Crearea Bazelor de Date

Extras din referat Cum descarc?

Crearea unei baze de date
Dupa cum am mai mentionat,elementele principale ale unei baze de date sunt tabelele.Dar o baza de date poate contine si alte elemente care se creaza pe baza tabelelor (formulare,interogari,rapoarte,etc.).Aceste elemente,impreuna cu tabelele,formeaza asa numitele clase de obiecte ale bazei de date. Pentru a defini unul sau mai multe obiecte in cadrul unei baze de date, aceasta baza trebuie creata. De fapt,o baza de date Access reprezinta un fisier in care se pastreaza toate obictele specificate mai sus.
Pentru a crea o BD noua,in caseta de dialog Microsoft Access alegem op-tiunea Blank Database,iar pentru a deschide o baza de date existenta - Open an Existing Database. Optiunea Database Wizard reprezinta o modalitate de proectare a BD cu ajutorul unui sistem de asistenta destul de comod. In cazul nostru alegem optiunea Blank Database si actionam butonul OK. In caseta de dialog care apare indicam numele BD (de ex.,BIBL) si localizarea ei (discul,dosarul). Obtinem o fereastra in care sunt disponibile toate clasele de obiecte Access.
Inchiderea/redeschiderea bazei de date
Inchiderea BD poate fi facuta prin executarea comenzii Close din meniul System sau prin actionarea butonului .Pentru a redeschide BD,alegem optiunea Open an Existing Database din caseta de dialog Microsoft Access selectind apoi numele bazei de date create anterior.
Iesirea din Access
Iesirea din MS Access poate fi facuta in unele din urmatoarele moduri:
- se apasa combinatia de taste Alt+F4;
- se executa comanda Exit din meniul File;
- se executa comanda Close din meniul System;
- se apasa combinatia de taste Ctrl+Alt+Delete.
Ultimul mod de iesire este util mai ales in cazul blocarii sistemului. In asemenea situatii apasarea combinatiei de taste nominalizate implica lansarea aplicatiei Task Manager in care avem posibilitatea sa excludem fortat aplicatia care a cauzat blocarea, actionind butonul End Task.
TABELE
Crearea unui tabel
Dupa ce am deschis o baza de date,eveniment confirmat prin aparitia ferestrei cu clasele de obiecte, putem crea diferite obiecte in oricare din clasele nominalizate. Dar deoarece fiecare din clasele Queries,Forms,Reports,Macros si Modules se definesc in baza tabelelor, acestea trebuie create in primul rind. Cu alte cuvinte,daca o BD nu contine cel putin un tabel,crearea altor clase de obiecte devine lipsita de sens.
Pentru acrea un tabel nou, de exemplu, COMENZI, selectam fila Tabeles,apoi actionam butonul New.Caseta de dialog New Tabel care apare ne ofera 5 moduri de definire a structurii unui tabel.
Daca selectam optiunea Design View si actionam butonul OK,obtinem o fereastra in care definim cimpurile tabelului si caracteristicele lor.
Caracteristicele cimpurilor
Pentru fiecare cimp al tabelului se specifica 3 caracteristici, si anume:
- Field Name (denumirea cimpului, obligatoriu);
- Data Type (tipul cimpului, obligatoriu);
- Description (descrierea cimpului, optional);
Pentru comoditate, caracteristicile cimpurilor se introduc pe verticala, urmind ca in regimul de introducere a datelor Datasheet view denumirile cimpurilor sa-si ocupe pozitiile obisnuite (pe orizontala).Regimul Design nu permite introducerea inregistrarilor in tabel,ci doar descrierea cimpurilor care alcatuiesc tabelul.
Denumirea cimpului poate contine diferite caractere, inclusiv spatii,cu exceptia unor semne speciale (".", "!" s.a.).In caz de necesitate, denumirea poate contine semnul "_" (subliniere). Lungimea denumirii cimpului (impreuna cu spatiile ) nu poate depasi 64 de caractere.
Exemple: autorul;Id_tarii;locul_de_munca;LoculDeMunca.
Tipul cimpului poate fi unul din urmatoarele:
- Text - pentru texte sau numere care nu vor fi folosite in calcule;
- Number - pentru numere care vor fi folosite in calcule;
- Date/Time - pentru date calendaristice;


Fisiere in arhiva (1):

  • Crearea Bazelor de Date.DOC

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!