Produs nou pentru bancă

Referat
7/10 (2 voturi)
Domeniu: Bănci
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 2436
Mărime: 18.87KB (arhivat)
Publicat de: Bobo A.
Puncte necesare: 5
Lansarea unui produs nou pe piata bancara.analiza pietei si detalii privind produsul

Extras din referat

1. Contextul pietei

Un studiu realizat de Daedalus Consulting releva faptul ca jumatate dintre persoanele adulte din mediul urban utilizeaza cel putin un serviciu bancar. 985 de persoane cu varsta de peste 18 ani au evaluat banca cu cele mai bune servicii bancare. "Pentru sectiunea de evaluare, fiecare persoana intervievata a dat raspunsuri referitoare numai la bancile pe care le cunoaste cel mai bine. Bancile mai putin cunoscute au fost mentionate fie de foarte putini respondenti, fie de nici unul. S-au obtinut rezultate concludente, in ceea ce priveste evaluarile, pentru sapte banci, cele mai cunoscute si mai utilizate din Romania Consulting.

Concluziile studiului converg catre faptul ca serviciile bancare sunt utilizate intr-o proportie mai mare de persoanele din categoria de varsta 45-55 de ani, de persoanele cu studii superioare si persoanele cu studii medii. Dintre serviciile bancare utilizate in prezent, prima pozitie ca utilizare o ocupa cardurile bancare pentru plata salariilor. Ele sunt utilizate de 32,6% din respondenti.

Pe locurile urmatoare ca penetrare sunt depozitele bancare in lei (10,2% din respondenti), creditele pentru nevoi personale (11,1%), contul curent (11,1%), creditele pentru achizitionarea de electronice/ electrocasnice (9,2%) si creditele pentru achizitionarea unei masini (1,1%). Cele mai bine evaluate banci din punctul de vedere al cardurilor sunt Raiffeisen Bank (8,83), BCR (8,58), BRD Societe Generale (8,57). In cazul depozitelor bancare in lei, BCR detine aproape jumatate din piata, dar, in ceea ce priveste cele mai bune depozite bancare la termen in lei, evaluarea cea mai buna au avut-o BRD (8,24), Banc Post (8,05) si BCR (8,04).

In cazul creditelor pentru nevoi personale, cea mai buna evaluare generala din partea clientilor au avut-o BRD Societe Generale (cu o medie de 7,89 din maximum 10), BCR (cu o medie de 7,84), Raiffeisen Bank (media 7,73) si BCIT (media 7,73). Acestea sunt urmate de Banc Post (media 7,49). Cele mai mici evaluari le-au primit CEC (media 7,25) si Banca Transilvania (media 6,90).

Cele mai de incredere banci sunt considerate BRD Societe Generale (media 5,51 din maximum 7), BCR (media 5,44) si Raiffeisen Bank (media 5,49), evaluarile lor fiind semnificativ mai bune decat ale celorlalte banci analizate. Intre evaluarile bancilor BRD Societe Generale si BCR nu exista diferente semnificative, mediile obtinute de cele doua banci fiind asemanatoare pe marea majoritate a atributelor analizate.

Pentru BRD Societe Generale, persoanele rezidente in Banat au notat majoritatea atributelor listate semnificativ mai bine decat persoanele rezidente in alte zone.Raiffeisen Bank se remarca prin evaluarile semnificativ mai mari decat media generala pe care le-a obtinut la atributele referitoare la ambianta sediilor, personalul angajat, informarea clientilor, tehnologiile folosite si timpul de aprobare a creditelor.

BRD Groupe Societe Generale 7,89

5,44 nota primita de BRD pentru "banca in care au cea mai mare incredere" clientii

5,84 nota data de clienti pentru mediul ambiant placut al sucursalelor acestei banci

5,77 nota primita pentru calitatea si spiritul conciliant al personalului bancii

5,88 pentru consilierea de care beneficiaza clientii din partea ofiterilor bancari

4,87 este nota pe care BRD a obtinut-o pentru dobanda cea mai avantajoasa la creditele ipotecare

4,87 nota primita pentru cea mai avantajoasa dobanda la depozitele bancare in dolari

5,51 pentru informatiile complete asupra costurilor produselor bancare oferite de angajatii bancii

5,82 puncte de apreciere pentru tranzactii rapide

5,24 nota "maxima" pentru conditiile de creditare usor de indeplinit.

BCR 7,84

5,51 nota pentru cea mai mare incredere pe care clientii o au in aceasta banca

5,48 pentru ca ofera imformatii corecte si complete asupra costurilor produselor bancare

5,95 puncte de apreciere pentru competenta personalului BCR

5,80 punctele de apreciere pentru consilierea de care beneficiaza din partea anagajatilor bancii

4,95 nota data de intervievati pentru cea mai buna dobanda la depozitele bancare in lei

5,89 puuncte pentru orarul bancii care este unul avantajos pentru client

4,35 au apreciat ca procedurile de obtinere a creditelor sunt complicate

4,96 pentru cea mai avantajoasa dobanda la creditul de nevoi personale

4,87 pentru comisioanele mici la depozitele in lei.

Raiffeisen Bank 7,73

5,49 nota primita de Raiffeisenbank pentru banca in care au cea mai mare incredere clientii

6,05 pentru mediul ambiant placu al sucursalelor acestei banci

6,11 nota pentru competenta personalului

5,79 nota primita pentru rapiditatea cu care se desfasoara tranzactiile bancare

5,85 nota pentru orarul bancii, avantajos pentru client

6,16 punctele de apreciere pe care aceasta banca le-a primit pentru tehnologiile avansate folosite

4,23 nota pentru procedurile complicate de obtinere a creditelor

4,77 nota pentru cele mai mici comisioane la depozitele bancare in euro

4,95 nota primita de banca de la clienti pentru cele mai mici comisioane la creditele de nevoi personale.

Preview document

Produs nou pentru bancă - Pagina 1
Produs nou pentru bancă - Pagina 2
Produs nou pentru bancă - Pagina 3
Produs nou pentru bancă - Pagina 4
Produs nou pentru bancă - Pagina 5
Produs nou pentru bancă - Pagina 6
Produs nou pentru bancă - Pagina 7
Produs nou pentru bancă - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Produs Nou pentru Banca.doc

Te-ar putea interesa și

Constituirea, Utilizare, Regularizarea și Contabilizarea Provizioanelor Specifice de Risc de Credit

INTRODUCERE Domeniul financiar bancar reprezintă unul din cele mai importante domenii ale activităţii economice. Activitatea de creditare bancară...

Studiul Statistic al Riscului Activității Bancare de Creditare

domenii ale activitatii economice. Activitatea de creditare bancara prezinta importanta atqt in tarile dezvoltate, cqt si in tarile aflate in...

Strategii de marketing în mediul concurențial

CAPITOLUL I Elemente conceptuale Pentru a ilustra importanţa marketingului financiar-bancar şi amploarea tot mai mare a acestuia este necesarã o...

Cardul - produs bancar modern la Banca Transilvania

Introducere Banca Transilvania reprezinta una dintre cele mai atractive actiuni listate la bursa datorita ritmului de crestere inregistrat de la...

BC ViktoriaBank SA

Capitolul I. Caracteristica generală și structura organizatorică a Băncii Comerciale „Victoriabank” SA • Înființarea și dezvoltarea Băncii...

Lansarea pe piață a produsului Edu BT

INTRODUCERE Implementarea unui nou produs bancar este un proces complex şi costisitor pentru bănci, în care se implică mai multe departamente, de...

Management strategic în cadrul Băncii Transilvania

Produse şi servicii În marketingul clasic este usor de înţeles şi definit diferenţa dintre produse si servicii. În termeni de marketing, un produs...

Mixul de marketing la Banca Transilvania

CAP. 1. INTRODUCERE 1.1 Aparitia si caracteristicile marketingului bancar Până la mijlocul anilor ’50 s-a acordat mai puţină atenţie...

Ai nevoie de altceva?