Forbes tehnici promoționale

Extras din referat Cum descarc?

1.Analiza preliminara a brandului
Forbes este cea mai cunoscuta revista pe plan mondial in domeniul business, avand peste 5 milioane de cititori in intreaga lume. 
Aparuta in 1917,in SUA, autorul ei fiind B.C. Forbes, revista cu acelasi nume detine pe langa aceasta si site-ul Forbes.com cu peste 20 de milioane de vizitatori anual. Alte publicatii sunt Forbes Asia, Forbes Life Executive Women si Forbes Life Mountain Time. Tarile in care apare si este tradusa sunt Rusia, Israel, Arabia, China, Coreea, Japonia, Asia, Turcia, Polonia si mai nou, Romania.
Forbes a ramas o afacere de familie ,evaluate in anul 2006 la 1 miliard dolari si a carei venituri din reclame erau evaluate la 250 milioane de dolari anual.
Forbes este publicata odata la doua saptamani. Revista este binecunoscuta pentru listele pe care le publica anual: Forbes 400 - lista celor mai bogati americani,Forbes Global 2000 - lista celor mai mari companii din lume si lista miliardarilor - lista celor mai bogati 100 de oameni din lume.
.Forbes aduce in fata cititorilor povesti de success inedite din randul antreprenorilor,a scos in evidenta lectiile de management ale oamenilor de afaceri care au stiut sa-si creasca profiturile in orice situatie.Inevitabil revista a relatat si despre esecurile unor businessmeni mai putin inspirati si a subliniat oportunitatile de investitii de pe pietele nationale si internationale.
Forbes aduce la cunostinta informatii pretioase din diverse domenii,cum ar fi:bani&investitii,antreprenori,companii,oameni si idei,cariere,outfront si mai cuprinde articole importante din domeniul sanatatii,culturii,automobilelor si modei.
1.1.Analiza conjuncturii de macromediu
Mediul tehnologic este influentat de mediul online(cititorii pot accesa revista direct de pe Internet,o pot comanda online),inovatia mobila (stirile sigla Forbes pot fi vizionate online,revista poate fi rasfoita in voie de oricine oriunde si oricand numai cu ajutorul telefonului mobil). 
Mediul economic influenteaza activitatea revitei Forbes prin faptul ca nivelul de dezvoltare economica este direct legata de activitatea acestora. Cu cat clientii au posibilitati materiale mai scazute cu atat produsul va fi mai putin cumparatAlti factori importanti mai sunt:criza economica (care,in prezent, a dus la o scadere a numarului de cititori si reviste vandute),mediul online (care faciliteaza accesul la revista pe Internet fara a mai fi nevoie sa fie achizitionata de la magazine in forma sa fizica). Forbes nu este singura publicatie care se confrunta cu probleme determinate de scaderea veniturilor din publicitate(datorita crizei economice), numarul de pagini destinate transmiterii de mesaje comerciale diminuandu-se si la alte reviste de pe aceeasi nisa, cum ar fi Fortune si BusinessWeek
Mediul politic determina un climat politic stabil sau mai putin stabil cu influente directe asupra mediului de afaceri dintr-o tara. Astfel mediul politic influenteaza prin legislatie si gradul de interventie a statului in economie.
1.2.Analiza conjuncturii de micromediu
Furnizorii revistei Forbes sunt acele firme care asigura necesarul de materii prime(hartie,cerneala,capse,etc), materiale, energie, echipament tehnologic, informatiile necesare(Xignite,quotemedia,AT&T-inteligent content distribution,Thomas reuters,Nasdaq,CMONetwork-Marketing insights and insiders,Spirent) . 
Distribuitorii sunt persoane fizice sau juridice care fac legatura dintre compania Forbes si utilizatorii finali ai produselor. Exemple de distribuitori ar fi firma importatoare ale acestei reviste, supermarket-urile, magazinele de specialitate..
Competitorii principali sunt revistele Fortune, de asemenea publicata odata la doua saptamani si care publica anual liste similare, BusinessWeek si The Economist.
Clientii Forbes sunt persoane de toate varstele, in general oameni de afaceri(de succes,la inceput de drum),parteneri de afaceri,care utilizeaza din plin informatiile regasite in revista pentru a excela in domeniul business si pentru a reactiona prompt si la obiect in fel si fel de situatii,care de care mai dificile.
1.3.Analiza mediului intern
In ceea ce priveste compozitia interna compania revistei Forbes este alcatuita din: Departamentul cu rol administrativ care se ocupa cu partea financiar - contabila a intregii activitati Forbes, Departamentul de marketing care se ocupa cu promovarea si comercializarea revistelor marca Forbes, Departamentul de relatii externe care se ocupa de contractarea parteneriatelor de afaceri si presa, Departamentul de cercetare care se ocupa de partea de informatii,documentatii,stiri in premiera,etc,Departamentul de productie, care se ocupa cu fabricarea revistelor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Forbes Tehnici Promotionale.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!