Lanțul de magazine Lidl

Cuprins referat Cum descarc?

1.Istorie.pag 3 
2.Structura.pag 4 
3.Expansiune.pag 5 
4.Marketing.pag 5 
5.Sortiment.pag 6 
6.Abordarea comertulului cu amanuntul.pag 7
7.Personalul.pag 7 
8.Critica de tratament a personalului Lidl.pag 8
9.Politica de confidentialitate.pag 9
10.Lidl impotriva coruptiei si a criminalitatii economice.pag 10
11.Principiile companiei.pag 11
12.Principii de conducere.pag 11
13.Principii de comportament in relatia cu clientii.pag 12
14.Principii de comportament in relatia cu angajatii.pag 13
15.Tarile cu ramuri Lidl.pag 14
Bibliografie.pag 16


Extras din referat Cum descarc?

Lidl
Tip: multi-nationala Germana
Industrie: Retail (alimentar) 
Fondat: 1930
Sediu: Neckarsulm , Germania 
Linie: Karl-Heinz Olanda 
Produse : In principal marca proprie, cu cateva firme mari si regional
Angajat: 170000 (2008)
Cifra de afaceri: EUR 42 miliarde (2010/2011) 
Website: www.lidl-info.com
Lidl este un lant de supermarketuri discount cu sediul in Germania, care opereaza peste 10.000 de magazine in intreaga Europa. Numele complet al companiei este Lidl Stiftung & Co KG. Acesta apartine societatii comerciale Schwarz Gruppe, al cincilea cel mai mare retailer din lume, cu vanzari de 82.4 miliarde dolari (2011); acesta detine, de asemenea, lanturi de magazine ca Handelshof si hipermarketul Kaufland. Lidl este concurent sef al lantului german de discount similar Aldi.
1.Istorie
Inceputurile ale lantului de Lidl dateaza de la 1930. In acel moment, Josef Schwarz a devenit un partener in Sudfruchte Grosshandlung Lidl & Co, un comericiant cu ridicata de fructe din Heilbronn si a dezvoltat compania intr-un angrosist alimentar general. A fost sortiment alimentar Lidl & Schwarz en-gros. Compania a fost distrusa in 1944. Cu toate acestea, s-a reconstruit in zece ani. In 1972, sediul central al grupului a fost mutat la Neckarsulm. 
In 1973 Joseph, fiul lui Dieter a deschis primul sau magazin de tip discount de piata in Ludwigshafen Mundenheimer in strada, copiind conceptul Aldi. Pentru a evita jocurile de cuvinte (" piata neagra "), acesta a cumparat drepturile de nume de la un fost partener de afaceri al lui, Ludwig Lidl, un profesor pensionar, cu 1.000 de marci, ca el nu a putut folosi numele Schwarz Markt, care , "Schwarzmarkt" inseamna"piata neagra", ar avea asociatii (conotatii) negative. 
Cand Schwarz a murit in 1977, fiul sau a avut o retea de 30 sucursale. In 1977, Schwarz-Gruppe a inceput sa se concentreze pe pietele cu discount, supermarket-uri mai mari, si pietele en-gros cash and carry. Schwarz a eliminat riguros marfa de pe rafturi care nu se vinde, si a redus costurile prin mentinerea dimensiunii de desfacere cu amanuntul cat mai mic posibil. Printre alte branduri, Lidl detine brand-ul Silvercrest, care produce produse electronice, cum ar fi receptoare de satelit si receptoare Freeview.
Mai tarziu, activitatile din domeniul de magazine alimentare cu discount (zone mici) sub numele de Lidl si in gama de hipermarketuri si supermarketuri (zone mari) au fost cumpararea de teren , de cumparare pe piata, Concord si Handelshof au fost impartite. 
Cu retragerea a managementului companiei in 1999, cota de impozit s-a transferat de economisire-Dieter Schwarz pe profit -Dieter Schwarz Stiftung GmbH , al carui scop include promovarea stiintei si a cercetarii, arta si cultura. 
Astazi, Klaus Gehrig , ca succesor al Consiliului de Supraveghere presedintele Dieter Schwarz Lidl Stiftung l-a numit astfel, conducatorul auto a companiei. El a schimbat de mai multe ori de la CEO la Lidl. 
2.Structura
Lidl are forma juridica a unui Stiftung & Co KG . Acest Stiftung & Co KG este o varietate de companii si de servicii din mai multe tari ce a asumat un total de aproximativ 600 , Lidl Stiftung are sediul in trei cladiri separate din Neckarsulm. 
In Germania, Lidl opereaza 35 de companii regionale, care, la randul lor servesc aproximativ 3000 sucursale (in 2008). In fiecare societate exista diferite departamente regionale, cum ar fi de dispozitie sau de distributie. Pentru toate zonele de companie regionala, un director regional este responsabil pentru conducerea acestui lucru. Directorul regional este sustinut de catre managerul de vanzari. Distributia campului se face in functie de numarul filiale regionale furnizate de catre sucursale de la unu la trei manageri de vanzari. Managerii de vanzari gestioneaza intr-un cartier de vanzare de la cinci pana la sapte magazine si 70 de la 100 de angajati. Intr-un Lidl este un manager de filiala care este responsabil pentru divizia de formare a personalului de ramura si pentru dispunerea de bunuri, facturare, precum si realizarea de masuratori de ramura corespunzatoare.


Fisiere in arhiva (1):

  • Lantul de Magazine Lidl.docx

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 5 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!