Campanie de relații publice - consum moderat de alcool

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Comerț
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 12 în total
Cuvinte : 3184
Mărime: 53.09KB (arhivat)
Puncte necesare: 6
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE FACULTATEA DE COMERT

Extras din referat

Pentru a realiza Campania de consum moderat de alcool in randul bucurestenilor, am ales sa realizam un plan,mai precis un program cu fiecare detaliu specificat;pe langa aceasta un spot publicitar si o brosura de informare cu posterul aferent.Planul are 9 etape,in fiecare etapa concretizandu-se obiectivele campaniei.Asadar,etapele sunt:

A. Definirea problemelor

B. Analiza situatiei

C. Stabilirea obiectivelor

D. Identificarea diferitelor categorii de public

E. Stabilirea strategiilor si stabilirea tacticilor

F. Fixarea calendarului de lucru

G. Stabilirea bugetului

H. Stabilirea programului de evaluare

A.Definirea problemei

Alcoolismul, cunoscut de asemenea drept "dependenta de alcool", este o boala care consta intr-o nevoie puternica de a bea, si neincentarea consumarii bauturii in momentul in care apar probleme provocate de alcool, ca de exemplu pierderea slujbei sau incalcarea legii si consecintele acesteia. Dependenta de alcool include patru simptome:

• nevoia incontrolabila de a consuma alcool

• pierderea controlului - incapacitatea de a se plimita la un singur pahar de bautura la o ocazie deosebita

• dependenta psihica - simptome provocate de abtinerea de la alcool, ca de exemplu ameteli, greata, anxietate, tremuraturi si transpiratie abundenta

• toleranta - nevoia de a creste cantitatea de alcool consumata pentru a-i simti efectele

Alcoolismul este o boala cronica, de obicei progresiva, cu simptome care include dorinta de a bea alcool, in ciuda efectelor negative. Ca multe alte boli, are un curs in general previzibil, simptome recunoscute si este influentata de factorii genetici si inconjuratori.

Alcoolismul se transmite din generatie in generatie, abia dupa aceea devenind boala, dar factorii genetici explica partial acest tipar. In acest moment, cercetatorii sunt pe drumul cel bun spre gasirea genelor care influenteaza vulnerabilitatea catre alcoolism. Mediul inconjurator al unei persoane, ca de exemplu:

• influenta prietenilor

• nivelul de stres

• usurinta de obstinere a alcoolului

Au impact asupra problemelor legate de bautura si evoluarea acestora. Totusi, alti factori, ca de exmplu suportul social, pot ajuta in evitarea alcoolului chiar si persoanele inclinate spre genul acesta de probleme. Nu este o regula insa. Un copil cu un parinte alcoolic, nu il urmeaza neparat, iar o persoana fara rude cu genul acesta de probleme, poate deveni dependent.

Tratamentul pentru dependenta de alcool este eficient in multe cazuri. Studiile arata ca o minoritate de alcoolisti raman treji un an dupa tratament, in timp ce altii au perioade in care nu consuma bautura, alternand cu recaderi. Totusi, unii sunt incapabili sa reziste tentatiei si tratamentul este facut in van. Cu cat o persoana se abtine mai mult de la bautura, cu atat este mai probabil ca aceasta sa renunte definitiv la viciu.

Este important sa retinem ca multi oameni recad o data sau de mai multe ori inainte de a elimina pe lung timp nevoia de alcool. Revenirile la acest "narav" sunt foarte comune, dar nu inseamna ca persoana respectiva a esuat sau nu-si poate reveni de pe urma alcoolismului. Daca se intampla o recadere, este foarte importanta incetarea consumarii bauturii din nou si obtinerea ajutorului necesar.

Chiar daca nu esti alcoolic, consumarea in abuz a alcoolului poate avea rezultate negative, atat asupra sistemului nervos, cat si de ordin social:

• accidente

• insucces la munca

• esec la scoala

• renuntarea la indeplinirea responsabilitatilor in cadrul familiei

Regiunea cu cel mai mare consum de alcool din lume ia măsuri pentru a stopa acest fenomen, în urma constatării unor tendinţe îngrijorătoare.

În ce moment o ieşire cu prietenii, la un pahar, se transformă în abuz de alcool? Se pare că linia care desparte consumul responsabil de băuturi de cel periculos nu este foarte clară pentru multe persoane, de vreme ce aproape 200 000 de europeni mor anual din cauza abuzului de alcool.

Preview document

Campanie de relații publice - consum moderat de alcool - Pagina 1
Campanie de relații publice - consum moderat de alcool - Pagina 2
Campanie de relații publice - consum moderat de alcool - Pagina 3
Campanie de relații publice - consum moderat de alcool - Pagina 4
Campanie de relații publice - consum moderat de alcool - Pagina 5
Campanie de relații publice - consum moderat de alcool - Pagina 6
Campanie de relații publice - consum moderat de alcool - Pagina 7
Campanie de relații publice - consum moderat de alcool - Pagina 8
Campanie de relații publice - consum moderat de alcool - Pagina 9
Campanie de relații publice - consum moderat de alcool - Pagina 10
Campanie de relații publice - consum moderat de alcool - Pagina 11
Campanie de relații publice - consum moderat de alcool - Pagina 12

Conținut arhivă zip

  • Campanie de Relatii Publice - Consum Moderat de Alcool.docx

Alții au mai descărcat și

Profilul Antreprenorului de Succes

Intre iunie 2005 si ianuarie 2006 in 13 state membre UE si in cele doua tari candidate – Romania si Bulgaria – s-a desfasurat o ancheta (Factorii...

Calitatea Mărfurilor Alimentare

I Obiectul de studiu al merceologiei Merceologia este o disciplina cu caracter economic al carei obiect îl constituie studierea proprietatilor...

Analiza celor patru procese de integrare a pieței bunurilor

A: Politica comerciala comuna Aceasta este denumirea generica pentru ansamblul de masuri, instrumente, politici aplicate în domeniul comercial...

Comerț Electronic

Introducere Comerţul a reprezentat, încă de la începuturile societăţii umane, o activitate importantă pentru supravieţuirea şi dezvoltarea...

Te-ar putea interesa și

Impactul Campaniilor Sociale Asupra Publicului din România

INTRODUCERE Am ales ca temă a lucrării de licenţă Impactul campaniilor sociale asupra publicului din România datorită multiplelor posibilităţi de...

Mixul de Marketing în Servicii

INTRODUCERE Aplicarea marketingului în turism este generală, pe de o parte, de faptul că turismul reprezintă un important domeniu al economiei în...

Obiective Urmărite în Promovarea Vânzărilor

INTRODUCERE În condiţiile economiei contemporane, caracterizată prin mutaţii profunde în legăturile informaţionale şi comerciale dintre...

Promovarea Produselor

MEMORIU INTRODUCTIV Scopul general al eforturilor promotionale este acela de a influenta comportamentul.Chiar daca pledoaria nu este directa si nu...

Promovarea unui Bar

ARGUMENT Lucrare de față tratează, “ Acțiuni de promovare a activității de servire într-un bar ”. Oferta de produse şi servicii din baruri este...

Comportamentul Firmelor din România în Industria Berii

Fabricarea berii în scopul comercializării a început pe la anul 1200, pe teritoriul actualei Germanii,iar îmbutelierea, în 1605. Berea a fost,...

Bazele Marketingului

CAP. I. BAZELE MARKETINGULUI 1.1. CONCEPTUL DE MARKETING CLASIC Pentru orice firma, piata înseamna un ansamblu de oportunitati si de...

Ai nevoie de altceva?