Coca-Cola Company

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Comerț
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 4 în total
Cuvinte : 895
Mărime: 350.53KB (arhivat)
Publicat de: Ioana G.
Puncte necesare: 6

Extras din referat

1. Când vorbim de Coca Cola, vorbim de mult mai mult decât o băutură răcoritoare, un produs Coca Cola este un brand, un simbol cunoscut în toată lumea. Sticla și sigla Coca-Cola sunt cele mai recunoscute simboluri comerciale din întreaga lume.

La data de 8 mai 1886, în Atlanta, Georgia, se naște rețeta Coca Cola. Un farmacist local, Dr. John Styth Pemberton prepara în curtea din spatele casei sale siropul care stă la baza celebrei băuturi. Acesta duce un borcan cu sirop la farmacia Jacob's, unde este testat și declarat excelent, apoi este pus imediat în vânzare cu prețul de 5 centi paharul. Siropul este tranformat în bautură răcoritoare atunci cand i se adaugă apă carbonatată. Frank Robinson, contabilul doctorului Pemberton considerta ca cei doi "C" vor arata foarte bine în reclame, și denumește produsul Coca-Cola, desenand pe loc și logo-ul ce devine marcă înregistrată.

Culoarea roşie este foarte importantă în promovarea mărcii, fiind o culoare extremă. Această culoare evocă agresivitate, pasiune, forţă, vitalitate, dragoste, pericol, impulsivitate, aventură. De asemenea, această culoare are menirea de a atrage atenţia potenţialilor cumpărători. Culoarea roşie face papilele gustative să devină mai sensibile, stimulează pofta , transformând mai uşor reacţiile în reflexe condiţionate.

2. Emițătorul real al mesajului este Coca-Cola Company, iar emițătorii aparenți sunt diferitele personaje care apar în spoturi publicitare

3. https://www.youtube.com/watch?v=uqtZbyFiEvw

https://www.youtube.com/watch?v=WyfUpu5QOxs

4. Tehnicile de comunicare folosite sunt comunicarea continua (marca si ambalajul) si comunicarea promotionala (publicitatea, promovarea vanzarilor, relatiile publice) ???. De departe, marca Coca-Cola este foarte usor de recunosut, iar ambalajul este inconfundabil. Sticla de Coca-Cola are o forma specifica, care a suferit modificari de-a lungul anilor, dar nu majore. Cat despre eticheta, ea este schimbata in perioada sarbatorilor de iarna, continand ilustratii ca bradul de Craciun sau Mos Craciun., sau se poate transforma intr-o fundita, lucru care ii atrage pe cumparatori. In cea ce priveste publicitatea, campaniile televizate sunt cele mai des intalnite la Coca-Cola Company, deoarece aceastea au cel mai mare impact asupra populatiei.

Preview document

Coca-Cola Company - Pagina 1
Coca-Cola Company - Pagina 2
Coca-Cola Company - Pagina 3
Coca-Cola Company - Pagina 4

Conținut arhivă zip

  • Coca-Cola Company.docx

Alții au mai descărcat și

Strategii de creare a unei culturi - Coca Cola

1. Modalitățile brandului de transmitere a mesajului Pe o piață unde produsul în sine, ambalajul și gustul rămân în mod virtual de nedistins și...

Profilul Antreprenorului de Succes

Intre iunie 2005 si ianuarie 2006 in 13 state membre UE si in cele doua tari candidate – Romania si Bulgaria – s-a desfasurat o ancheta (Factorii...

Calitatea Mărfurilor Alimentare

I Obiectul de studiu al merceologiei Merceologia este o disciplina cu caracter economic al carei obiect îl constituie studierea proprietatilor...

Analiza celor patru procese de integrare a pieței bunurilor

A: Politica comerciala comuna Aceasta este denumirea generica pentru ansamblul de masuri, instrumente, politici aplicate în domeniul comercial...

Te-ar putea interesa și

Coca Cola Company

COCA-COLA 1. Prezentarea societatii Coca -Cola 1.1.Scurt istoric Coca-Cola Produsul care a dat lumii gustul cel mai cunoscut s-a născut în...

Dosar de presă - Coca-Cola Company

Coca-Cola este bautura racoritoare a lumii care este savurata de sute de milioane de ori pe zi de oamenii de pe tot Globul. Coca-Cola reprezinta...

A short history of the Coca Cola Company

1. A short history of the Coca Cola company In the year 1886, the Coca Cola Company is founded. Pharmacist John Smith Pemberton from Atlanta,...

Analiza gamei de produs ale Coca-Cola Company

I. INTRODUCERE Actualitatea temei. Nevoile umane reprezintă cerințele indivizilor de a avea și de a folosi bunuri materiale și servicii în...

Aspecte ale Campaniilor Publicitare ale The Coca-Cola Company

ARGUMENT Coca-Cola este astazi, indiscutabil, un adevarat mit al marcilor, un simbol al mondializarii si al societatii de consum. Bautura si...

The Coca Cola Company vs Pepsico

The Coca Cola Company vs. Pepsico Cap 1. Prezentarea firmelor. Pepsico: Compania Pepsico este una din principalele companii Food and Beverage la...

Coca-Cola Company

Introduction To begin with, our project is sharing a remarkable story about the evolution of an iconic brand and the company that bears its name....

Analiza tehniciilor promoționale utilizate de The Coca Cola Company

CAPITOLUL І COORDONATELE GERALE ALE COMPANIEI 1.1 Scurt istoric Produsul care a dat lumii gustul cel mai cunoscut s-a nascut in Atlanta, statul...

Ai nevoie de altceva?