Pivot table

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Un raport PivotTable,este un tabel interactiv care poate fi utilizat pentru a insuma rapid cantitati mari de date.

Randurile si coloanele sale sa pot roti pentru observarea diferitelor rezumate ale datelor sursa,datele se pot filtra prin afisarea diferitelor pagini si se pot afisa detalii pentru zonele de interes.

Utilizati un raport PivotTable atunci cand doriti sa comparati totaluri inrudite,in special atunci cand aveti o lista lunga de cifre de insumat si doriti sa comparati diversa aspecte pentru fiecare cifra.Utilizati rapoartele PivotTable atunci cand doriti ca Microsoft Excel sa efectueze sortari,subtotaluri si totaluri.Deoarece un raport PivotTable este interactiv,dumneavoastra sau alti utilizatori aveti posibilitatea sa modificati vizualizarea datelor pentru a vedea mai multe detalii sau pentru a calcula diferite sume.

Crearea unui raport PivotTable

Pentru a crea un raport PivotTable,utilizati Expertul raport PivotTable si PivotChart ca pe un ghid ,pentru a localiza si specifica datele sursa pe care doriti sa le analizati si pentru a crea cadrul de lucru al raportului.

1

Tipuri de rapoarte PivotTable

De asemenea aveti posibilitatea sa afisati un raport PivotTable in format indentat,pentru a vizualiza toate sumele de acelasi tip intr-o singura coloana.Se poate crea un raport PivotChart pentru vizualizarea grafica a datelor.

De asemenea ,un raport PivotTable poate fi disponibil pe web utilizand o lista web.Atunci cand publicati un raport PivotTable din Excel ,intr-o lista PivotTable ,alti utilizatori pot vizualiza si interactiona cu datele,din cadrul browserelor web proprii.

Crearea unui raport PivotChart

Atunci cand create un raport PivotChart ,Microsoft Excel creeaza automat un raport PivotTable asociat.

Daca exista un raport PivotTable,puteti sa il utilizati pentru a crea raportul PivotChart care va reflecta vizualizarea tabelului respective.

Crearea unui raport PivotTable sau PivotChart dintr-o lista sau o baza de date Microsoft Excel

Puteti utilize date dintr-o foaie de lucru Excel ca baza pentru un raport PivotTable sau PivotChart.Deoarece Microsoft Excel utilizeaza datele din primul rand din lista foii de lucru pentru numele de campuri din raport,lista sau baza de date sursa trebuie sa contina etichete de coloana.

2

Selectarea automata a datelor sursei:

Faceti clic intr-o celula din lista sau din randul de sub lista inainte de executarea Expertului pentru PivotTable si PivotChart.Expertul completeaza singur datele din referinta listei.

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Pivot table.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
7/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
7 pagini
Imagini extrase:
7 imagini
Nr cuvinte:
560 cuvinte
Nr caractere:
3 283 caractere
Marime:
213.81KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Birotică
Tag-uri:
tabel, registrii
Predat:
la facultate
Materie:
Birotică
Sus!