Design-ul unui magazin

Extras din referat Cum descarc?

Firma S.C. MANI S.R.L. s-a infiintat in anul 2000, avand ca obiect de activitate comercializarea produselor de imbracaminte si accesorii pentru femei. Chiar de la infiintare proiectul a prins foarte bine la public, ajungand sa atraga clienti din diferite categorii sociale. 
Magazinul este amplasat intr-un centru comercial principal "Ancora" situat pe strada I.C. Bratianu nr. 23, Galati, in zona centrala a orasului. Aceasta zona este tranzitata zilnic de un numar foarte mare de persoane care sunt posibili cumparatori.    
Fiind in centrul orasului, la "Ancora" au acces mai multe mijloace de transport in comun. Centrul comercial este unul de tip alee, iar magazinul analizat este situat la intersectia aleilor principale, intr-o zona centrala. 
S.C. MANI S.R.L. are o suprafata de 200 metri patrati cu o lungime de 20 metri si o latime de 10 metri. 
Utilitati
Muzica din magazin asigura o ambianta placuta si propice cumparaturilor. 
Magazinul este dotat cu doua cabine de proba, care sunt situate intr-un colt al magazinului. Grupul sanitar al magazinului este comun cu celelalte magazine din centrul comercial. 
O alta dotare a magazinului este aerul conditionat care asigura o temperatura normala in interiorul magazinului indiferent de anotimp. 
Capitolul 2. Designul exterior si interior al unitatii
Designul exterior este primul contact pe care clientul il are cu magazinul, vizand indeosebi firma propiu-zisa (sigla) si vitrina. 
Fatada magazinului este construita din sticla transparenta pentru a permite clientilor o cat mai clara identificare a produselor puse la vanzare. Ea este una liniara, prefabricata, deoarece utilizeaza o structura construita in fabrica si amplasata la locul magazinului. Este caracterizata ca fiind o fatada in unghi de 180 de grade, deoarece accesul este asigurat pe aceeasi latura. 
In spatele fatadei sunt postate manechine pe care sunt etalate modelele reprezentative ale magazinului in acel moment.
Caile de acces sunt in numar de doua si sunt localizate in centrul lateralelor care comunica cu aleile centrului comercial. Usile magazinului sunt cu deschidere automata pe baza de senzori, cu doua canaturi. 
Numele firmei este amplasat deasupra usilor de acces in magazin si este iluminat din interior de becuri colorate pentru a iesi in evidenta clientilor. Numele


Fisiere in arhiva (1):

  • Design-ul unui magazin.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!