Ce s-a intamplat cu Waste Management

Extras din referat Cum descarc?

Harm Huizenga, un imigrant olandez, a inceput sa transporte in anul 1893 gunoi la 1,25 dolari/vagon in Chicago. In 1968, Wayne Huizenga, Dean Buntrock si Larry Beck au fondat Waste Management si au inceput achizitionarea agresiva a multor servicii de colectare a gunoiului in toata tara, ca firma descendenta a lui Harm Huizenga.
Reteaua companiei include 367 de operatiuni de colectare, 346 de statii de transfer, 293 de depozite active pentru depozitarea deseurilor, 16 instalatii de producere a energiei din deseuri, 146 de instalatii de reciclare,111 proiecte de utilizare a gazelor reziduale cu utilizare utila si 6 instaltii independente de productie a energiei. Managementul deseurilor ofera servicii de mediu pentru aproape 27 de milioane de clienti rezidentiali, industriali, municipali si comerciali din Statele Unite ,Canada si Puerto Rico. Detinand 26.000 de vehicule de colectare si transfer , compania are cea mai mare flota de transporturi din industria deseurilor. Impreuna cu competitorul Republic Services manipuleaza mai mult de jumatate din cantitatea de gunoi din Statele Unite.
In 1971, managementul deseurilor a devenit public, iar pana in 1972, compania a realizat 133 de achizitii cu venituri de 82 milioane $. A avut 60.000 de conturi comerciale si industriale, iar in anii 1980 a achizitionat Service Corporation of America (SCA) pentru a devein cel mai mare transportator de deseuri din tara.
Intre anii 1976 -  1997 ofiterii executivi ai Waste Management, au inceput sa "gateasca" cartile contabile, refuzand sa inregistreze:
-  cheltuielile necesare pentru a reduce costurile proiectelor de dezvoltare a deseurilor nereusite si abandonate;
-  constituirea rezervelor de mediu (umflate) in legatura cu achizitiile - astfel incat rezervele excedentare sa poata fi utilizate pentru a evita inregistrarea cheltuieliilor de exploatare independente, capitalizand necorespunzator o varietate de cheltuieli; 
-  nerealizarea unor rezerve suficiente pentru a plati impozitele pe venit si alte cheltuieli;
-  cheltuieliile de depreciere pentru camioanele de gunoi - prin atribuirea unor valori de salvare neacceptate si inflamate si prin prelungirea duratei lor de viata utila;
-  cheltuieli pentru scaderea valorii depozitelor de deseuri;
Ofiterii executivi au folosit inregistrari geografice pentru a muta zeci de milioane de dolari intre diferite elemente de linie din declaratia de venit a companiei. Acestia au fost acuzati ca au facut ,,cifrele financiare sa arate modul in care isi doresc sa le arate", iar pentru a nu-si recunoaste vina au facut o intelegere cu guvernul federal pentru suma de 30,8 milioane de dolari.
In 1993, Waste Management se transforma in WMX Technologies, ca simbol universal al celorlalte servicii pe care le-a furnizat, altele decat indepartarea deseurilor solide, reciclarea si eliminarea.
Atunci cand un nou director executiv a preluat conducerea companiei in 1977, a ordonat o revizuire a practicilor contabile ale companiei. In 1998, Waste Management si-a reafirmat veniturile sale din 1992 -  1997 cu 1,7 miliarde de dolari, fiind cea mai mare revizie din istorie.
Implementarea software-ului ERP
In 2005, Waste Management a incheiat un acord de licentiere software cu SAP AG. Conform acordului, SAP si filiala detinuta in intregime, Tomorrow Now, au hotarat sa implementeze software-ul SAP pentru planificarea resurselor intreprinderii. Implementarea a inceput atunci cand a fost infiintat un program pilot de 8 luni in domeniul pietei de gestionare a deseurilor din New Mexico. Aceasta implementare initiala urma sa fie adoptata in doua luni, la nivelul intregii companii din Houston, Texas .
In decembrie 2007, Waste Management si-a incheiat efortul de implementare ERP. Waste Management a caracterizat implementarea ERP ca nefunctionala. Solutia "Solution Review" sponsorizata de SAP a stabilit ca un ERP personalizat, bazat pe un SAP ERP actualizat, ar trebui sa fie facut pentru a permite o implementare la nivel de companie.
Waste Management a dat in judecata SAP pentru suma de 100 milioane dolari pentru recuperarea fondurilor pe care le-a cheltuit pentru implementarea eronata a ERP. In proces, Waste Management a acuzat SAP de frauda si de inselaciune. SAP a contestat ca Waste Management nu a reusit sa demonstreze ca detine lucratori informati si modele de afaceri exacte si nu a reusit sa migreze date din sistemele vechi. Procesul a fost incheiat in 2010 in termeni confidentiali si o plata unica de la SAP catre Waste Management dezvaluita catre SEC (Securities and Exchange Commission ).
Improprietii contabile 
Revelatiile contabile neregulate au condus la o scadere importanta a pretului actiunilor si la inlocuirea directorilor dupa ce un nou director executiv a ordonat revizuirea practicilor contabile ale companiei in 1998. Actionarii Waste Management au pierdut mai mult de 6 miliarde dolari in valoarea de piata a investitiilor lor atunci cand pretul actiunilor a scazut cu mai mult de 33%. Compania a marit durata de amortizare a proprietatilor, a instalatiilor si a echipamentelor, umfland in mod artificial profiturile dupa impozitare, ale companiei, cu 1,7 miliarde USD. La 8 iulie 1999, a fost intentat un proces de actiune impotriva Waste Management si a ofiterilor sai pentru emiterea de declaratii false. Waste Management a platit 457 milioane dolari pentru a solutiona un proces al actionarilor in 2003. SEC (Securities and Exchange Commission ) a amendat auditorul independent al Waste Management, Arthur Andersen, 7 milioane dolari pentru rolul sau.


Fisiere in arhiva (1):

  • Ce s-a intamplat cu Waste Management.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

-  https://en.wikipedia.org/wiki/Waste_Management_(corporation)
-  https://ensscpa.com/waste-management-inc-1998-fraud-scandal/
-  https://www.sec.gov/news/headlines/wastemgmt6.htm


Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!