Murfatlar

Extras din referat Cum descarc?

CAP.1 Prezentarea firmei
Binecuvantata cu unul din cele mai potrivite amplasamente naturale, Podgoria Murfatlar este asezata in S-E Romaniei, intre Dunare si Marea Neagra in centrul Podisului Dobrogei. Plaiurile viticole cuprind peste 3000 de ha din zona localitatilor Murfatlar, Valul lui Traian, Poarta Alba si Siminoc.
Podgoria Murfatlar a continuat traditia stramosilor sai viticultori, acumuland experienta in cei aproape 100 de ani de activitate desfasurata in epoca moderna. Din generatie in generatie, dragostea si pasiunea cu care este produs vinul de Murfatlar se regasesc permanent in calitatea acestuia. 
1. Obiect de activitate
Compania Murfatlar produce si distribuie pe piata interna urmatoarele 15 tipuri de vin: Mamaia, Zaraza, Lacrima lui Ovidiu, Lacrima lui Ovidiu Pontica, Rai Grande Reserve, Arezan, Trei Hectare, La Racoare, Premiat eticheta Neagra, Rai de Murfatlar, Sec de Murfatlar, Conu Alecu, Zestrea Murfatlar, Mugur de vita si Ferma Noua.
Exportul a devenit o prioritate pentru Murfatlar incepand cu 2006, cand firma a inceput sa isi recastige pozitia pe piete din tari cu traditie pentru livrarile societatii, reusindu-se in acelasi timp si stabilirea de contracte noi.
2. Resurse, capabilitati, avantaje competitive
Compania Murfatlar este lider pe piata de vinuri din Romania, cu o cota de 30% (una din trei sticle cumparate in Romania este Murfatlar). De la albe la rosii si de la seci la dulci, vinurile acopera gama cea mai larga de produse. Mai mult de 50% din vinurile rosii consumate in Romania poarta marca Murfatlar. Podgoria este consolidata si extinsa la suprafata de 3000 de ha.
Vinurile albe se recomanda a se consuma tinere, in primul sau al doilea an de existenta, cand sunt fructuase, aromate, cu o nuantata paleta de arome ce sugereaza parfumuri florale sau de fructe.
Vinurile rosii necesita o perioada de invechire la vas, care sa le confere un grad de rontujime, datorita unor reactii biochimice profunde.
Se infiinteaza Statiunea Experimentala Viti Vinicola Murfatlar. Gama de soiuri cultivate in podgorii a fost largita cu soiuri valoroase precum Sauvignon Blanc, Muscat Ottonel, Traminer Rose, Riesling Italian pentru vinuri albe si Cabernet Sauvignon si Merlot pentru vinuri rosii.
3. Produsul (grupul de produse)care trebuie vandut in strainatate
Din totalul productiei, aproximativ 20% sunt destinate exportului. Murfatlar exporta in 15 tari, cele mai importante fiind Statele Unite ale Amercii, Israel, Marea Britanie, Finlanda, Danemarca si de curand piata din Hong Kong, a Chinei si a Rusiei.
Pentru largirea pietei de desfacere internationala am ales soiurile de vin Sauvignon Blanc si Muscat Ottonel pe piata Germaniei, deoarece nu detine podgorii intinse de vita de vie, insa este o mare consumatoare de vin, acest fapt determinand realizarea unui studiu mai detaliat asupra mediului demografic, politic, economic si cultural al tarii.
4. Obiectivele firmei si strategia de internationalizare
1. Obiectivul principal al companiei este cresterea numarului de clienti cu 30% in urmatoarele 6 luni (1.12.2011-1.06.2012) prin lansarea noilor soiuri de vinuri.
2. Obiectivul secundar consta in largirea pietei externe prin vinderea produselor noastre prin intermediul unor societati de retail din tara respectiva, iar transportul il vom realiza cu ajutorul unei firme din Romania.
Strategia de export a firmei Murfatlar este strategia de smantanire prin stabilirea unui pret mai ridicat decat cel al concurentei, deoarece potentialii clienti din Germania au o putere de cumparare sporita si sunt putin sensibil la pret. De aceea suntem convinsi ca vom atinge rapid pragul de rentabilitate.
CAP. 2 Selectarea pietei externe
In Germania tot consumul de vin este asigurat din importuri. Am hotarat sa ne axam pe aceasta piata deoarece are un potential foarte ridicat datorita densitatii populatiei, consumului de vin ridicat si nivelul de trai al acestora. In ultimii ani, studiile au aratat ca vinul importat de aceasta tara a fost de aproximativ 8 milioane de hectolitri de vin, estimandu-se la o valoare totala de 2 miliarde de euro. In ceea ce priveste consumul de vin pe cap de locuitor Germania se claseaza printre primele pozitii din lume, cu un consum de aproximativ 23 de litri pe an. Vom adopta o politica de promovare a produselor noastre prin publicitate intensa si de asemenea le vom adapta la cerintele consumatorilor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Murfatlar.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!