Flash

Cuprins referat Cum descarc?

Cuprins
Istoria FLASH 2
Avantajele Folosirii Flash 3
Dezavantajele folosirii flash 5
Construirea obiectelor in flash 6
Imbinarea Graficii cu scriptul 7
Comunicarea dintre flash si alte tehnologii 7
APLICATIE FLASH. Paraffinum 8


Extras din referat Cum descarc?

Adobe Flash sau mai pe scurt Flash este - aplicatie utilizata pentru dezvoltarea obiectelor-aplet de tip Flash disponibile in cadrul unor pagini WEB. Prin intermediul obiectelor flash, veti putea creste dinamismul unei pagini precum si facilita interactiunea cu utilizatorul. Initial dezvoltata de Macromedia, aplicatia Flash a fost preluata de catre Adobe(C) odata cu achizitionarea companiei sus amintite.
Jonathan Gay - de profesie architect, pasionat de calculatoare, incearca sa construiasca cateva jocuri. Ulterior va incerca sa construiasca cateva instrumente gen "CAD" pentru a-i usura propria munca. Printre primele aplicatii mentionam:
- Super Paint - program de desenat
- Intellidraw - obiecte si componente grafice (pentru MAC si PC); comportament asociat obiectelor (aceasta facilitate fiind pastrata chiar si in Flash - deja elementele grafice sunt considerate ca fiind obiecte);
- 1993 - FutureWave (companie initiata de Jonathan Gay impreuna cu un prieten) lanseaza SmartSketch in care se putea desena cu creionul optic - acest modul fiind identic cu cel aflat chiar si in versiunile actuale de Flash. Aplicatia este lansata public si sunt asteptate reactiile posibililor utilizatori.
- 1995 - utilizatorii vor un program de animatie adaptat WEBului: FutureSplash Animator ; din cauza ca firma a pierdut destul de mult in urma "esecului" SmartSketch-ului si pentru ca cei doi initiatori nu aveau bani sa plateasca angajatii se declara falimentari si pentru a putea acoperi unele datorii vor incerca sa vanda ultima lor aplicatie catre Adobe - paradoxal atunci au fost refuzati pentru ca ulterior (in 2005) Adobe sa "plateasca" pentru greselile din trecut si sa cumpere Macromedia (firma care a achizitionat FutureSplashAnimator-ul).
- 1996 - Microsoft interesat de - animatie simpla in pagina lor web; cand Macromedia observa ca solutia este data de FutureSplashAnimator devine brusc interesata in achizitionarea firmei (falimentare) FutureWave si FutureSplash va deveni Flash 1.0.
- Elemente grafice vectoriale: dimensiuni mici si scalabil: Pentru a "memora" imaginile un calculator poate recurge la doua metode: prima este retinerea pixel cu pixel a imaginii, cea de-a doua este memorarea unor "puncte critice" cu ajutorul carora imaginea poate fi refacuta. Astfel pentru a afisa un cerc, acesta poate fi memorat intr-- imagine de tip raster (cum ar fi formatul BitMap sau Jpeg) - daca avem un cerc cu - raza destul de mare vor fi memorati nu numai pixelii de pe circumferinta cercului ci si cei din interiorul acestuia sau care sunt in jurul sau. Spre deosebire, in cadrul formatelor vectoriale (SVG - Scalable Vector Graphics, SWF - ShockWave Flash) sunt retinute doar centrul si raza cercului, calculatorul gasind imediat metoda de afisare a tuturor punctelor ce vor alcatui cercul. Este evident faptul ca dimensiunea unui fisier in format rasterizat (jpg, bmp, gif) este mai mare decat cea a unui fisier in format vectorial (din cauza numarului de informatii ce vor fi retinute). Atunci cand marim - imagine de tip vectorial nu facem decat sa redesenam - parte a sa, calculatorul putand reda cercul cu aceeasi claritate - se cunoaste forma geometrica reprezentata si marirea imaginii nu reprezinta decat trasarea (la scara) a fostei imagini vectoriale. Atunci cand marim - imagine de tip raster calculatorul nu "cunoaste" despre ce este vorba si operatia va consta doar in suprademensionarea pixelilor (un pixel al cercului va fi afisat in mai multe puncte de pe ecran).


Fisiere in arhiva (1):

  • Flash.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!