Studiu de Caz privind Satisfacerea Clientilor BRD

Extras din referat Cum descarc?

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.
Cu o capitalizare de 6 miliarde euro la sfarsitul lunii iunie 2007, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.
BRD - Groupe Societe Generale este prezenta in toate judetele Romaniei printr-o retea de peste 600 de agentii si peste 900 ATM-uri. In luna iunie 2007, BRD numara 2,2 milioane clienti activi individuali si corporativi si peste 2 millioane de carduri.
Calitatea servicilor noastre este garantata de cei peste 7500 de profesionisti care formeaza echipa BRD.
Actionarul principal al BRD este Societe Generale, unul dintre cele mai mari grupuri bancare din zona euro, ale carui servicii sunt utilizate de 22,5 milioane clienti din intreaga lume.
Strategia BRD - Groupe Societe Generale se integreaza in strategia globala a Grupului Societe Generale: pastrarea echilibrului intre portofoliul de servicii si profilul de risc, pentru asigurarea dezvoltarii si rentabilitatii pe termen lung, in paralel cu mentinerea eforturilor pentru asigurarea unei eficacitati operationale.
Reusita acestei strategii de dezvoltare se bazeaza si pe eforturile colaboratorilor BRD din Romania, care impartasesc valorile Grupului Societe Generale.
BRD - Groupe Societe Generale doreste sa fie banca de referinta a Romaniei prin profesionalism, inovatie, calitatea dezvoltarii si rentabilitate.
In acest sens, BRD-Groupe Societe Generale isi va urmari politica de investitii sustinute in vederea adaptarii dispozitivului sau comercial la specificul pietei romanesti, realizarii la scara larga a procesarilor si diversificarii gamei sale de produse si servicii.
- Banca numara peste 2,2 milioane clienti persoane fizice si peste 2 milioane de carduri.
- Cota sa de piata variaza intre 15% si 20%, in functie de produse.
- Se numara printre liderii pietei cardurilor bancare si a creditelor pentru consum.
- Activitatea de credite de consum la locul de vanzare se deruleaza prin intermediul filialei specializate BRD Finance.
- BRD este implicata in finantari structurate si ofera solutii complexe sectorului public si unui numar de mari companii. Cu sprijinul entitatilor specializate ale Societe Generale, unul din liderii mondiali pe aceasta piata, BRD isi continua traditia de banca a marilor proiecte de dezvoltare.
- Prin intermediul unei filiale comune cu Grupul Societe Generale, BRD / SG Corporate Finance, Banca ofera toata gama de servicii de consultanta in domeniul privatizarii si al fuziunilor si achizitiilor.
- Firma de brokeraj, BRD Securities, este una dintre primele societati de pe aceasta piata in Romania.
- De asemenea, BRD este una dintre cele doua banci active pe piata obligatiunilor.
- Filiala a grupului Societe Generale, SGAM, comercializeaza prin intermediul BRD, doua fonduri deschise de investitii.
BANCA ISI EXERCITA IN PRINCIPAL ACTIVITATEA PE 3 PIETEI
- Banca persoanelor fizice
- Banca intreprinderilor
- Banca de investitii
Obiectivul major al BRD este dezvoltarea fondului sau de comert pe aceste piete, in cadrul unei strategii de parteneriat pe termen lung cu clientii sai.
PRINCIPALELE OBIECTIVE ALE DEZVOLTARII BRD 
- Adaptarea organizarii si a metodelor proprii la strategia clientilor
- Cresterea selectiva a activelor
- Inovatia
- Reducerea coeficientului de exploatare
- Rentabilitate durabila
In fiecare zi, contribuie la realizarea proiectelor, sprijina dezvoltarea companiilor si a municipalitatilor.
In fiecare zi, noi clienti le acorda increderea lor si noi colaboratori se alatura echipei lor.
Reusita acestei strategii de dezvoltare durabila se bazeaza in principal pe valorile impartasite la nivelul intregului Grup Societe Generale : profesionalismul, spiritul de echipa si inovatia.


Fisiere in arhiva (1):

  • Studiu de Caz privind Satisfacerea Clientilor BRD.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!