Escherichia Coli

Extras din referat Cum descarc?

Escherichia coli (nume abreviat: E. coli) este o bacterie care traieste in intestinele organismelor cu sange cald. E. coli este o bacterie lactozo-pozitiva (descompune lactoza), gram-negatiza, oxidazo-negativa, ce apare la microscop sub forma de bastonase. El face parte din grupa enterobacteriilor care traieste ca epifit in tractusul digestiv. In unele cazuri de dezechilibrare a microflorei intestinale, aceste bacterii pot produce imbolnaviri, printr-o inmultire masiva sau aparitia unor tulpini toxicogene. Bacteria a fost denumita in 1919 dupa numele bacteriologului germano-austriac Theodor Escherich, cel care a descoperit-o.
Bacteriile E. coli nu sunt intotdeauna limitate la intestin, si abilitatea lor de a supravietui pentru perioade scurte de timp in afara corpului ce le face un organism-indicator ideal pentru a testa probe de mediu de contaminare fecala. Bacteria poate fi, de asemenea, cultivata cu usurinta si genetica sa este relativ simpla si usor de manipulat sau duplicat printr-un proces metagenic, facandu-l unul dintre cele mai bine studiate organisme procariote model, si o specie importanta in domeniul biotehnologiei si microbiologie.
Copiii sunt mai predispusi decat adultii sa faca infectii digestive cu E coli.
Unele persoane care au infectie cu bacteria E. Coli pot sa nu aiba nici un simptom. Ei pot raspandi infectia fara sa fie constienti de acest lucru. Sunt multe alte afectiuni care au simptome asemanatoare cu cele ale infectiei cu E. coli. Diagnosticul infectiei cu E coli poate fi dificil pentru ca cele mai multe infectii bacteriene cu E. coli care produc diaree sunt insotite de febra mare. Daca febra este de intensitate medie sau este absenta, medicul poate suspecta ca o alta bacterie a produs simptomatologia. Diareea sanguinolenta este obisnuita in cazurile confirmate de infectie cu E. coli dar bacteria poate produce si diaree nesanguinolenta.

Fisiere in arhiva (1):

• Escherichia Coli.ppt

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.

Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prețul este fără TVA.