Coca-Cola Company

Extras din referat Cum descarc?

1. Cand vorbim de Coca Cola, vorbim de mult mai mult decat o bautura racoritoare, un produs Coca Cola este un brand, un simbol cunoscut in toata lumea. Sticla si sigla Coca-Cola sunt cele mai recunoscute simboluri comerciale din intreaga lume.
La data de 8 mai 1886, in Atlanta, Georgia, se naste reteta Coca Cola. Un farmacist local, Dr. John Styth Pemberton prepara in curtea din spatele casei sale siropul care sta la baza celebrei bauturi. Acesta duce un borcan cu sirop la farmacia Jacob's, unde este testat si declarat excelent, apoi este pus imediat in vanzare cu pretul de 5 centi paharul. Siropul este tranformat in bautura racoritoare atunci cand i se adauga apa carbonatata. Frank Robinson, contabilul doctorului Pemberton considerta ca cei doi "C" vor arata foarte bine in reclame, si denumeste produsul Coca-Cola, desenand pe loc si logo-ul ce devine marca inregistrata. 
Culoarea rosie este foarte importanta in promovarea marcii, fiind o culoare extrema. Aceasta culoare evoca agresivitate, pasiune, forta, vitalitate, dragoste, pericol, impulsivitate, aventura. De asemenea, aceasta culoare are menirea de a atrage atentia potentialilor cumparatori. Culoarea rosie face papilele gustative sa devina mai sensibile, stimuleaza pofta , transformand mai usor reactiile in reflexe conditionate. 
2. Emitatorul real al mesajului este Coca-Cola Company, iar emitatorii aparenti sunt diferitele personaje care apar in spoturi publicitare
3. https://www.youtube.com/watch?v=uqtZbyFiEvw 
https://www.youtube.com/watch?v=WyfUpu5QOxs 
4. Tehnicile de comunicare folosite sunt comunicarea continua (marca si ambalajul) si comunicarea promotionala (publicitatea, promovarea vanzarilor, relatiile publice) ???. De departe, marca Coca-Cola este foarte usor de recunosut, iar ambalajul este inconfundabil. Sticla de Coca-Cola are o forma specifica, care a suferit modificari de-a lungul anilor, dar nu majore. Cat despre eticheta, ea este schimbata in perioada sarbatorilor de iarna, continand ilustratii ca bradul de Craciun sau Mos Craciun., sau se poate transforma intr-o fundita, lucru care ii atrage pe cumparatori. In cea ce priveste publicitatea, campaniile televizate sunt cele mai des intalnite la Coca-Cola Company, deoarece aceastea au cel mai mare impact asupra populatiei.


Fisiere in arhiva (1):

  • Coca-Cola Company.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă gratuit acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.


Hopa sus!