Cuprins
- 1.SUBSTANTA 3
- 2.CANTITATE. 3
- 3.TRANSPORT 3
- 4.TRASEU 3
- 5.PUNCTE SLABE 3
- 6.ACCIDENTELE CARE AU LOC IN TIMPUL TRANSPORTULUI 4
- 7.CALCULUL NUMARULUI DE FATALITATI PENTRU CAZUL 2 5
- 8. CALCULUL EVENIMENTELOR/AN PENTRU ACCDENTUL 2 6
- 9.CALCULUL NUMARULUI DE FATALITATI PENTRU CAZUL 3 6
- 10. CALCULUL EVNIMENTELOR/AN PENTRU ACCDENTUL 3 6
- 11. DISCUTII SI CONCLUZII 7
- 12 BIBLIOGRAFIE 7
Extras din referat
1.SUBSTANTA : izo-butanol
2.CANTITATE : 20 tone
3.TRANSPORT:cisterne de otel
4.TRASEU:Drumul european Valcea-Pitesti –Bucuresti(E81 si E70)
5.PUNCTE SLABE:
- ORASE: Ramnicu Valcea
Pitesti
Bucuresti
6.ACCIDENTELE CARE AU LOC IN TIMPUL TRANSPORTULUI
1. Datorita naturii substantei transportate si a traseului preponderent urbanizat, s-a optat pentru un transport nocturn. Din cauza neatentieie datorata oboselii acumulate, soferul cisternei nu a observat indicatorul de curba periculoasa si a parasit soseaua oprindu-se pe un teren agricol.
2.Datorita nerespectarii vitezei legale pe poduri, soferul scapa cisterna de sub control si se loveste de un camion ce transporta un container.Din acest camion ricosaza in parapetul podului,capul tractor ramanand suspendat in afara soselei.
3.Vremea nefavorabila este de multe ori ingredientul necesar producerii de accidente.In timpul iernii, datorita poleiului depus pe sosea soferul scapa cisterna de sub control si se rastoarna.
Datorita impactului cisterna se fisureaza si are loc o explozie.
4.Datorita uzurii cauciucurilor cisternei are loc explozia unuia dintre ele ce provoaca rasturnarea cisternei intr-un rau si poluarea acestuia.
5. Datorita carosabilului ud si a vitezei mari cu care circula, soferul nu se incadreaza dine intr-o depasire si se loveste de parapetul de protecie al soselei.Din cauza vitezei si a impactului cisterna se rastoarna, fara a avea loc insa o fisura
Preview document
Conținut arhivă zip
- Proiectarea Sistemelor de Analiza in Cazul Instalatiilor Complexe Distribuite Teritorial.doc