Referate pentru domeniul Comert

doc

Cromatica in Magazin

Conform Dictionarului explicativ al limbii romane, cromatica se refera la arta de a prepara si intrebuinta culorile. Iar notiunea de culoare se refera simultan la doua fenomene: senzatia subiectiva de culoare si posibilitatea unui corp de a parea colorat. De fapt, culoarea apartine experientei uzuale, ea nefiind caracteristica intrinseca a unui obiect, este o realitate subiectiva generata de interactiunea a trei factori: ochiul, lumina si suprafata obiectului, in lipsa unuia dintre acestia senzatia neproducandu-se. Deci, culoarea este o caracteristica a luminii, masurabila in functie de in... vezi detalii

doc

Acorduri Economice Internationale

1. Definitia, conditiile, rolul si clasificarea acordurilor In general, tratatul sau acordul international exprima acordul de vointa intre doua sau mai multe subiecte de drept international, consemnat in scris printr-un instrument unic sau prin doua sau mai multe instrumente conexe, supus normelor dreptului international si destinat sa produca efecte juridice intre parti. Parti la un acord sau tratat pot fi: - Statele - in calitatea lor de subiecte primare de drept international sau - Organizatiile internationale - ca subiecte cu capacitate derivata de drept international Denumirile s... vezi detalii

docx

Codificarea Marfurilor

1. Introducere Tema acestei lucrari este codificarea marfurilor,mai concret codurile de bare. Am ales aceast subiect deoarece codurile de bare au ajuns sa fie un accesoriu de baza pentru orice produs care se comercializeaza in intreaga lume. Codul de bare este ID-ul produsului. El ajuta comerciantul sa-si stocheze datele, sa-si calculeze vanzarea in structura, sa-si evalueze stocurile, sa-si estimeze necesarul de marfa, sa-si faca previziuni, sa faca statistici, strategii de marketing. Lucrarea este structurata in sapte parti,fiecare tratand aspecte generale si particulare ale codurilor... vezi detalii

docx

Activitatea de Comert Exterior a Republicii

Activitatea de comert exterior a Republicii Economia oricarei tari, indiferent de marimea acesteia si nivelul de dezvoltare, are conexiune cu lumea externa prin mecanismul schimburilor comerciale externe cu bunuri si servicii- Nivelul exporturilor si importurilor are impact asupra preturilor interne, cursului valutar, ratelor procentuale, volumul cererii totale si PNB, deci asupra echilibrului macroeconomic in ansamblu. Biroul National de Statistica informeaza ca, exporturile de marfuri realizate in luna noiembrie 2010 s-au cifrat la 204,8 mil- dolari SUA, cu 14,2% mai mult fata de luna p... vezi detalii

doc

Electricitatea in Romania

Daca aruncam o privire asupra utilizarilor energiei electrice vom constata ca aceasta a devenit un element indispensabil in dezvoltarea civilizatiei, iar pe plan mondial se prevede o crstere continua a ponderii ei in cadrul energiilor obtinute din energiile primare. Daca la nivelul anului 1980 din totalul energiei primare consumate, 20%a fost folosita pentru producerea energiei electrice, aceasta pondere va creste la 30-35% la nivelul anului 1990 si va atinge 40-45% in anul 2000 .Si aceasta in conditiile in care energia consumata in valori absolute de asemenea ,va creste. Daca, totodata, v... vezi detalii

doc

Teoria Avantajului Absolut in Comertul International Expusa in Opera lui Adam Smith

Comertul constituie o preocupare straveche a oamenilor. In cadrul acestuia comertul exterior sau international a fost intotdeauna un domeniu privilegiat de activitate. Amploarea si implicatiile comertului international asupra celorlalte domenii ale vietii sociale au crescut considerabil in ultimele cinci secole, iar in prezent volumul lui s-a amplificat in mod accelerat. De asemenea, adancirea si diversificarea interdependentelor economice intre tarile lumii, mai ales dupa cel de-al doilea razboi mondial, au readus problema relatiilor economice internationale in prim plan, atat pentru spec... vezi detalii

docx

Securitate si Aspecte Etice privind Comertul Electronic

1. Introducere In economia actuala informatia este unul dintre cele mai importante bunuri ale unei organizatii, probabil inferioara doar resurselor umane. Fiecare aspect al societatii, inclusiv mediul de afaceri este influentat de faptul ca traim intr-o societate informationala in care aproape totul este interconectat. Asta nu inseamna ca fiecare aspect al vietii este online, ci mai degraba ca, indiferent daca cineva participa sau nu, el este afectat de acest aspect. Din perspectiva afacerilor, informatia a devenit unul dintre cele mai de pret bunuri. Astfel, securitatea informatiei are ... vezi detalii

docx

Analiza Costurilor la Intreprinderea SC Foraj Sonde SA

I.Introducere Intreprinderea se defineste ca o imbinare de resurse(idei,credibilitate,bani, management, energie, informatii, bunuri material,organizare, marci de produse etc.) prin care oamenii produc bunuri si servicii ce vor fi vandute pe piete la un pret suficient ca sa asigure remunerarea corecta a tuturor celor care contribuie la functionarea ei(proprietarii, salariatii, statul, bancile). Intreprinderea se identifica prin anumite elemente de individualizare: ea are un nume(firma), o nationalitate,un sediu, fiind organizata intr-una din formele juridice premise de lege(persoana fizica... vezi detalii

doc

Politici si Practici Caracteristice Comertului Intern si International

Comertul reprezinta una dintre cele mai importante activitati ale unei economii, devenind elementul principal al economiei de piata indiferent de forma acestuia .Potrivit conceptului de dezvoltare durabile a societatii comertul are o importanta strategica pentru o dezvolatare echilibrata si viabila a sistemelor economice si sociale din orice tara. Procesul de reforma economica declansat in tara noastra , cu toate imperfectiunile lui , implica si adoptarea de noi reglementari de politica comerciala , caracteristicile unei economii in tranzitie la economia de piata si renuntarea la vechile i... vezi detalii

docx

Impactul Tehnologiilor Informationale Asupra Economiei - Comertul Electronic

1. Comert electronic Pentru cei mai multi, termenul "comert electronic" reprezinta efectuarea cumparaturilor online, in World Wide Web. Totusi, comertul electronic (Electronic Commerce sau E-Commerce) este mai mult decat procesul de cumparare/vanzare de produse si servicii. Acesta poate sa cuprinda multe alte activitati, cum ar fi: schimburi si negocieri efectuate intre companii, procese interne ale companiilor pe care acestea le desfasoara ca suport pentru activitatile de cumparare/aprovizionare, vanzare, angajari, planificare. De asemenea comertului electronic implica transferu... vezi detalii

doc

Campanie de Patrundere pe Piata - Cosmote

"Relansarea Cosmorom devine o certitudine. Astazi, managementul companiei va prezenta planurile de resuscitare a companiei si strategia de viitor a acesteia. La conferinta vor participa Evangelos Martigopoulos, director general Cosmote Group, si Nikolaos Tsolas, director general Cosmorom. Sosirea celor de la Cosmote in Romania are loc in contextul in care compania mama OTE va acorda diviziei sale de telefonie mobila 500 milioane euro. Acesti bani vor fi directionati catre refinantarea unui imprumut in valoare de pana la 420 milioane euro cu scadenta in luna noiembrie 2005 si pentru fin... vezi detalii

doc

Comertul Mondial cu Cafea

Cafeaua este cel mai popular stimulent din lume: 4 din 5 americani o beau, consumind mai mult de 400 milioane de cesti pe zi. Consumul in tarile scandinave este mai mare de 12kg (26lb) per capita. Cu peste 25 milioane de oameni angajati in industria cafelei, cafeaua se afla pe locul doi in comertul mondial, imediat dupa petrol. Cafeaua este fructul copacului din genul Coffea, recolta unui arbore fiind de aproximativ 1kg (2lb) de cafea pe an. Sunt mai mult de 25 de specii de cafea, cele trei tipuri comerciale principale fiind Robusta, Liberia si Arabica, ultima reprezentand 70% din totalul ... vezi detalii

doc

Raport de vizita

Magazinele din Complexul Baneasa, vizitate si analizate de noi sunt Lotto, Mango, respectiv Sephora. Primul dintre ele, este un magazin a carui functie principala este comercializarea de articole sportive, sub forma de imbracaminte si incaltaminte. Liniile LOTTO nu mai sunt dedicate cu predilectie barbatilor, fiind create si pentru femei si copii. Liniile de barbati imbina detaliile tehnice cu pasiunea pentru sport, dorinta de relaxare cu stilul personal, detaliile practice cu spiritul sportiv. Modelele pentru femei celebreaza feminitatea, reusind un mix perfect intre feminitate si sportiv... vezi detalii

docx

Coca-Cola Company

1. Cand vorbim de Coca Cola, vorbim de mult mai mult decat o bautura racoritoare, un produs Coca Cola este un brand, un simbol cunoscut in toata lumea. Sticla si sigla Coca-Cola sunt cele mai recunoscute simboluri comerciale din intreaga lume. La data de 8 mai 1886, in Atlanta, Georgia, se naste reteta Coca Cola. Un farmacist local, Dr. John Styth Pemberton prepara in curtea din spatele casei sale siropul care sta la baza celebrei bauturi. Acesta duce un borcan cu sirop la farmacia Jacob's, unde este testat si declarat excelent, apoi este pus imediat in vanzare cu pretul de 5 centi paharul.... vezi detalii

doc

Analiza de Brand - Wella

ANALIZA BRANDULUI WELLA Marca Wella a patruns pe piata romaneasca inca de la inceputul anilor '70, iar in anul 1993, datorita cererii din ce in ce mai mare a produselor pentru par, a fost infiintata in Romania filiala companiei multinationale. Compania comercializeaza pe piata locala branduri precum Koleston Perfect, Color Touch, Magma, Blondor (pe segmentul de colorare a parului), Back to Basics (pe segmentul de ingrijire a parului) sau High Hair (pe segmentul de styling). Wella a facut o traditie din colaborarea cu hairstilistii oferindu-le acestora servicii complete pentru saloanele ... vezi detalii

Hopa sus!