Arta vânzării

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Comerț
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 4 în total
Cuvinte : 1467
Mărime: 10.62KB (arhivat)
Publicat de: Vlaicu Duma
Puncte necesare: 5
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Aghiorghiesei Elena

Extras din referat

Ce inseamna de fapt sa vinzi?

,,A vinde” inseamna a convinge sau a abate de la o hotarare , sau si mai bine a convinge sau a nu convinge pe cineva sa cumpere ceva .De asemenea , mai inseamna sa motivezi , sa instruiesti, sa incurajezi si sa iti innoiesti aranjamentele fata de oameni in permanenta.

Vanzatorul este persoana care trebuie sa faca prospectari , sa stabileasca contacte , sa califice potentialii clienti , sa trateze obiectiile si sa finalizeze vanzarea.

Munca de vanzator , este cea mai bine platita munca grea-si cea mai prost platita munca usoaraAm invatat cu multa vreme in urma ca munca de vanzator este cea mai bine platita munca grea - si cea mai prost platita munca usoara - pe care o puteam gasi. si am mai descoperit un alt lucru pasionant despre vanzari - ca alegerea imi apartine mie, si numai mie. doar eu puteam sa fac din ea cea mai bine platita munca grea sau puteam sa o las sa ramana cea mai prost platita munca usoara. am descoperit ca ceea ce am realizat in cariera mea de vanzator a depins de mine si ca ceea ce dorea altcineva nu ar fi insemnat, oricum, nimic. singurul lucru care a contat cu adevarat a fost ceea ce am facut pentru mine si ceea ce mi-am oferit.

Tu esti bunul cel mai de pret de care dispui. investeste timp, efort si bani in instruirea, ingrijirea si incurajarera celui mai de pret bun de care dispui.

Avantajele vanzarii:

1. Libertatea de exprimare.aceasta profesie este una dintre putinile profesii in care poti fit u insuti si poti face , ceea ce vrei sa faci.Aceasta libertate se poate castiga doar prin concurarea cu succes acolo unde resursele si perseverenta sunt cerute si pretuite.

2. Libertatea de a castiga oricat de mult doresti.In aceasta profesie nu exista plafoane pentru venit , ci doar tu poti sa-l limitezi.Daca nu obtinem cel mai mare venit , inseamna ca nu a aplicat strategiile si tehnicile unui profesionist “in vanzari”.

3. Provocarea fiecarei zile.In cazul vanzarii , in fiecare zi ai de infruntat noi provocari .Acest fapt trebuie sa fie inbucurator nu sa te ingrijoreze.In acest domeniu , poti avea ocazii favorabile, activitati minunate si premii dar si catastrophe.

4. Investitie financiara minima.Ofera un mare potential in schimbul unei investitii de capital presupune faptul ca este nevoie de o investitie mica pentru a te lansa in vanzari.

5. Satisfactia de a fi folositor.Te simti bine atunci cand clientul pleaca cu produsul pe care il vinzi , cand firma isi atinge scopurile si tu primesti beneficii.

ELEMENTE FUNDAMENTALE dak nu sunt 2 pg mai scriu

Vanzarea catre clientii dificili:

De ce sunt clientii atat de greu de convins?

Deoarece legea dura a concurentei nu iarta pe nimeni .Astazi exista extrem de putine sectoare in care agentii comerciali san u aiba de-a face cu o concurenta multipla prin prisma canalului de distributie ,la nivelul naturii ofertelor.

La fel de putini sunt si clientii care nu iau de pe internet , informatii despre ofertele potentiale ale dumneavoastra si ale concurentilor , inainte de a va intalni.

Este un lucru bun faptul ca se cumpara, insa aceasta concurenta acerba presupune o mult mai mare eficienta din partea profesionistilor vanzarii(oricare ar fi domeniile:bunuri de consum echipamente de lucru).Agentul commercial trebuie sa dispuna de un intreg evantai de resurse distincte si complementare pentru a deveni cat mai eficient .Resursele esentiale sunt prezentate in interiorul unei table de sah a vanzarii.]

Cum sa va consolidate relatiile Cum sa va adaptati strategia privind intrevederile Cum sa va sporiti sansele de succes prin stabilirea unui diagnostic

Cum sa dezamorsati conflictele Cum sa va puneti in valoare potentialul Cum sa va influentati interlocutorii

Cum sa grabiti incheierea vanzarii Cum sa va faceti acceptat pretul Cum sa contracarati obiectiile

Aceste campuri cuprind recomandari si metode care permit ,,rafinarea stilului” pentru ca vanzatorul sa se simta in largul sau in fata clientului si in momentul in care acesta se confrunta cu concurentii.

Campurile tablei de sah

1. Cum sa va consolidate relatiile?

Cum puteti starni dorinta celorlalti de a lucra cu dumneavoastra??

Se refera la comportamente si actiuni ce pot fi adopate de catre vanzator pentru a seduce inca de la primul contact si pentru a –si fideliza clientela .

Vanzatorul trebuie sa sties a raspunda la intrebarile pe care si le pun clientii, desi nu indraznesc intotdeauna sa le adreseza.Sa fie extreme de atent si précis, deoarece va trebui sa raspunda la intrebari care nu I se vor pune.

2.Cum sa va adapatati strategia privind intrevederile:

Straregiile permit elaborarea unei tactici in functie de client si eventual de concurenta deja instituita.

EXP:sa descopere inovatii ,sa auda un discurs sau convingeri noi, sa inteleaga ca putem fi o “carte norocoasa” pentru ei, sa descopere cum se procedeaza in celelalte domenii, sa le oferim garantii asupra distribuirii rulurilor,sa initiate dialogul, sa propuneti un desfasurator al intrevederilor perfect adaptat clientului.

Preview document

Arta vânzării - Pagina 1
Arta vânzării - Pagina 2
Arta vânzării - Pagina 3
Arta vânzării - Pagina 4

Conținut arhivă zip

  • Arta Vanzarii.doc

Te-ar putea interesa și

Posibilități de Raționalizare a Managementului Vânzărilor în Întreprinderile de Prelucrare a Lemnului

INTRODUCERE Ideea realizarii unui studiu privind managementul vânzãrilor, mai corect a posibilitãtilor de rationalizare a acestuia a fost...

Analiza activității promoționale

1. Continutul si rolul publicitatii Publicitatea este un complex de activitati prin care un mesaj cu semnificatie comerciala privind un produs...

Analiza activităților de vânzare la firma Zepter

I. Politica de vânzare – armă strategică a firmei 1.1. Politica de vânzări. Rol şi conţinut Robert Louis Stevenson a observat că “toată lumea îşi...

Considerații generale asupra actelor și faptelor de comerț

Sectiunea 1 ACTELE SI FAPTELE JURIDICE 1.1. Actele si faptele juridice in Teoria Generala a Dreptului romanesc. Problema actelor si faptelor...

Tehnici de vânzare - Germanos

Germanos Telecom Romania S.A 1.1. ISTORIC Fondatorul companiei Germanos, un vizionar om de afaceri grec este cel care a dat si numele brandului -...

Prezentarea SC Rehau Polymer SRL

Argument Internetul reprezintă pentru societăţile comerciale un mijloc rapid, eficient dar şi ieftin de promovare a produselor şi serviciilor cu...

Recenzie Arta vânzării

Arta vanzarii Cartea este dedicata profesionistilor din vanzari „care, plini de entuziasm si demni de respect, vand produse sau servicii de pe...

Cererea

AGENTII ECONOMICI Stiinta economica studiaza comportamentul uman.Multe dintre lucrurile pe care le observam in lume si pe care le folosim ca...

Ai nevoie de altceva?