Conceperea unui nou produs - hârtie

Previzualizare referat:

Extras din referat:

1.1.Ce este analiza si ingineria valorii ?

STAS 11272/1-1979 se arata ca ,,Analiza valorii este o metoda de cercetare si proiectare sistemica si creativa care, prin abordarea functionala, urmareste ca functiile obiectului studiat sa fie concepute si realizate cu cheltuieli minime in conditii de calitate, fiabilitate si performanta, care sa satisfaca cererile utilizatorului".

- analiza valorii (AV) se aplica la obiecte existente, este un procedeu sistematic de ameliorare a acestora prin eliminarea costurilor nejustificate si actioneaza pe baza mecanismului feed-back;

- ingineria valorii (IV) se aplica in cazul unor obiecte noi, este un procedeu sistematic de prevenire si eliminare a unor cauze generatoare de costuri inutile prin realizarea functiilor cu un cost minim fara a neglija performanta, se aplica din fazele de conceptie si proiectare si actioneaza pe baza mecanismului feeed-before.

Unii specialisti, referindu-se la metodele amintite si la altele asemanatoare, introduc notiunea de "managementul valorii" (MV), termen care in acceptiunea noastra are o sfera de cuprindere mai mare, desemnand totalitatea activitatilor de natura manageriala care urmaresc perfectionarea produselor si proceselor prin prisma relatiei dintre valoare si utilitate pe de o parte si consumul de mijloace pe de alta parte.

In esenta, analiza si ingineria valorii urmareste realizarea functiilor unui obiect - functiile constituind un rezultat al cerintelor utilizatorului - astfel incat sa existe o proportionalitate intre utilitatea (performantele) fiecarei functii si consumul de mijloace pentru realizarea acesteia, iar ca o rezultanta logica sa se maximizeze raportul dintre utilitatea produsului si costul acestuia

1.2.Elementele cheie ale analizei si ingineriei valorii

1 Analiza functionala.

2.Costul functiilor

3. Valoarea functiilor

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Conceperea unui nou produs - hartie.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
14 pagini
Imagini extrase:
14 imagini
Nr cuvinte:
1 779 cuvinte
Nr caractere:
11 429 caractere
Marime:
193.65KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Chimie Organică
Tag-uri:
Conceperea unui nou produs - hartie, marketing
Predat:
la facultate
Materie:
Chimie Organică
Sus!