Strategia de Internationalizare prin Comertul Electronic

Extras din referat Cum descarc?

Secolul XX a adus cele mai mari descoperiri stiintifice, insa probabil cel mai mare eveniment a fost aparitia Internetului. 
Odata cu dezvoltarea retelei globale s-a constatat o crestere sporita a globalizarii, fiindca internetul este acel factor care realizeaza legaturi netinand cont de granite si teritorii. In momentul in care Internetul a devenit cunoscut marelui public in 1994, numerosi jurnalisti au sustinut urmatorul lucru: comertul electronic va deveni in curind un sector economic de importanta majora. Totusi, a fost nevoie de patru ani pentru ca protocoalele de securitate sa devina suficient de evoluate si permanent accesibile. 
Un numar mare de afaceri pe internet au dat faliment in 2000 si 2001 majoritatea datorita planurilor de afacere inadecvate si cheltuielilor exagerate pe publicitate si marketing. Desi numeroase firme apartinind comertului electronic "pur" au disparut in acea criza, acestea au avut un rol deosebit: au identificat noi piete. 
Aparitia si expansiunea globalizarii/internationalizarii au condus la emergenta economiei digitale. 
Operarea intr-o economie inalt concurentiala, bazata pe tehnologiile informationale si telecomunicationale, impune firmelor sa adopte noi modele de afaceri. In aceste conditii, comertul electronic a devenit o realitate a lumii afacerilor actuale si o prerogativa a obtinerii succesului pe piata pentru orice firma. 
In tara noastra, desi numarul utilizatorilor de Internet este inca relativ redus si exista inca o reticenta din partea consumatorilor fata de procesarea tranzactiilor on-line, comertul electronic incepe sa se dezvolte, cu pasi inceti dar siguri.
Internationalizarea este un proces obiectiv. Realitatea istorica arata faptul ca, pe masura dezvoltarii sale, firma tinde sa depaseasca limitele locale, nationale si regionale ale mediului de afaceri, sa-si extinda activitatea in spatiul economic global, a carei formare este posibila prin miscarea inspre exterior a firmei. 
Internationalizarea a fost definita drept ,,un proces de crestere a implicarii firmei in operatiuni internationale".


Fisiere in arhiva (1):

  • Strategia de Internationalizare prin Comertul Electronic.ppt

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!