Allianz Tiriac

Extras din referat Cum descarc?

Bazele fundatiei actualei afaceri Allianz-Tiriac Asigurari au fost puse in anul 1994, odata cu infiintarea societatii Asigurari "Ion Tiriac" SA (ASIT). Pornind de la zero, compania s-a instalat repede in fruntea ierarhiei operatorilor privati de asigurari. Cresterea accelerata a volumului de afaceri derulate a ajutat ASIT sa avanseze, in numai sase ani de existenta, pana pe pozitia secunda in topul celor mai importanti asiguratori locali. Dezvoltarea infrastructurii companiei - incepand cu crearea si diversificarea propriei oferte de produse, continuand cu atragerea celor mai buni specialisti locali din domeniul asigurarilor si terminand cu extinderea retelei teritoriale - a fost realizata exclusiv prin autofinantare. In ciuda costurilor ridicate pe care lansarea unei afaceri de tip greenfield le impune, Asigurari "Ion Tiriac" a generat intr-un timp record rezultate pozitive pentru actionarii sai. Mizand initial, in principal, pe dezvoltarea relatiilor cu clienti ce desfasurau activitati in domeniile industrial si comercial, ASIT a reusit sa creeze adevarate parteneriate pe termen lung cu asiguratii, spre beneficiul ambelor parti implicate.
Allianz-Tiriac - astazi
Allianz-Tiriac Asigurari este compania numarul unu pe piata romaneasca a asigurarilor, detinand aproximativ o cincime din piata, la nivel consolidat (asigurari generale si de viata). Definitoriu pentru succesul Allianz-Tiriac este echilibrul pastrat, in permanenta, intre ritmul de crestere, siguranta financiara si profitabilitate. 
Pe intreaga perioada a ultimilor cinci ani financiari, cresterea medie a afacerilor Allianz-Tiriac a fost superioara ritmului de crestere a pietei. In acelasi interval de timp, compania a dovedit, de asemenea, capacitatea de a derula in mod constant o activitate profitabila. Nu in ultimul rand, mentinerea la niveluri superioare a tuturor indicatorilor care exprima gradul de siguranta financiara a reprezentat garantia unei cresteri sanatoase a afacerii. 
Diversificarea progresiva a gamei de produse in concordanta cu nevoile clientilor si adaptarea lor la tendintele cererii au reprezentat elemente de strategie ce au avut, de asemenea, o contributie importanta la accelerarea dezvoltarii afacerilor Allianz-Tiriac Asigurari. Astazi portofoliul companiei are o structura echilibrata, incluzand practic toate tipurile de produse din gama asigurarilor generale - inclusiv obligatorii -, respectiv de viata, capabile sa acopere intreg spectrul de solicitari venite din partea clientilor locali.
Tipuri de asigurari incheiate:


Fisiere in arhiva (1):

  • Allianz Tiriac.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.



Hopa sus!