Activitatea Bancara de Retail in Marea Britanie

Cuprins referat Cum descarc?

Introducere 3
Retail banking-ul in Marea Britanie 4
Concluzii 10
Bibliografie 11


Extras din referat Cum descarc?

Introducere
Pe piata financiara incepe o noua era, care se caracterizeaza prin cresteri mai lente si o concurenta acerba. Ca sa se mentina cresterea ultimilor cinci ani, bancile trebuie sa raspunda noilor provocari ale pietei, dezvoltand strategii eficiente de contracarare.
Esentiala este combinarea perfecta a ceea ce in engleza se numeste ,,fast time to market": inovare si fidelizarea locala a clientului, integrare si optimizarea canalelor de distributie, precum si cresterea eficientei printr-un management flexibil al filialelor si intocmirea unui portofoliu optim de multi-brand, pentru a crea valoare adaugata in segmentul de piata potrivit.
Bancile de retail ofera servivii de intermediere si plati pentru persoane fizice cu toate produsele complementare acestora. Totusi, devine din ce in ce mai dificil identificarea unei banci de retail. In primul rand deoarece in prezent bancile combina activitatile de retail cu cele corporative, iar in al doilea rand deoarece tehnologia a imputernicit bancile sa furnizeze o gama larga de servicii financiare de retail pentru clientii lor, dar nu si sa ofere toate sub-componentele acestor servicii.
In prezent este foarte dificila definirea activitatilor de retail desfasurate de catre o banca. In mod traditional, bancile ofereau servicii bancare persoanelor fizice si micilor afaceri, realizand tranzactii in volum mare, dar de valoare mica. Acest lucru se afla in contrast cu wholesale banking-ul, care presupune tranzactii de valori mari, insa in general mici ca volum. In Marea Britanie, ca si in alte tari dezvoltate, marile banci combina retail banking-ul cu wholesale banking.
Retail banking-ul in Marea Britanie
Piata bancara in Marea Britanie poate fi caracterizata in prezent prin urmatoarele:
-piata foarte democratizata;
-nenumarate posibilitati de creditare;
-nivel ridicat de competitivitate;
-nivel ridicat de inovatie;
-una dintre cele mai dinamice piete ale creditului din lume.
Bancile britanice deservesc in medie 5000 de persoane pe sucursala, desi nu toate sunt clienti ai bancii, conform unui raport dat publicitatii de Datamonitor. Media este de cinci ori mai mare decat cea inregistrata la bancile din Spania.
Aparitia serviciilor de internet banking la sfarsitul anilor '90 au fost privite de multi ca fiind sfarsitul sucursalelor insa clientii au fost reticenti in utilizarea noilor canale electronice de distributie pentru a desfasura activitati complexe precum obtinerea unei ipoteci. Interactiunea directa cu clientul continua sa fie foarte apreciata de catre clienti, sucursala fiind considerata locul evident pentru o banca sa-si prezinte oferta. 
Utilizarea cardurilor in Marea Britanie in ultimii ani: 
-in 2007 au existat in circulatie 165,4 milioane de carduri, dintre care 67,3 milioane erau carduri de credit;
-exista 41,7 milioane de posesori ai unui card de debit, reprezentand 84% din populatia adulta a tarii;
-numarul posesorilor unui card de credit a scazut la 30,8 milioane, reprezentand 62% din populatia adulta;
-numarul mediu de carduri detinut de o persoana este de 2,4 carduri de credit si 1,6 carduri de debit;
-britanicii au realizat tranzactii prin intermediul cardurilor in valoare de 354,2 miliarde lire sterline, din care 221 miliarde lire prin cardurile de debit si 133,2 miliarde lire cu cardurile de credit;
-platile cu cardul pe internet au crescut considerabil in ultimii cinci ani, ajungand la 34 miliarde de lire in 2007;
-in acelasi an, au fost realizate achizitii cu carduri de debit in valoare de 4,9 miliarde, in crestere cu 9% fata de anul 2006, cu o medie de 45 lire sterline pe tranzactie;
-cu cardurile de credit s-au realizat achizitii in valoare de 1,9 miliarde lire, valoarea medie a unei tranzactii fiind de 63,22 lire sterline.


Fisiere in arhiva (1):

  • Activitatea Bancara de Retail in Marea Britanie.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!