Tehnici de Vanzare in Asigurari

Cuprins referat Cum descarc?

INTRODUCERE
Ce sunt asigurarile 1
De ce sunt importante asigurarile 1
CONTINUT
Tehnici de vanzare in asigurari 2
STUDIU DE CAZ 9
CONCLUZII 9
BIBLIOGRAFIE 10


Extras din referat Cum descarc?

Ce este asigurarea?
Asigurarea este definita ca fiind operatia financiara ce decurge dintr-un contract de asigurare sau dintr-o obligatie prevazuta de lege, prin care asiguratorul se obliga ca in schimbul unei sume primite periodic sa despagubeasca pe asigurat pentru pierderile pe care acesta le-ar putea suferi in urma unor intamplari independente de vointa lui.
De ce sunt utile asigurarile?
Indiferent de cat de mult a evoluat umanitatea, un lucru este foarte clar: nu putem controla tot ceea ce se intampla in jurul nostru, exemplul cel mai bun fiind poate natura. Mass-media prezinta foarte des catastrofele natuarale care lovesc diverse regiuni, si, din pacate nici Romania nu face exceptie. Dar natura nu este singura care ne afecteaza si ne provoaca pagube: accidente se intampla la tot pasul, iar jaful, furturile, talhariile, toate tin de natura umana.
Riscurile acestea vor exista intotdeauna. Dar mai sunt si altele, in legatura cu sanatatea, cu activitatea profesionala, si, in cazul firmelor, riscuri privind marfurile sau activele companiei. De aceea este foarte bine sa incercam sa transferam riscurile asupra companiilor specializate.
Acestea sunt motivele pentru care au aparut serviciile sau, mai bine zis, produsele de asigurare. Acestea sunt oferite de companii specializate care preiau diferite riscuri in schimbul unei sume de bani. Astfel, plata unei sume il pune pe asigurat la adapost de problemele cauzate de accidente, fie ele auto sau de alta natura, ii poate salva firma de la probleme financiare care ar putea duce la faliment s.a.
Un argument al utilitatii asigurarilor este oferit de prezenta acestora la o scara foarte mare in Occident, unde exista o adevarata cultura. Marea majoritate a oamenilor au, in tarile vestice, tot felul de asigurari, nu doar cea de raspundere civila auto, ci si de viata, de sanatate, de protejare a bunurilor.
De ce se intampla acest lucru? Pentru ca in Occident simtul proprietatii este foarte dezvoltat, si toti vor sa isi puna proprietatile la adapost de diferite riscuri, dar si pentru ca occidentalii sunt foarte interesati de viitorul lor si al celor din jurul lor. De aceea asigurarile sunt un instrument foarte bun pentru crearea unui viitor lipsit de griji si sigur.
Tehnici de vanzare
Tehnicile de negocire sau de vanzare reprezinta punctul forte al oricarui negociator sau vanzator de succes. In raport cu situatia concreta pe care o veti intalni si cu clientul cu care veti discuta, bagajul dumneavoastra de cunostinte si abilitati trebuie sa fie suficient de larg pentru a va putea adapta situatiilor neprevazute.
o Tehnica politetei si a complimentarii 
Este mai greu sa refuzi un om politicos si amabil. 
Putini oameni sunt insensibili la laude. Tactica politetei si complimentarii presupune un comportament de acest tip in toate fazele procesului de negociere, respectiv din momentul in care se ia legatura cu clientul pana cand se semneaza contractul. 
Aceasta tactica poate fi folosita in toate tipurile de negociere. Totusi, in cadrul celor de tip conflictual utilizati-o cat mai putin. Nu va duce in mod necesar la rezultatele asteptate. 
Atentie: Nu remarcati insusiri imaginare si nu exagerati cu laudele! Bate la ochi. O astfel de exagerare poate degenera in lingusiri, care in unele situatii pot deranja si induce suspiciune.
o Tactica confidentei 
Castigati increderea clientilor fiind sinceri, onesti, deschisi, transparenti. 
In viata de zi cu zi fiecare dintre noi poarta cate o "masca" ce ascunde adevarata fire. Aceasta deriva din neincrederea in noi insine, in partener, din ganduri ascunse, din lacomie, teama de a nu fi trasi pe sfoara sau divulgati ori teama de a fi respinsi sau izolati. Depasiti aceste bariere prin faptul ca sunteti primul care va "deschideti". 
Retineti: Confidentele cheama confidente. Confidentele conduc la alte confidente. 
Fiti primul care face confidente (in fazele de inceput ale negocierii) pentru a castiga increderea clientului. Astfel veti castiga un nou prieten si o noua sursa de informatii. 
Atentie: Este o arma cu doua taisuri si implica anumite limite. Nu se vor face confidente despre cei apropiati sau despre secrete delicate. Se poate obtine foarte usor efecul contrar: "daca ma voi confesa acestui om atunci va spune si altora secretele mele!"


Fisiere in arhiva (1):

  • Tehnici de Vanzare in Asigurari.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!