si game de produse nealimentare tip 2: articole de uz casnic, electrice, electrocasnice, textile si articole de petrecerea timpului liber.
Sortimentul Plus include atat produse premium, apartinand unor marci de renume, dar si produse marca Plus, importate in mare parte din Germania.
5. Echipamente comerciale


Fisiere in arhiva (1):

  • Studiu de caz - Magazinul Plus Discount Concept.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!