CAPITOLUL I Identificarea si selectia proiectului 3 CAPITOLUL II Analiza sistemului informational selectat 5 2.1. Planificarea calendaristica (Diagrama Gantt) 7 2.2. Modelarea sistemului informational 7 2.2.1. Modelarea logica (DFD nivel 0, nivel 1 ) 7 2.2.2. Modelarea conceptuala (DER- entitate relatie) 9 CAPITOLUL III.Proiectarea logica 10 3.1. Proiectarea rapoartelor 10
CAPITOLUL I Identificarea si selectia proiectului 1.1. Descrierea organizatiei In 1994, unul dintre cele mai importante grupuri financiare private elene - Alpha Bank Group, impreuna cu Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) si firmele elene Bauxite AEM Parnassos, Papastratos ABES si Greek Bottling Company (3E), puneau bazele Alpha Bank in Romania, sub denumirea de Banca Bucuresti. Era prima investitie bancara straina intr-un mediu economic necristalizat, marcat de evolutii imprevizibile si de momente de declin economic. Pe acest fond, Grupul Alpha Bank venea cu experienta a peste 115 ani de servicii bancare si abilitatea de a gandi strategii noi, capabile sa functioneze chiar si in momente dificile. La inceputul anului 2000, Banca Bucuresti a fost redenumita Alpha Bank Romania pentru a sublinia apartenenta la Grup, iar in anul 2005 Alpha Bank AE devine actionar majoritar. Ca rezultat al politicii de obtinere a controlului total in filiale, Alpha Bank devine in anul 2005 actionar majoritar, detinand 99.43% din actiunile Alpha Bank Romania. Avand in prezent peste 2500 de angajati, Banca ofera o gama larga de servicii si produse atat pentru segmentul de piata dedicat persoanelor fizice cat si pentru sectorul de corporate, printr-o larga retea de sucursale situate in Bucuresti si alte orase mari din tara. Obiectul de activitate al Bancii mentionat in actul constitutiv, cuprinde in detaliu urmatoarele activitati si servicii bancare: - atragerea de depozite si de alte fonduri rambursabile, - contractare de credite incluzand printre altele: credite de consum, credite ipotecare, finantarea tranzactiilor comerciale, operatiuni de factoring, scontare, forfetare - servicii de transfer monetar - emitere si administrare de mijloace de plata cum ar fi: carti de credit, cecuri de calatorie si altele asemenea, inclusiv emiterea de moneda electronica - pastrarea in custodie si administare de valori mobiliare si alte instrumente financiare - prestarea de servicii privind furnizarea de date si referinte in domeniul creditarii - inchiriere de casete de siguranta - operatiuni cu metale si pietre pretioase confectionate din acestea - inchirierea de bunuri mobile si imobile cu conditiile legii catre terti. Banca va putea oricand sa-si completeze obiectul de activitate in conditiile respectarii legislatiei bancare in vigoare de la acea data. ALPHA BANK ROMANIA a inregistrat o dezvoltare puternica si performante foarte bune atat in randul persoanelor fizice cat si pentru sectorul de corporate, printr-o larga gama de servicii bancare oferite. Succesul se datoreaza in principal avantajelor competitive, dintre care enumeram doar cateva: - actionari puternici si implicati - capital puternic si un brand cu reputatie internationala - inovatie si creativitate - eficienta operationala - echipa de calitate - produse variate si flexibile ce se adreseaza atat persoanelor fizice cat si companiilor mici, mijlocii sau corporatiilor - un foarte bun Customer Service (raspuns rapid, flexibilitate, politete)
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).