Comert Electronic Mobil

Extras din referat Cum descarc?

Introducere
Astazi, pe langa factorii traditionali care influienteaza firmele, comertul global si competitia in crestere sunt elemente majore care determina apelarea din ce in ce mai mult la tehnologiile informationale si de comunicatii. Aplicatiile noilor tehnologii impun reconfigurarea permanenta a imaginilor firmelor, in sensul reducerii costurilor, scurtarii ciclului proceselor economice, cresterii calitatii serviciilor si produselor.Toate acestea sunt aspecte ce caracterizeaza noul mod de a face tranzactii comerciale, respectiv comertul electronic.
Definirea comertului electronic.
Notiunea de comert electronic este tratata diferit, in functie de opiniile si experienta pe care au dobandit-o diversii autori care s-au ocupat de acest domeniu.
Kalakota si Whinston, definesc comertul electronic ca fiind ,, ... o metoda moderna de afaceri care se adreseaza nevoilor firmelor, pietelor si clientilor prin reducerea costurilor, concomitent cu imbunatatirea calitatii produselor si serviciilor, precum si cresterea vitezei de livrare sau prestare.Comertul electronic poate fi tratat fara a avea in vedere retelele de calculatoare, utile in cautarea si gasirea informatiilor necesare sprijinirii luarii diferitelor decizii atat de catre firma , cat si de catre consumatori " .
Kestenbaum i Straight ofera o alta descriere comertului electronic si anume : ,,reprezinta o integrare de E- mailuri, transferuri electronice de fonduri, schimburi electronice de date..." . Dennis P. Geller - ,, colectie de instrumente si practici ce presupun utilizarea tehnologiei Internet si care permit firmelor sa creeze, intretina si optimizeze relatiile de afaceri cu alte firme si consumatori individuali " .
Zwass se refera la comertul electronic ca reprezentand distribuirea informatiilor economice, mentinerea relatiilor de afaceri si conducerea tranzactiilor comerciale prin intermediu retelelor de telecomunicatii.
In Buyer's Guide to Electronic Commerce, apare urmatoarea definitie: Comertul electronic consta in utilizarea tehnologiilor informationale pentru imbunatatirea relatiilor dintre partenerii de afaceri.
Exista si alte modalitati de definire a comertului electronic, plecand de la modul in care este perceput de diferitele grupuri participante la acest fenomen, respectiv din perspectiva utilizatorilor, a lumii afacerilor, institutiilor guvernamentale si furnizorilor de tehnologie informationala.
Perspectiva utilizatorilor
Cea mai uzuala definitie a comertului electronic pentru grupul de utilizatori o constituie cumparaturile online. Consumatorii se pot loga de la un calculator de acasa si comanda flori sau alimente sau pot sa cumpere o masina. Majoritatea utilizatorilor incep sa realizeze ca de fapt, comertul electronic poate fi ceva mai mult decat niste simple cumparaturi. Pentru utilizatori, comertul electronic reprezinta posibilitatea de a schimba bani pentru bunuri sau servicii prin intermediu Internetului.
Perspectiva afacerilor
Din perspectiva lumii afacerilor, comertul electronic reprezinta o alta metoda de a fcae afaceri si de a atinge obiectivele firmelor. Astfel, ca parteneriatele comerciale pot include atat relatiile de tip business-to-business, cat si cele industriale (business-to-business).
Perspectiva institutiilor guvernamentale
O imagine generala a comertului electronic este descrisa in raporul Casei Albe din iulie 2007, intitulat "Cadrul general pentru comertul electronic global."Atfel, comertul electronic este vazut ca fiind un mediu puternic, global pentru tranzactiile comerciale dintre cumparatori si vanzatori, un cadru general de implementare a noilor modele comerciale.
Perspectiva furnizorilor de tehnologie
Furnizorii de tehnologie informationala privesc comertul electonic din perspectiva tehnologica. Ei isi concentreza atentia asupra infrastructurii comertului electronic : calculatoarele, retele, mijloace electronice si software .Aceste perspective tehnologice sunt comune pentru majoritatea firmelor care ofera produse si servicii ce permit comertului electronic sa fie functional.
Chiar daca definitiile comertului elctronic difera, totusi , au un element comun : efectuarea de tranzactii intr-un mediu electronic si obtinerea de avantaje de catre toti partenerii de afaceri, imbunatatirea calitatii produselor si serviciilor, precum si cresterea vitezei de realizarea a proceselor economice.Pe de lata parte , toate aceste definitii indica faptul ca noua forma de comert nu este limitata doar la cumpararea si vanzarea de produse, ci face referire si la activitatile de pre- si post- vanzare specifice unui lant valoric comercial.


Fisiere in arhiva (1):

  • Comert Electronic Mobil.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!