FORMELE PROMOVARII PUBLICITATEA SCRISA 12 conditii pentru succesul publicitatii in ziare: Mentionarea beneficiului unic chiar in titlul reclamei; Folosirea unui singur element dominant - titlu sau fotografie - pentru a evita dispersarea atentiei; Derularea logica a informatiilor; Folosirea unui ton de sinceritate, fara exagerari; Argumentarea cu date concrete a avantajelor produsului sau serviciului promovat, intotdeauna din perspectiva potentialilor clienti; Indemnarea cititorilor la o actiune imediata (cumparare, solicitare de informatii suplimentare; Identificarea produsului/serviciului prin marca si a ofertantului prin logo; Furnizarea de informatii logisticii (loc si modalitate de procurare, program de functionare, forme de plata); Folosirea cu generozitate a spatiului liber/alb pentru a mari vizibilitatea; Utilizarea unui corp de litera suficient de mare si de clar pentru a asigura o lectura confortabila; Simplitate: economie de cuvinte, economie de forme si de artificii grafice; Crearea si mentinerea unui stil specific, inconfundabil pentru publicitatea aceluiasi produs/serviciu si chiar a aceleiasi firme. SONORA Avantajele publicitatii prin radio sunt: Actiune de masa Actiune permanenta si individuala Actiune rapida Actiunea la domiciliu Actiunea asupra memoriei auditive Actiunea asupra imaginii PUBLICITATEA LA LOCUL VANZARII In urma studiului de piata pe care l-am efectuat si ale carui rezultate le voi prezenta in capitolul V, am constatat ca in cazul publicitatii la locul vanzarii si al reclamelor curente la radio, vanzarile erau cu 25% mai mari decat inainte, dar nesustinute printr-o astfel de reclama comerciala. In tabelul de mai jos voi prezenta o evolutie a vanzarilor in primele 6 luni ale anului 2007.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.