Confectiile si accesoriile acestui inceput de mileniu se caracterizeaza, prin: - Manevrarea de concepte si nu achizitionarea de obiecte - Relationarea imbracamintii cu stilul de viata si cerintele IMPUSE de acesta - Utilizarea celor mai sofisticate elemente de inalta tehnologie - Utilizarea tesaturilor ,,inteligente" Concepte: - EASY TO WEAR - EASY TO CARE (usor de imbracat, usor de transportat - TOTAL EASY CARE - CONFORT & WELNESS - INTEGRATED FUNCTION (FUNCTII INTEGRATE) - PROTECTIE EXTREMA - FASHION BRAINDUCTS - HAINE INTELIGENTE Ca principiu de maketing, Moda High-Tech materializeaza date logistice si tehnice pentru a produce si comercializa imbracaminte inteligenta cu aspect de moda. Pentru a se putea realiza aceasta este necesara o viziune integrativa a procedurilor, o dezvoltare controlata de noi produse / servicii incorporate, idei si solutii. Totuti, fara o rata de suces a vanzarilor, aceste produse pot ramane inovatii extravagante care nu isi pot justifica costurile. Va fi cheltuit in miliard de USD pentru lansarea acestui concept novator si integrativ, care va utiliza, in special, textile inteligente.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).