Business Process Management

Cuprins referat Cum descarc?

1. Introducere 1
2. Procesul de afaceri 1
- Definitie 
- Tipuri de procese de afaceri
- Importanta proceselor 
3. Ce este BPM? 3
- Definitie 
- Ce presupune BPM
- Scopul solutiilor BPM
4. Flexibilitatea solutiillor BPM 5
- Importanta flexibilitItii solutiilor BPM
- Arhitectura de baza a solutiilor BPM
- Prototipizarea
- Abordarea iterativI
5. Furnizori de solutii BPM 8
- Domeniile de implementare 
- Piata solutiilor BPM
- Lipsa de interes
- Principalii furnizori
6. Viitorul solutiilor BPM . 12
7. Concluzii . 12
Studiu de caz : Adidas 14
Bibliografie . 16


Extras din referat Cum descarc?

1. Introducere 
Profundele schimbIri globale ating si domeniul afacerilor. In contextul rapidelor dezvoltIri tehnologice si a globalizIrii pietelor si competiei , companiile folosesc noile tehnologii informationale pentru reorganizarea radicalI a modelelor si de conducere a companiilor. Noile cerinte competitionale ale organizatiilor presupun - mai mare atentie datI clientilor, costurilor scIzute, calitItii si adaptabilitItii continue. 
OdatI cu recunoasterea nevoii de schimbare, organizatiile vor pune vor da - mai mare importanta proceselor cheie ale afacerilor cu impact direct asupra profitabilitItii si cresterii importantei clientului. Pentru a fi eficiente astIzi, organizatiile trebuie sI fie capabile sI isi defineascI, analizeze, implementeze , mIsoare si controleze procesele. Iar aceastI schimbare nu ar putea fi posibilI fIrI educarea personalului si implemetarea tehnologiilor corespunzatoare. 
Fuziunile si achizitiile, schimbarea modelelelor de afaceri , noile cerinte ale intreprinderii si schimbarea asteptIrilor clientilor, toate pun multiple probleme in legIturI cu procesele din organizatie . 
Aceste probleme pot fi rezolvate prin integrarea tehnologiilor de tip "managementul proceselor de afaceri"(BPM-Business Process Management) , care fac capabilI organizatia sI-si gestioneze schimbIrile din cadrul proceselor , schimbIri ce sunt cerute simultan in mai multe zone ale afacerii.
2. Procesul de afaceri
Pentru a intelege mai bine aceastI tehnologie trebuie intelese cateva notiuni, precum ar fi managementul proceselor .
Un proces de afaceri este orice colectie de activitIti in cadrul companiei care are drept scop dezvoltarea produselor si serviciilor pentru clienti. Gestionarea in mod eficient a proceselor este - activitate criticI pentru succesul companiei , iar acest lucru este mai greu de realizat decat pare la prima vedere - in mare parte datoritI faptului cI procesele nu sunt independente , ci interactioneaza unul cu altul.
ExistI mai multe tipuri de procese de faceri precum : procese cheie, procese suport si sub-procese . Un proces tipic de afaceri include :
- Aprovizionare : asigurand materialele si echipamentul necesar producerii bunurilor si serviciilor.
- Dezvoltarea produselor : planificarea noilor produse sau servicii destinate clientilor sau perfectionarea produselor existente.
- Productie : crearea produselor si serviciilor.
- Comenzi-Livrare : primirea comenzilor de la clienti si asigurarea onorIrii acestora.
- Distributie : asigurand distributia in conditii sigure a bunurilor cItre clienti.
- Suport pentru clienti : oferind asistenta clientilor dupI ce acestia au cumpIrat produsele si serviciile.
Cel mai important avantaj al orientIrii pe procese este acela cI ajutI la intelegerea modului cum se desfasoarI lucrurile in organizatie , scotand in evidenta problemele , ineficientele care , intr-- organizatie tipicI ar rImane ascunse dand falsI impresie cI totul s-ar desfasura normal.
Managementul proceselor mai ajutI si la :
- Reduce timpul pentru luarea deciziilor
- Reduce costurile 
- ImbunItIteste eficienta internI
- ImbunItIteste calitatea totalI
- Creste satisfactia clientilor si a personalului
Pentru exemplificare , procesele de afaceri ale unei firme sunt de fapt - serie de interactiuni: un om de vanzIri merge la un client, clientul plaseazI - comandI, comanda ajunge la contabilitate, apoi la productie si asa mai departe. Fiecare dintre aceste interactiuni implicI un schimb de informatii intre oameni dar si intre oameni si sistemele informatice.
Sunt multiple motive pentru care organizatiile nu reusesc sI-si gestioneze eficient procesele.
Cand procesele cresc in diferite departamente functionale , un singur manager de proces poate controla foarte usor procesele din intreaga organizatie. De exemplu , un departament poate sI introducI un soft nou pentru a-si moderniza propriul proces, dar acest soft nu se incadreazI total cu cerintele tuturor departamentelor. Solutia constI in - mai atentI analizI si a decide ceea ce e mai bine pentru intreaga organizatie din punct de vedere al BPM.


Fisiere in arhiva (1):

  • Business Process Management.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!