Identificarea unei probleme și găsirea unei soluții

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Calculatoare
Conține 4 fișiere: docx
Pagini : 9 în total
Cuvinte : 1465
Mărime: 51.18KB (arhivat)
Publicat de: Andrian Florea
Puncte necesare: 5

Cuprins

  1. CUPRINS
  2. Capitolul 1: Prezentarea generala 2
  3. -Despre Help Net 2
  4. -Produse 6
  5. -Alte Servicii 6
  6. -Servicii 6
  7. -Contact 7
  8. Capitolul 2:Identificarea şi definirea problemelor 8
  9. Capitolul 3: Prezentarea soluţiilor pentru rezolvarea problemelor 9

Extras din referat

Despre Help Net:

Help Net este o companie 100% românească, născută în 1998 ca proiect de absolvire a unui Program de Executive MBA. Dintr-o idee de mare inspirație pe hârtie, s-a transformat într-unul dintre cele mai de succes business-uri românești la ora actuală. “Integrarea verticală a unui distribuitor de produse farmaceutice” a fost titlul lucrării de disertatie pe care studenta Isabelle Iacob, la vremea aceea Director de Marketing al distribuitorului de produse farmaceutice Farmexim, l-a prezentat la absolvirea Programului de Executive MBA al ASEBUSS, The Romanian-American Business School in Bucharest, România.

Construirea brandului a fost primul moment esențial în dezvoltarea afacerii Help Net și poziționarea companiei în piață. Nu a fost o rețetă clasică sau comodă sau care măcar sa își dovedească într-o oarecare măsura succesul la public. Noi am adus ceva nou în această piață, am fost îndrazneți și am caștigat. Help Net a ridicat foarte mult ștacheta - avem standarde înalte care au în centru interesul pentru sănătatea sau educarea

~2~

oamenilor, angajații noștri sau programele de responsabilitate socială

Numele și logo-ul viitorului lanț de farmacii Help Net a fost ales după ce am hotărât că ceea ce ne reprezintă este în primul rând apropierea pe care o avem față de pacienți. Am dorit ca pacienții noștri să știe de la bun început că în farmaciile noastre gasesc întotdeauna ajutorul de care au nevoie. De aceea am ales numele de Help Net, pentru că încă de la început strategia noastră de marketing și comunicare a fost concentrată pe nevoile pacientului și ne-am îndreptat în consecintă spre un nume care să sugereze că suntem aici cand au nevoie și suntem întotdeauna pregătiti să-i primim profesionist. Limba engleză a fost mai generoasă decat limba română și ne-a lasat o mai mare libertate pentru jocuri de cuvinte - farmaciile “Rețeaua de ajutor” nu ar fi comunicat deloc mesajul nostru catre public, iată și motivatia alegerii unui nume într-o limbă straină. în timp Help Net a devenit un brand cu notorietate, construit cu pasiune si coerență, cu o identitate puternică a cărei retetă nu poate fi delimitată de logo, sau doar de nume, ea încorporand o serie de elemente tangibile și întangibile. Promisiunea noastră și atunci și acum reprezintă valorile și viziunea companiei noastre, dedicate stării de bine a pacienților nostri.

Preview document

Identificarea unei probleme și găsirea unei soluții - Pagina 1
Identificarea unei probleme și găsirea unei soluții - Pagina 2
Identificarea unei probleme și găsirea unei soluții - Pagina 3
Identificarea unei probleme și găsirea unei soluții - Pagina 4
Identificarea unei probleme și găsirea unei soluții - Pagina 5
Identificarea unei probleme și găsirea unei soluții - Pagina 6
Identificarea unei probleme și găsirea unei soluții - Pagina 7
Identificarea unei probleme și găsirea unei soluții - Pagina 8
Identificarea unei probleme și găsirea unei soluții - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • Identificarea unei Probleme si Gasirea unei Solutii
    • Capitolul 1.docx
    • Capitolul 2.docx
    • Capitolul 3.docx
    • CUPRINS.docx

Te-ar putea interesa și

Metode și Procedee de Management - Studiu de Caz SC Tondach România SRL

INTRODUCERE Stiinta si practica deopotriva,metode si procedee de management constituie astazi unul dintre domeniile cele mai fascinante si cu o...

Centralele Eoliene - Studiu de Caz

1. INTRODUCERE În ansamblu, UE şi-a propus ca, până în 2020, 20% din consumul său total de energie să provină din resurse regenerabile. România a...

Studiu de fezabilitate al societății Rosim’s Unic SRL

Rosim’s Unic SRL îşi proune să realizeze în 2007 un proiect de investiţii ce constă în achiziţionarea a 2 imobile cu destinaţia sediu social şi...

Conflicte generate de raportul generatia tinără versus generația în vărstă

I. PROBLEMA. ”Lectiile neproductive” Conflictul este considerat în psihologia generală ca fiind orice ciocnire de necesități, motive, interese,...

Stimularea comunicării în vederea managementului conflictelor într-o organizație

In vederea eficientizarii activitatilor si relatiilor interpersonale ale membrilor dintr-o organizatie mi-am propus sa realizez un cadru de...

Managerul Secolului XXI

1. Metoda diagnosticarii 2. Sedinta 3. Delegarea 4. Tabloul de bord 5. Metode de stimularea a creativitatii - Brainstorming - Sinetica -...

Managementul Calității Proiectelor

Managementul calităţii proiectelor Crearea şi menţinerea calităţii procesului şi produsului într-un proiect necesită o abordare sistematică....

Grile Comunicare

Capitolu I 1. Comunicare nu este legat de: a. un proces comunicaţional; b. rezultatul procesului comunicaţional; c. o singură teorie; d. unele...

Ai nevoie de altceva?