Sistem informatic pentru gestionarea clienților unui magazin de telefonie mobilă

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Calculatoare
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 9 în total
Cuvinte : 899
Mărime: 432.76KB (arhivat)
Publicat de: Filip Simon
Puncte necesare: 7

Extras din referat

Magazinul “PhoneCell “ este o societate pe actiuni care isi desfasoara activitatea in domeniul serviciilor de comunicatii care ofera solutii de comunicare nu doar pentru persoanele fizice ci si pentru companii.Astfel, magazinul ofera abonamente avantajoase pentru persoane fizice dar si abonamente business pentru companiile mari .Facturarea serviciilor pentru abonamentele business se face pentru fiecare persoana in parte care dispune de acceste servicii dar si per total.

Acest proiect urmareste procesul de informatizare bazat pe gestiunea clientilor , serviciilor si produselor achizitionate de acestia.Practic serviciile de comunicatii au devenit indispensabile de aceea magazinul incearca sa ofere cele mai bune solutii la cele mai bune preturi .

Obiectivele urmarite:

-facilitarea si perfectionarea procesului de informare a clientilor;

-o buna gestionare a clientilor ;

-o buna gestionare a serviciilor si produselor oferite clientilor;

-usurinta comunicarii;

-clientul beneficiaza de informatii privind configurarea serviciilor si produselor;

-diversitatea ofertei si adaptarea la cerintele pietei si ale tehnologiei;

-o gama larga de produse inovative ;

-o buna informare a clientului cu privire la tipul si perioada de valabilitate a serviciilor;

-la crererea clientului se ofera lista cu desfasuratorul apelurilor efectuate in lunile precedente si in luna in curs;

-confidentialiatatea fata de client;

Construirea MCD cu tehnologia ORM

Pentru realizarea elementelor din Mcd cu metodologia ORM am construit un model sursa din New/Data Base/ORM Source Model si l-am denumit “Proiect.vsd”.Pentru fiecare entitate din MCD am realizat o pagina (cu numele entitatii ) ce contine obiectele si valorile corespunzatoare.La final ,in ultima pagina (intitulata MCD ) s-au definit relatiile dintre entitati , si cheile multiple ce nu s-au realizat in pagina specifica entitatii.

In continuare sunt prezentate toate paginile din sursa ORM:

Obiectul Persoana are identificator campul Cod_persoana ,si are cinci valori atasate (Nume – adica numele persoanei sau denumirea societatii ,)

Obiectul Persoana are identificator Cod_persoana ,si are cinci valori atasate (Nume – adica numele persoanei sau denumirea societatii, Adresa –adica adresa persoanei sau a societatii, Nr_telefon-adica numarul de telefon al persoanei sau al societatii,Tip_persoana care are o lista de valori predefinite si DataI/N adica

Fig 1:Pagina Persoana

Pers_fizica are identificator primar CNP , are prenume (numele va fi mostenit din clasa parinte Persoana )

Fig 2:Pagina Pers_fizica.

Preview document

Sistem informatic pentru gestionarea clienților unui magazin de telefonie mobilă - Pagina 1
Sistem informatic pentru gestionarea clienților unui magazin de telefonie mobilă - Pagina 2
Sistem informatic pentru gestionarea clienților unui magazin de telefonie mobilă - Pagina 3
Sistem informatic pentru gestionarea clienților unui magazin de telefonie mobilă - Pagina 4
Sistem informatic pentru gestionarea clienților unui magazin de telefonie mobilă - Pagina 5
Sistem informatic pentru gestionarea clienților unui magazin de telefonie mobilă - Pagina 6
Sistem informatic pentru gestionarea clienților unui magazin de telefonie mobilă - Pagina 7
Sistem informatic pentru gestionarea clienților unui magazin de telefonie mobilă - Pagina 8
Sistem informatic pentru gestionarea clienților unui magazin de telefonie mobilă - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • Sistem Informatic pentru Gestionarea Clientilor unui Magazin de Telefonie Mobila.doc

Te-ar putea interesa și

Elementele esențiale ale tehnicilor bancare practicate de Bancpost S.A.

Diversitatea unui sistem bancar, rezida in existenta unui numar sporit de institutii bancare si de credit, definite de legea bancara, si ale caror...

Ai nevoie de altceva?