Realizarea Produsului Turistic de Catre Agentia de Turism

Cuprins referat Cum descarc?

CAPITOL 1. REALIZAREA PRODUSULUI TURISTIC DE CATRE AGENTIA DE TURISM 3
1.1. Posibilitati de elaborare si continutul unui program tursitic 3
1.2. Particularitatile publicitatii si promovarii in turism 7
1.3. Strategii de promovare a produselor turistice - mixul promotional 10
1.4. Planificarea si derularea campaniilor promotionale 12
BIBLIOGRAFIE 14


Extras din referat Cum descarc?

CAPITOL 1. ASPECTE TEORETICE PRIVIND ELABORAREA UNUI PROGRAM TURISTIC
Pentru a elabora un program turistic competitiv este necesara atenta asociere a unei serii de elemete componente, iar pentru buna sa comercializare promovarea este esentiala.
1.1 Posibilitati de elaborare si continutul unui program turistic
Produdul turistic reprezinta un complex de bunuri materiale si de servicii, concentrate intr-o activitate specifica si oferite sub forma unui pachet de servicii, spre consumul turistic 
Pachetul de servicii reprezinta o combinatie prestabilita a cel putin doua din elementele urmatoare: cazare, alimentatie, transport, tratament balnear, agrement, alte servicii reprezentand o parte semnificativa din pachet, atunci cand sunt vandute sau oferite spre vanzare la un pret global si atunci cand aceste prestatii depasesec 24 de ore
Serviciile turistice se impart in :
o servicii specifice care la randul lor includ;
- serviciile de baza: transport, cazare, alimentatie, tratament;
- serviciile de informare: intermediere, cultural- artistice, sportive, recreative, cu caracter special, diverse;
o servicii nespecifice: transport in comun, telecomunicatii, reparatii si intretinere, gospodarie comunala si locativa, frizerie-coafura, alte servicii.
Elaborarea programelor turistice constituie o latura esentiala a activitatii turistice. Resursele existente in zonele turistice sunt puse la dispozitia turistilor prin intermediul oferteleor de programe turistice, care pot imbraca forme foarte diversificate si, de asemenea, pot crea multiple facilitati.
In elaborarea oricarui tip de program turistic vor fi parcurse urmatoarele etape :
A. Prezentarea ofertei de cazare
In cadrul acestei etape se urmaresc aspecte referitoare la prezentarea capacitatii de cazare si a serviciilor ce pot fi asigurate.
Capacitatea de cazare se va prezenta pe categorii si clase de confort, precizandu-se cu exactitate si in detaliu toate elementele caracteristice spatiului de locuit: dimensiunea camerelor, numarul acestora, grupul sanitar, posibilitatile de alimentare cu apa rece si calda, posibilitati de incalzire si alte dotari suplimentare.
Serviciile ce pot fi asigurate include: prepararea si servirea mesei, posibilitatea procurarii unor alimente nepreparate sau semipreparate, ghid turistic sau calauza, supravegherea copiilor, posibilitati de parcare, inchirierea unor echipamante si accesorii, radio, televizor, frigider, telefon etc.
B. Inventarierea avantajelor zonei turistice
Aceste avantaje reprezinta de fapt "punctele forte" in atragerea turistilor si se pot concretiza, intre multe altele, in: cadrul natural (peisaj, fenomene geologice deosebite, lacuri, rauri); cadrul construit (arhitectura traditionala, monumete de arta si istorice, biserici si manastiri), obiective istorice cu insemnatate deosebita, obiective economice care pot fi vizitate, obiceiuri specifice zonei.
C. Posibilitate practicarii de catre turist a unor activitati specifice zonei sau sezonului
In acest cadru se pot include numeroase activitati legate de viata in mediul rural, cum ar fi: cositul si stransul fanului, culesul fructelor de padure, prelucrarea laptelui, hranirea si ingrijirea animalelor din gospodarie, activitati atizanale. Toate aceste activitati, le laanga caracterul inedit pentru turist, au si un caracter educativ, mai ales pentru copii si tineri. Bineinteles ca turistul va participa la aceste activitati numai atunci cand va dorii si cand va avea placerea.
D. Prezentarea activitatii recreative posibil de realizat.
In functie de specificul zonei se pot desfasura diverse activitati recreative, cum ar fi: activitatile sportive specifice sezonului (drumetii, schi), mesele campenesti si mesele la stana, vanatoarea ( cu sau fara impuscarea de animale); pescuitul si sporturile acvatice. Prezentarea acestor activitati in programele turistice constituie un motiv in plus pentru atragerea turistilor intr-o anumita zona turistica.
E. Stabilirea elementelor de atractie din zonele limitrofe
In vederea organizarii unor actiuni, programe sau excursii turistice, se vor inventaria si atarctiile turistice din zonele limitrofe zonei turistice respective, precum :
forme de relief si peisaje atractive, oglinzi de apa, ape minerale si termale, locuri de pescuit sau vanatoare; orice alte atractii ce ar prezenta interes pentru turisti.


Fisiere in arhiva (1):

  • Realizarea Produsului Turistic de Catre Agentia de Turism.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!