Lanțul de magazine Lidl

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Comerț
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 16 în total
Cuvinte : 4045
Mărime: 51.61KB (arhivat)
Publicat de: Veniamin Nica
Puncte necesare: 9
Universitatea Petrol-Gaze din Ploieşti Facultatea de Ştiinţe Economice Specializarea Economia Comerţului, Turismului şi Serviciilor

Cuprins

  1. 1.Istorie.pag 3
  2. 2.Structura.pag 4
  3. 3.Expansiune.pag 5
  4. 4.Marketing.pag 5
  5. 5.Sortiment.pag 6
  6. 6.Abordarea comerţulului cu amănuntul.pag 7
  7. 7.Personalul.pag 7
  8. 8.Critica de tratament a personalului Lidl.pag 8
  9. 9.Politica de confidentialitate.pag 9
  10. 10.Lidl împotriva corupţiei şi a criminalităţii economice.pag 10
  11. 11.Principiile companiei.pag 11
  12. 12.Principii de conducere.pag 11
  13. 13.Principii de comportament în relaţia cu clienţii.pag 12
  14. 14.Principii de comportament în relaţia cu angajaţii.pag 13
  15. 15.Ţările cu ramuri Lidl.pag 14
  16. Bibliografie.pag 16

Extras din referat

Lidl

Tip: multi-naţionala Germană

Industrie: Retail (alimentar)

Fondat: 1930

Sediu: Neckarsulm , Germania

Linie: Karl-Heinz Olanda

Produse : În principal marca proprie, cu cateva firme mari şi regional

Angajat: 170000 (2008)

Cifra de afaceri: € 42 miliarde (2010/2011)

Website: www.lidl-info.com

Lidl este un lanţ de supermarketuri discount cu sediul în Germania, care opereaza peste 10.000 de magazine în întreaga Europă. Numele complet al companiei este Lidl Stiftung & Co KG. Acesta aparţine societaţii comerciale Schwarz Gruppe, al cincilea cel mai mare retailer din lume, cu vanzari de 82.4 miliarde dolari (2011); acesta detine, de asemenea, lanturi de magazine ca Handelshof si hipermarketul Kaufland. Lidl este concurent şef al lanţului german de discount similar Aldi.

1.Istorie

Începuturile ale lanţului de Lidl dateaza de la 1930. În acel moment, Josef Schwarz a devenit un partener în Südfrüchte Großhandlung Lidl & Co, un comericiant cu ridicata de fructe din Heilbronn şi a dezvoltat compania într-un angrosist alimentar general. A fost sortiment alimentar Lidl & Schwarz en-gros. Compania a fost distrusa în 1944. Cu toate acestea, s-a reconstruit în zece ani. In 1972, sediul central al grupului a fost mutat la Neckarsulm.

In 1973 Joseph, fiul lui Dieter a deschis primul său magazin de tip discount de piaţă în Ludwigshafen Mundenheimer în stradă, copiind conceptul Aldi. Pentru a evita jocurile de cuvinte (" piaţa neagră "), acesta a cumparat drepturile de nume de la un fost partener de afaceri al lui, Ludwig Lidl, un profesor pensionar, cu 1.000 de mărci, ca el nu a putut folosi numele Schwarz Markt, care , "Schwarzmarkt" înseamnă"piata neagra", ar avea asociaţii (conotaţii) negative.

Când Schwarz a murit în 1977, fiul său a avut o retea de 30 sucursale. În 1977, Schwarz-Gruppe a început să se concentreze pe pietele cu discount, supermarket-uri mai mari, şi pieţele en-gros cash and carry. Schwarz a eliminat riguros marfa de pe rafturi care nu se vinde, şi a redus costurile prin menţinerea dimensiunii de desfacere cu amănuntul cât mai mic posibil. Printre alte branduri, Lidl detine brand-ul Silvercrest, care produce produse electronice, cum ar fi receptoare de satelit şi receptoare Freeview.

Mai târziu, activităţile din domeniul de magazine alimentare cu discount (zone mici) sub numele de Lidl şi în gama de hipermarketuri si supermarketuri (zone mari) au fost cumpararea de teren , de cumpărare pe piaţă, Concord şi Handelshof au fost împărţite.

Cu retragerea a managementului companiei în 1999, cota de impozit s-a transferat de economisire-Dieter Schwarz pe profit -Dieter Schwarz Stiftung GmbH , al cărui scop include promovarea ştiinţei şi a cercetării, artă şi cultură.

Astăzi, Klaus Gehrig , ca succesor al Consiliului de Supraveghere preşedintele Dieter Schwarz Lidl Stiftung l-a numit astfel, conducătorul auto a companiei. El a schimbat de mai multe ori de la CEO la Lidl.

2.Structura

Lidl are forma juridică a unui Stiftung & Co KG . Acest Stiftung & Co KG este o varietate de companii şi de servicii din mai multe ţări ce a asumat un total de aproximativ 600 , Lidl Stiftung are sediul în trei clădiri separate din Neckarsulm.

În Germania, Lidl operează 35 de companii regionale, care, la rândul lor servesc aproximativ 3000 sucursale (în 2008). În fiecare societate există diferite departamente regionale, cum ar fi de dispoziţie sau de distribuţie. Pentru toate zonele de companie regionala, un director regional este responsabil pentru conducerea acestui lucru. Directorul regional este susţinut de către managerul de vânzări. Distribuţia câmpului se face în funcţie de numărul filiale regionale furnizate de către sucursale de la unu la trei manageri de vanzari. Managerii de vânzări gestionează intr-un cartier de vânzare de la cinci până la şapte magazine şi 70 de la 100 de angajaţi. Într-un Lidl este un manager de filială care este responsabil pentru divizia de formare a personalului de ramură şi pentru dispunerea de bunuri, facturare, precum şi realizarea de măsurători de ramură corespunzătoare.

Preview document

Lanțul de magazine Lidl - Pagina 1
Lanțul de magazine Lidl - Pagina 2
Lanțul de magazine Lidl - Pagina 3
Lanțul de magazine Lidl - Pagina 4
Lanțul de magazine Lidl - Pagina 5
Lanțul de magazine Lidl - Pagina 6
Lanțul de magazine Lidl - Pagina 7
Lanțul de magazine Lidl - Pagina 8
Lanțul de magazine Lidl - Pagina 9
Lanțul de magazine Lidl - Pagina 10
Lanțul de magazine Lidl - Pagina 11
Lanțul de magazine Lidl - Pagina 12
Lanțul de magazine Lidl - Pagina 13
Lanțul de magazine Lidl - Pagina 14
Lanțul de magazine Lidl - Pagina 15
Lanțul de magazine Lidl - Pagina 16

Conținut arhivă zip

  • Lantul de Magazine Lidl.docx

Alții au mai descărcat și

Carrefour

Carrefour in lume Domeniul de activitate al Grupului Carrefour este retailul. Acesta consta in vanzarea de bunuri sau marfa dintr-o locatie fixa...

Profilul Antreprenorului de Succes

Intre iunie 2005 si ianuarie 2006 in 13 state membre UE si in cele doua tari candidate – Romania si Bulgaria – s-a desfasurat o ancheta (Factorii...

Calitatea Mărfurilor Alimentare

I Obiectul de studiu al merceologiei Merceologia este o disciplina cu caracter economic al carei obiect îl constituie studierea proprietatilor...

Analiza celor patru procese de integrare a pieței bunurilor

A: Politica comerciala comuna Aceasta este denumirea generica pentru ansamblul de masuri, instrumente, politici aplicate în domeniul comercial...

Te-ar putea interesa și

Proiect de practică - Kaufland

CAP I. PREZENTAREA ORGANIZATIEI Concernul Kaufland este una dintre firmele de retail de succes din Germania. Kaufland este reprezentat de 600 de...

Managementul Distribuției în Sistemul Hipermarket

INTRODUCERE Prin complexitatea sa, problematica distribuţiei mărfurilor trebuie să fie abordată într-un context mult mai larg, pentru evidenţierea...

Bucovina - internaționalizarea firmei

Proiectarea si organizarea unui compartiment de productie: Sa se proiecteze si sa se organizeze un compartiment de productie cunoscand : 1.1....

Managementul tranzacțiilor comerciale internaționale SC Kandia-Excelent SA

1. Rezumat Conform datelor furnizate de oficalii sai, firma Kandia detine cea mai mare pondere in productia si furnizarea de ciocolata pe plan...

Planul de afaceri al unei societăți comerciale

Scurt istoric Cu peste 600 de filiale Kaufland este pe plan intern si international una din cele mai dinamice companii din domeniul comertului cu...

Firma Kaufland Brașov

DATE DE IDENTIFICARE: 1. Numele firmei: S.C.Kaufland Romania S.R.L.-Brasov 2. Forma juridica de constituire:Societate cu raspundere limitata 3....

Campanie de PR - deschiderea unei noi filiale Kaufland în Timișoara

CAMPANIA DE RELAȚII PUBLICE DESCHIDEREA UNEI NOI FILIALE KAUFLAND IN TIMISOARA 1.Definirea problemei În cazul campaniei noastre este vorba de o...

Mixul de marketing în cadrul comerțului - LIDL

Istoria Lidl începe în Germania în anii `30, odată cu înființarea companiei Lidl & Schwarz, prin comercializarea de produse alimentare în regim en...

Ai nevoie de altceva?