Abordari Moderne ale Relatiei Banca-Client

Extras din referat Cum descarc?

INTRODUCERE
Obiectivul declarat al societatilor bancare din Romania devine tot mai des crearea de valoare in beneficiul clientilor lor. Un mijloc care permite atingerea acestui obiectiv este profesionalismul angajatilor bancii, a caror activitate este orientata catre obtinerea de avantaje maxime pentru clienti. Elementul cheie in abordarea relatiilor de afaceri consta in atentia permanenta acordata necesitatilor financiare ale clientilor. Clientii solicita o gama din ce in ce mai larga de produse financiar-bancare, de specializare a serviciilor si de imbunatatire continua a calitatii acestora. 
Marile banci internationale prezente in Romania au raspuns acestor cerinte prin integrarea activitatilor bancare comerciale cu cele de investitii si interesul aratat pentru o lunga perioada aproape in exclusivitate corporatiilor multinationale, companiilor internationale de marime medie care desfasoara diferite activitati de comert exterior cu Romania, firmelor locale - in special cele cu potential deosebit de crestere si companiilor mixte. 
Toate aceste banci si-au propus sa-si largeasca domeniul de interes in care sa-si dezvolte in continuare relatiile de afaceri, pe masura ce piata romaneasca evolueaza.
Principalele puncte forte ale bancilor internationale orientate in principal spre clienti corporativi sunt gama larga de produse, expansiunea acestor institutii bancare la nivel global, experti in domeniu si un numar mare de specialisti talentati. Un management orientat spre crearea de valoare contribuie la o integrare cat mai eficienta a acestor puncte forte ale bancilor, in beneficiul clientilor.
Bancile internationale au fost cele care au sustinut in Romania dezvoltarea relatiei banca-client de la bankingul bazat pe tranzactii la bankingul bazat pe relatii. Aceasta strategie orientata catre client a impulsionat integrarea departamentelor strict orientate spre vanzari in restul departamentelor bancilor si definirea managerilor de relatii ca piloni principali in dezvoltarea relatiilor cu clientii actuali si cei potentiali ai bancii.
ABORDARI MODERNE ALE RELATIEI BANCA-CLIENT
Piata bancara romaneasca a cunoscut insa o gama larga abordarii relatiei banca-client, in functie de accentul pus pe fiecare din cele doua componente ale acestei relatii, de importanta fiecarei parti in dezvoltarea unei astfel de relatii. La randul ei aceasta importanta a fost influentata de concurenta pe piata bancara si de starea economiei romanesti - nivelul performantelor acesteia, de performantele companiilor romanesti legate de vanzari, productivitate, rezultate financiare, etc. 
Fiecare dintre acesti factori au dus direct sau indirect la modificari si adaptari ale strategiilor fiecarei banci si de aici la modificari ale abordarii relatiei banca- client pana la o forma ce poate fi definita ca tridimensionala a relatiei.
Abordarea tridimensionala - care are ca motor managerii de relatii - presupune un nou nivel al relatiei banca-client si anume dezvoltarea relatiilor de tip echipa de specialisti- client care dezvolta solutii complete pentru maximizarea avantajelor obtinute de client.
Cele trei tipuri mari de produse pe care banca le ofera sunt : 
- servicii de creditare, 
- servicii de cont current 
- servicii de trezorerie.


Fisiere in arhiva (1):

  • Abordari Moderne ale Relatiei Banca-Client.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!